Страница 1 от 3

Проблем със запалването!

Публикувано: 08 юни 2006, 04:24
от jmichev
Колеги помогнете! Фиестата не ще да пали ама въобще...ако не иа бутнеш :evil: . Ходих в Фулда и ми смениха стария бензинов филтър и ми махнаха катализатора и днес пах все едно ниама бензин. стартера се отвърта бензиновата помпа работи абе всичко дето се сещам е ток и жица. Направо съм бесен. Кажете нещо дет хем да ти работи като върви колата хем като трибажда иа запалиш да го ниама. Да не ми е спукано нещо по горивниа поток. Абе просто жсе едно няма никой...даже се слу4ва и като е загряла.Утре ще отида и ще ги подгоня във фулда ама дайте ъкъл МОЛЯ!!!!
И още...
Установих че като натисна до край газта и припомпам след време запалва и то трудно, лека полека. Няма безин.... кажете какви са вариантите...

Публикувано: 08 юни 2006, 09:23
от omax
"центровка" на момента на запалване? Дистрибуция на тока след бобината?Състояние на запалителна свещ? ако скоро си сменял ангренажния ремък /верига - незнам при теб е май верига/ дали е "зацепен" правилно? Клапани? Компресия? Но според моето скромно мнение става въпрос най вече за бобина, просто отиди в сервиз със добър диагностичен стенд или "пробвай" с бобина на приятел от същия модел. Подобни ядове имаше познат но със Сеат Ибиза. Не можеше да запали но ако запалеше колата си върви супер. Смениха бобина /пред учудените ни погледи / в сервиза на Темпо "Младост" и о чудо, запали. Обясниха от сервиза проблема със прекъсване на незнам коя си намотка която давала специфично напрежение при запалването :shock: ......лелеее за това обичам и карам дизели.....ако не запали е ясно :) При бензиновите аналози може да е всичко, а опре ли до "токове" - :-?:

Публикувано: 08 юни 2006, 10:39
от mrdds
колега,преди време и аз не можах да запаля сутринта.Откачих акумулатора за малко и Ооо чудо!Запали!Не знам за товоя моно инжек.дали ще подейства това,но при мен стана и вече не ми е правила проблемаций.

Публикувано: 08 юни 2006, 11:18
от buhap
странно дали дават ток бобините .Рестарт на компа ,може и да се получи поне е бес пари

Публикувано: 08 юни 2006, 14:21
от omax
mrdds написа:колега,преди време и аз не можах да запаля сутринта.Откачих акумулатора за малко и Ооо чудо!Запали!Не знам за товоя моно инжек.дали ще подейства това,но при мен стана и вече не ми е правила проблемаций.
Може би чрез откачане на акумулатори си ресетнал компа.......може и да има ефект и пре него....даано

Проблемът...

Публикувано: 08 юни 2006, 19:17
от jmichev
Мисля даже съм 100% сигурен че проблема не е в тока. Според мен не достига бензин и то сериозно. Как мога да провериа дали ми работи бензиновата помпа?
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???

Публикувано: 08 юни 2006, 20:43
от mrdds
виж сега,Ако имаш проблем в помпата то няма да можеш да я подкараш по никакъв начин.Или бедно гориво или объркани искри.ти каза че я палиш с бутане,щом плаи проблема е друг-помпата си работи.

Re: Проблемът...

Публикувано: 08 юни 2006, 21:20
от kEFi
jmichev написа:Мисля даже съм 100% сигурен че проблема не е в тока. Според мен не достига бензин и то сериозно. Как мога да провериа дали ми работи бензиновата помпа?
Ако се качи на комп дали ще раберат дали работи? И дали като работи(защото аз я чувам като дам контакт ) качва и бензин???
Една колежка имаше подобен, да не кажа същия проблем...на същия автомобил и двигател, но автоматик. Почти го разглобихме карбуратора (да разбера идва или не бенз и т.н...) - не та не! После се оказа един датчик...по електрониката на запалването, ама забравих кой......

Защо?

Публикувано: 09 юни 2006, 00:06
от jmichev
Добре де защо като натисна газта до края пали...а иначе няма никкаво гориво и мога да си въртя да безкрай :roll: това да не е някъква настройка? :(

Публикувано: 09 юни 2006, 11:00
от S>G>Bankov
маи е автоматичния смукачима един много тинак екстарктор които се запушва от качествен бензин
2ваеринт закъснение при паленето и давиш двг.а когато е топъл безина се изпарява по бързо но по скоро смукача :roll:

Публикувано: 09 юни 2006, 11:20
от buhap
да не са объркали посоката на б.филтар или просто тои да е кофти.Преди време ми се случи да срешна б.филтар да пропуска чак като го надухме с помпа ,а беше нов

Публикувано: 09 юни 2006, 14:37
от bratovched
къде се намира този смукач? защото и при мен има такъв проблем. и аз смених горивния филтър и каточе ли сека по рядко ми се случва да я бутам. и въздушния смених също. поне сега върви по добре като даваш газ.

Публикувано: 09 юни 2006, 14:52
от nikolovvd
Комшията и той имаше такъв проблем. Не съм го чул скоро да се оплаква и ще взема да го питам какво му е правил.
Иначе същия проблем на същия автомобил. Сядаме в колата. Той пали и потегляме. Спираме по пътя за едно кафе и след това бутай. Иначе за 2 метра пали, но със стартера неще.

Публикувано: 09 юни 2006, 16:16
от bratovched
дали може да е от връзката до бензиновата помпа някой кабел да прекъсва и да не подава ток до помпата.

Публикувано: 09 юни 2006, 16:29
от nikolovvd
Извади маркуча там където влиза в двигатеря и го пъхни в едно шише от 2L . Подай контакт без да палиш и виж дали хвърля бензин в шишето. Ако е така значи проблема ти е другаде.

Публикувано: 09 юни 2006, 16:52
от Set
според мен му пуска повече бензин. Поне така се получаваше като се задави колата и трябва да дадеш газ до дупка и много въртене за да запали.

Ламбда

Публикувано: 09 юни 2006, 17:29
от jmichev
Мен не ми работи ламбдата..може ли да го дави наистина? Май все пак трябва да я сменя :roll:

Публикувано: 09 юни 2006, 23:22
от demiro
Set написа:според мен му пуска повече бензин. Поне така се получаваше като се задави колата и трябва да дадеш газ до дупка и много въртене за да запали.
Ха, и аз съм на това мнение,дави се колцата :!: А може да не е херметична системата,което си е пак същото.

Re: Ламбда

Публикувано: 09 юни 2006, 23:22
от licho
някъде пишеше как се пали инжекционен, при натиснат съединител и без газ.
а да помпаш малко безмислено ми се струва, има и обратна тръба която връща излишния бензин обратно. предполагам датчиците спират подаването когато се достигне някакво количество. ако загледаш педала на газта ще видиш че има кабели включени там.
аз имах подобен проблем зимата но имах вода вероятно, като станеш -12 и не палеше, като се постопли малко и пали, накрая сипах спирт запали, работи известно време като двутактова, тресеше се цялата пушеше черно и накрая се оправи.

Публикувано: 10 юни 2006, 03:29
от nikolovvd
Инжекциона се пали точно така. Това се налага от самата система на хранене на двигателя. Бензиновата помпа създава налягане около 5-8 атмосфери. Има компенсиращо устройство, което поема високото налягане докато изключи помпата и поддържа 2.5 атмосфери. Ако това налягане падне да 2-2.1 колата няма да запали. Много често съм наблюдавал нивото на бензина когато карам по София. При светофари, когата караш по-спортно нивото на бензина рязко спада и обратно извън града където се кара по-спокойно, като че резервоара се пълни в движение. Това е от компютъра. Той се опитва да подготви системата за хранене на ДВГ-то, така че тя да реагира веднага на вашите желания, т.е. за бързо ускорение и висока скорост, и когато не е необходим такъв дебит на бензина го връща обратно.