Fiesta 1.8TD 2000г. не пали
Публикувано: 04 ное 2010, 11:01
Колеги,проблема е следния:
след прехвърляне на двигател (Endura DI) в друго купе колата започна да пуши с бял дим при по-голямо натоварване и да капе течност през ауспуха (масло,антифриз???). След смяна на гарнитура на главата ( по старата нямаше видими следи от пробив от някоя от магистралите) колата поработи известно време и спря да пали. От там се започна едно ходене по мъките - помпата (VP30) отиде на ремонт след което се разбра, че в електрониката няма повреда (транзистор за клапана, стабилизатор..). Възможна ли е евентуална повреда в датчика за обороти на коляновия вал да е причина за спомнатите проблеми?
Благодаря предварително
след прехвърляне на двигател (Endura DI) в друго купе колата започна да пуши с бял дим при по-голямо натоварване и да капе течност през ауспуха (масло,антифриз???). След смяна на гарнитура на главата ( по старата нямаше видими следи от пробив от някоя от магистралите) колата поработи известно време и спря да пали. От там се започна едно ходене по мъките - помпата (VP30) отиде на ремонт след което се разбра, че в електрониката няма повреда (транзистор за клапана, стабилизатор..). Възможна ли е евентуална повреда в датчика за обороти на коляновия вал да е причина за спомнатите проблеми?
Благодаря предварително