надува разширителния съд 1,8 td
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
надува разширителния съд 1,8 td
здравайте на всички от форума
имам следния проблем:
от както имам колата веч 3г покапваше антифриз от термостата върху стартераа, и то съвсем малко, доливах по 500мл на годинаа! та в последно време взе повече да ми се губи от антифриза и се заех да го оправяя, преди да го разглобяя ходих да питам за уплътнение, че мислех че то ще е виновнооо, но в магазините дето ходех вървяло комплект с термостат, и реших с силикон., така разхлобих гоо, то капеше от пласмасовата капачка на термостата на , коятоп са датчичите, учудващо там нямаше уплътнениее, извадих термостата, системата беше учудващо чистаа, само леко зачистих там дето е капалоо че нещо като мръсотия имашее, намазах капачката с гъскет силикон червен, изчаках леко да с втвърдии монтирах термостата, и сложих капачката, отвих пропката за обезваждушаване на маркуча и нялях антифриз докато не избий от там, подкарах колата че ми се не чакаше на място да загряваа тя загряя до Н спрях отвох пак пропката и капачката излезе малкко въздухии тва бешее, на др ден трегвам да поатувам колата не загрява седи малко след черното, а преди беше в бялото преди normal, днас пак я загрях на едно място до Н ii като давам газ казанчетоо бълбукаа ii отгоре има пянаа, аз се съмнявам че има още въздух! може и сам да си излезе, незнам та за тва да попитам някой да ме посъветва какво да правяя, благодаря предварителноо и поздравий, колата е ескорт тди 95 г.


от както имам колата веч 3г покапваше антифриз от термостата върху стартераа, и то съвсем малко, доливах по 500мл на годинаа! та в последно време взе повече да ми се губи от антифриза и се заех да го оправяя, преди да го разглобяя ходих да питам за уплътнение, че мислех че то ще е виновнооо, но в магазините дето ходех вървяло комплект с термостат, и реших с силикон., така разхлобих гоо, то капеше от пласмасовата капачка на термостата на , коятоп са датчичите, учудващо там нямаше уплътнениее, извадих термостата, системата беше учудващо чистаа, само леко зачистих там дето е капалоо че нещо като мръсотия имашее, намазах капачката с гъскет силикон червен, изчаках леко да с втвърдии монтирах термостата, и сложих капачката, отвих пропката за обезваждушаване на маркуча и нялях антифриз докато не избий от там, подкарах колата че ми се не чакаше на място да загряваа тя загряя до Н спрях отвох пак пропката и капачката излезе малкко въздухии тва бешее, на др ден трегвам да поатувам колата не загрява седи малко след черното, а преди беше в бялото преди normal, днас пак я загрях на едно място до Н ii като давам газ казанчетоо бълбукаа ii отгоре има пянаа, аз се съмнявам че има още въздух! може и сам да си излезе, незнам та за тва да попитам някой да ме посъветва какво да правяя, благодаря предварителноо и поздравий, колата е ескорт тди 95 г.



-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 29 ное 2010, 22:10
- Модел на автомобила: ford focus 1.6,бензин 100 коня.2001 год.
- Местоположение: каварна
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
здравей колега...не разбрах смени ли термостата със нов.ако не си го смени.иначе за бълбукането имаш 2 варианта...или не си я обезвъздушил както трябва или гарнитура на главата,но по вероятно е първото.по прицип не става за 2 минути.изчакай хубаво да ти загрее на място и да ти вдигне температурата,перката на радиатора трябва да ти се включи,зависи на колко градуса ти отваря....тъкмо ще разбереш дали работи.успех.
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
благодаря колега за мнението, не термостат несам сменял, на колата перката никога несам я чувал, даже и предишния собственик които ми е фр, казва че най мн между N и О е загрявалаа а перката я ее пробвал дали работи с кабел директно и работии, при мен колата от както я имам винаги стрелката е седяла в бялото преди N парното е мн добро зиматаа, ядове несам имал, можеби датчика неотчита правилноо, не според мен фордовете имат мн добро охлаждане, системата му беше мн чистаа сиг вода нее виждал:)
дали ше се обезваждуши сам, ? има ли вероятност ако има въздух да го прецакам нмещоо? тва се притеснявамм, същоо като не загрява добре сиг ше и погорваа, ако някой е запознат да помагаа и da posavetvaa, mn съм доволен от фордаа железна машинаа
дали ше се обезваждуши сам, ? има ли вероятност ако има въздух да го прецакам нмещоо? тва се притеснявамм, същоо като не загрява добре сиг ше и погорваа, ако някой е запознат да помагаа и da posavetvaa, mn съм доволен от фордаа железна машинаа
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Ако не е хубаво обезвъздушена, може да спука и казанче, или водно съединение,- не е задължително, но е възможно. Остави я да обърне антифриза ,/отвори термостата / ,и завий тогава капачката .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
мерси колега ялта за съветаа, аз вчера минах 20тина км отворих капачката, поосле я затворих и още 10тина, после пак отворих на едно место я фопрсирах ii все едно антифриза врии като ii дам пълна газ и се пенявий, сиг си има още въздух, дано излезне с каранетоо, мисля че маркъчите на марното са най високата точка а пробката за обезваждушаване ее най нискоо, надявам се сам да си изкара въздухаа, ако още някои има мннениее да го кажее кокото повече толкова по добрее
) благодаря на отзовали те сеее





- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
огледаи какво изтича от малкото маркуче което влиза в разширителния съд.Трябва да е равномерна струя при работа на място -ако не е значи има още въздух.
Успех!
Успех!
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
доклкото огледах, тече равномерно от малкия маркуч, ама утре пак ше погледна че ше пътувам, тва дето надува е от долния маркуч на казанчето дебелия! при повече газ все едно завира антифриза, нз дали е нормалноо? може и да е нормално все пак се вкарва под наляганее! дано се оправи от самосебе сии! мерси за мнението колега





-
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 05 юни 2009, 10:32
- Модел на автомобила: Мондео 2.0i Ghia 16V/1997г + ГИ Stargaz.
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
И при мен / на 1.8Д / надуваше, пенеше се кога повече, кога по-малко. Промивах системата, обезвъздушаване и т.н.
Накрая смених гарнитурата на главата и се оправи. Имаше съвсем малки процепчета от цилиндъра към дупките за водата.
Накрая смених гарнитурата на главата и се оправи. Имаше съвсем малки процепчета от цилиндъра към дупките за водата.
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Не е нормално. Това е симптом за издухана гарнитура. Добре е да отидеш колкото се може по-скоро на газов анализ. Не е скъп, а и 100% ще разбереш дали е гарнитура. Успех.supernatural написа:доклкото огледах, тече равномерно от малкия маркуч, ама утре пак ше погледна че ше пътувам, тва дето надува е от долния маркуч на казанчето дебелия! при повече газ все едно завира антифриза, нз дали е нормалноо? може и да е нормално все пак се вкарва под наляганее! дано се оправи от самосебе сии! мерси за мнението колега
![]()
![]()
![]()
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
колко е газовия анализ, че малко сам зле сега с финанситеее, пак и нз дали в враца има такъв сервиз дето правят анализ, ама ше разпитам, благодаря колги, за съветаа
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Около 20 лв, но ще разбереш дали е от гарнитура или недай си боже от глава.
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
гзов анализ на антифриза ли треа да правя, или на отработените газове?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Ако ти е прегоряла гарнитурата на главата , газове от цилиндрите влизат, в охладителната система- антифриза . Чрез газов анализ се установява наличието им в антифриза, и се прави точно заключение на повредата .
Успех .
Успех .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Съжалявам за забавянето, но тъкмо снощи към 20:30 щях да ти отговарям и сайта нещо блокира. След това нямах възможност.supernatural написа:гзов анализ на антифриза ли треа да правя, или на отработените газове?
Но виждам, че Ялта ти е обяснил. Само още малко подробности:
Отвива се капачката на разширителния съд/радиатора. На нейно място се поставя едно устройство, в което има филтър с някакво вещество, червено на цвят. Двигатела се запуска и антифриза започва да циркулира. През този естествен цикъл се отделят газове от антифриза, които се прихващат от това устройство, влизат в реакция с веществото, което е в него (кога газовете започват да влизат в реакция с веществото се разбира лесно - сместа започва да отделя интензивно мехурчета, подобно на това, след като се отвори разклатена бутилка с газирано безалкохолно). Ако има наличие на отработени газове в антифриза това вещество се оцветява в зелено(в най лошите случаи дори в жълто). Това е признак на пробив/и в гарнитурата на цилиндровата глава и/или в самата глава, което не ти го пожелавам. След отрицателна проба може устройството да се сложи (само да се доближи) до изпускателната тръба да се види разликата.
Дано съм бил полезен. УСПЕХ.
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
kolegi, mn ви благодаря за съветите и отговорите, на 9 ил 10 като се парибера, задължително отивам на газов анализ. както казвате дано нее главата. а може ли да се установи кое точное гарнитура или главаа, или от процедурата точно неможе да се определи, дано премине теста успешноо, след теста ше пиша да кажа ко е положението, благодаря отново




- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Не, не може да се установи от кое от двете е (гарнитура или глава) преди да се свали главата, да се види състоянието на гарнитурата и да се изпробва главата (за усуквания или пукнатини). Но всичко това само при положителен тест, което не ти го пожелавам.
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
здравейте на всички, вчера като се прибрах обиколих всички сервизи в враца и никъде нямат устройство за газов анализ на антифризаа, повечето като ме питаха за какво ми е анализа, и аз им обясних вс казват гарнитура, или пробив някъде по главата, също ми казаха че и така може да си карам, ама да внимавам да не измеша маслото с антифризаа, немисля да стигам до там, но мисля да изчакам да премине зимата , че в студа ми се не занимаваа пак ii температурата трябва да ее окло 15-20 гр за такъв ремонт, най малкото метала се ее свил, та ше карам за сега така, има ли някаква опасност ако карам такаа, ? антифриза си ее бистър няма мръсотии!
- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
По принцип можеш да караш известно време така, но за предпочитане само на къси разстояния,тъй като вероятността да не стигнеш до финала на дълга дестинация съществува. А инъче как е колата? Влошава ли се положението? Губи ли се антифриз? Моето наблюдение е, че ако е гарнитура положението ще се влошава и няма да можеш да изкараш зимата (зависи и колко ще я караш де). Също така трябва много да внимаваш да не я оставиш без или с малко антифриз и да я прегрееш. А проверката на маслото и антифриза всеки път преди да запалиш е задължителна, което си е доста неудобно, предвид снегове, ледове и студ. Аз не бих карал така, но всеки сам си преценява. Все пак зависи и от финансови възможности, време и т.н......
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
засега положението е добро, антифриз се не губи маслото си е добреее, авно сега е началния етап на проблема. ше избягвам дългите пътуваня, то зимата и без тва мн мн не пътувам, по около 100км на каси разстояния ! вече се подготвям за смяната купих си торх т 70 за болтовете на главата, че аз ше си я сменям, сменявал сам и друг път не на форда но то принципа е същия, ама няма да бързам да я купувам, ако главата е крива ше треа по дебела гарнитураа, също доколкото знам на моя главата е от чугун и не се фрезоваа, като се разглоби ше го мисляя, но сега темперетурите непозволяват, сиг ше бъде напролет маниполациятаа , динамометричен ключ само треа да си набавяя от някъдее, иначЕ КОЛЕГА КОЛАТА СИ Е ДОБРЕЕ САМО ЛЕКО НА СТУДЕНО УСЕщАМ чЕ НЯМА МОщНОСТ ПРИ ПОТЕГЛЯНЕЕ, НО МОЖЕ И ДА Е ОТ ТЕшКИТЕ ЗИМНИ ГУМИ ДЕТО САМ РАГНАЛ, ПАК И МОЖЕ ДА СИ ВЪОБРАЗЯВАМ шЕ ПИшА ПРИ НЯКАКВИ ПРОМЕНИ, благодаря за съветитее колегаа
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: надува разширителния съд 1,8 td
Аз съм шлайфал главата на Фиестата?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта