Страница 1 от 1
Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 00:16
от ivonz
Здравейте,имам проблем с турбото на форда който е следния- турбинката си върти чува се че свири като карам градско на ниски обороти,но тръгна ли извън градско колата е много мудна,бавно ускорява няма го това ритане след 2000 оборота все едно е чист дизел.По нагорнища от време на време изведнъж опъва колата без да и давам газ,явно тогава се вклшючва моментно турбото но после пак омаля.Също така днес като я карах по-бързо извън градско 150-160км/ч после в града на светофарите -1-ва 2-ра след 2000 об. ме риташе но моментно.Това ми е 2-ра турбина ..1-вата я смених поради същия проблем.Турбините се сменят,а проблема си остава.Моля предложете варианти какво може да се направи.
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 11:09
от HACKO
ivonz написа:...Турбините се сменят,а проблема си остава......
Значи проблема не е в турбината. Защо винаги се хвърляте да сменяте най-скъпата част?
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 13:27
от ivonz
А къде другаде може да е проблема ?
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 15:11
от escorttd1
В турбокомпенсатора на помпата или в маркуча, който го свързва с турбото. Ако е от маркуча ще се окаже, че заради нещо което струва стотинки си сменил друго за 1200лв.
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 18:44
от ivonz
А в София колко пари варви диагностика на турбина?Да проверя дали работи.
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 21:13
от Ianaki
Задръстен катализатор, горивен филтър, радиатор на турбото (intercooler), блокирал клапан на турбото...
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 21:32
от diesel1.6
Проблемите са поне два - катализатор и втория може да се казва лукас

Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 25 ное 2010, 22:43
от specialista
Няколко поста отгоре имаше мнение за турбо коректора!
Най-лесното нещо на света е да си измериш налягането от турбото.Ако под товар си вдига максималното налягане,то клапата(турбо компенсатор) не работи .Ако не вдига достатъчно налягане се прави проверка дали турбото не е разтоварено.Ако всичко си е наред по него(уестгейта е затворен) значи то(турбото) не е наред,но тогава ще има и голям разход на масло и т.н.
Измери си налягането и сподели показанията.Ако не се сещаш как да го направиш в следващия пост ще напиша.
Успех!!!
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 27 ное 2010, 13:42
от bezushen
Хайде сподели как се прави,че искам и аз да тествам:)
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 28 ное 2010, 14:49
от specialista
Снабдяваш се с манометър със скала 1.6 ; 2.5 или 4.0 бара ,като първия е за предпочитане.
Снабдяваш се с тройник с подходящите размери,след което свързваш тройника към сигналния маркуч който управлява турбо коректора на помпата и отвеждаш допълнително монтирания манометър в системата при теб вътре в купето.Желателно е използването на PVC шлаух защото няма да се деформира от гумените уплътнители.Пали колата и на подходящ участък където е възможно да се ускори се прави теста като задължително колата на трета ,най-добре на четвърта предавка сваляш оборотите на около 1500 и почваш да ускоряваш с пълна газ,като се следи показанието на манометъра.Всяко турбо си собствена харктеристика така че сравнението се прави според предписанието за модела.Възможно е да си вдига налягане а колата(мотора ) да не го усеща или пък да го усеща но налягането да е под исканите стойности.Винаги има причина за това,важно е правилно да се процедира за да се разбере какво става.
Re: Проблем с турбина на Форд Ескорт 1.8 ТДИ ,96г.
Публикувано: 06 дек 2010, 18:26
от ivonz
За възможните проблеми които сте изброили отпадат: Катализатор -нямам;горивния филтър се сменя редовно на 10 000 км;радиатор на турбото(интеркоолер) и той е гледан нищо му няма;лукаса си е наред

лошото е че клапана на турбото след като го раздвижа и при запален двигател над 2200 оборота отварям клапана на турбото,а то не се завърта изобщо

това е 2-ра турбина която слагам(втора ръка е) но си е работила перфектно на предната кола,а при мен и 1-вото и 2-рото турбо не искат да се въртят.Мисля да я закарам да прегледат хубаво маркучите да няма някои позакъсан и имам желание да ги пратя на диагностика 2-те турбота за да видя сносни ли са.Но не знам колко парички ще фръкнат за услугата.