Страница 1 от 1
диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 02 дек 2010, 16:46
от supernatural
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 02 дек 2010, 21:22
от specialista
Проблема ти не в авансатора.От някъде дърпа въздух и това се случва само на студено.
Ако ти се цапа с нафта вземи си смени горивопроводите преди и след филтъра и си сложи обратен клапан преди ГНП.
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 02 дек 2010, 22:01
от supernatural
колега маркучите ги смених всичките миналата зима, и тези на излишната нафта, ше изхвърля устройството за подгряване на нафтата че ми неработи може от него да дърпа въздух, и ше те послушам ше сложа клапан преди помпатаа, самия клапан доколкото знам треа да цакаа аз не го чувам, само стоп клапанаа, ше направя тва дето ме съветваш, ако пак не палий ка треаа ше го умуваме пак, мерсии колега
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 02 дек 2010, 22:50
от JimB3am
Това за подгряшането на нафтата да не е оная кръгла кутиика в която влиза маркуча от резервоара и отива към горивния филтър ?
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 02 дек 2010, 22:59
от supernatural
при мен ее правоъгълна черна кутийка с букса влизаща в нея, нз може да има и кръгли, иначе да има два маркуча входящ и изходящ, после ако се не лъжа в филтера отиваа!!!
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 02 дек 2010, 23:20
от ^^devil_boy^^
Виж си и свещите колега и при мен като я паля сутрин сега прекъсва за 2-3секунди и се нормализира, паля от втория оборот понеже акомулатора ми е 62А и първото му завъртане куца, и ме навежда че някоя свещ не грее на върха а горе и за това се получава но е само 2-3 секунди после сичко е 6. ако твоята прекъсва доста и я чакаш да се стабилизира е нещо др.
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 03 дек 2010, 00:22
от supernatural
прекъсва ми 2 3 секунди, преди време ми горяха 2 свещи и ги смених с евтини, редивно ги проверявам здрави са с мултицетаа, ше треа да отвия една оригинална моторкрафт и тея дето зех за по 10 лв, да видя как греят ше ги тествам, според мен добрия дизел треа да пали с показването на ключа, иначе нещо куца, мерси за предложението колегаа то от нещо треа се почнее!!
Re: диагностика на клапана авансатор?
Публикувано: 03 дек 2010, 22:50
от ^^devil_boy^^
Колега за паленето съм съгласен но се пак караме 20годишни кошници, аз не очаквам от мойта да пали на четвърт оборот, устройва ме и на второто завъртане на двигателя. Аз ходих при майстор от Добрич понеже съм от той край за смяна на уплътнения на помпата защото лапеше 2 год поред и накрая щях да се запаля. Освен уплътнения ми оправи дюзите защото колата 3-4мин на -5-10 градуса зимата прекъсваше многоооо якоооо, сега не прекъсва само 1-3 секунди и пали на 2-рия оборот, аз повече не искам. Тая проверка с мултицета не вярвам аз, сваляш и 4-те и проверка на акомулатора за 3-4секунди върха трябва да е червен.
След ремонта колата има предварение на помпата защото на студено леко чука и като я напъна препушва/преди не пропушваше/ черен пушък но в рамките на нормлното, че този майстор ми каза да сложа свещи от опел 1.7 чист дизел били със същата резба но малко по дълги и зимата щяла да пали от раз.Дали е вярно или нз щях да ги сменям но не можах да ги развъртя но ако нещо земе да прай мизерии в студа ще купя и ще оида на сервиз да ми ги смянат че миналата зима заради 1 свещ изгоряла на можах да запаля при -20 тюфка и не пали

))))))))) надявам се да нямам проблеми тази зима. Иначе след ремона разхода ми е с 20лв от бензиностанцията минавам 260км извън грацко и 160-200км грацко зависи в какво настроение карам/колата е фиеста 1.8 дизел/.

))