Проблем с карбуратора.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с карбуратора.
Ето че пак пиша и пак ще помоля за всякакви съвети, кой ,каквото знае!
Проблема ми е от гадния карбуратор и започва да ми писва вече ... втора камера почти не се отваря, колата е тромава, няма мощ за 90 коня въобще, да не говорим за празния ход на двигателя изпуска си тактове, 1500 оборота си стой и на газ и на бензин, защото ако сваля на по малко и когато си пуска касетофона, фаровете и парното падат на 1200-1100 и си тресе стабилно, досадно, гадно с една дума работи зле. Може би само 2 пъти до сега е работила добре, 1100 оборота и като пусна ел. консуматори като фаровете, касетофона и парното пада на 1000 без да тресе и без да прекъсва.
Всеки път когато я карам просто се моля.
Карбуратора е свален и изчистен, сложен и отрегулиран както и изпарителя.
Един приятел така се ядосва с един карбуратор на неговата кола и накрая сложи карб. от москвич алеко и вече 10 000км ако не и повече няма никакви ядове, отделно като кажа че няма никакъв празен ход на студено с тоя автоматичен смукач, а при него само дърпа смукача, пали и двигателя заработва перфектно !!!
Обмислям и аз варианта да отрежа фланеца от всмукателния колектор от москвича и да напасна нещата за москвичовия карбуратор и да си прокарам едно жило за ръчния смукач и да не си хабя повече нервите.
Така че ако някой си е патил като мен, моля да каже какво е било решението !
Проблема ми е от гадния карбуратор и започва да ми писва вече ... втора камера почти не се отваря, колата е тромава, няма мощ за 90 коня въобще, да не говорим за празния ход на двигателя изпуска си тактове, 1500 оборота си стой и на газ и на бензин, защото ако сваля на по малко и когато си пуска касетофона, фаровете и парното падат на 1200-1100 и си тресе стабилно, досадно, гадно с една дума работи зле. Може би само 2 пъти до сега е работила добре, 1100 оборота и като пусна ел. консуматори като фаровете, касетофона и парното пада на 1000 без да тресе и без да прекъсва.
Всеки път когато я карам просто се моля.
Карбуратора е свален и изчистен, сложен и отрегулиран както и изпарителя.
Един приятел така се ядосва с един карбуратор на неговата кола и накрая сложи карб. от москвич алеко и вече 10 000км ако не и повече няма никакви ядове, отделно като кажа че няма никакъв празен ход на студено с тоя автоматичен смукач, а при него само дърпа смукача, пали и двигателя заработва перфектно !!!
Обмислям и аз варианта да отрежа фланеца от всмукателния колектор от москвича и да напасна нещата за москвичовия карбуратор и да си прокарам едно жило за ръчния смукач и да не си хабя повече нервите.
Така че ако някой си е патил като мен, моля да каже какво е било решението !
Последна промяна от essex на 26 мар 2011, 18:04, променено общо 1 път.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 24 май 2007, 22:29
- Модел на автомобила: nqmam kola 06te
- Status: Извън линия
Re: Проблем с карбуратора.
Ако смяташ че москвича е добро решение, действай, още повече че москвичите често дупчат карбовете за щуцери. А това смесобразуване се води за най-доброто. А дали проблема ти не е в тоците евентуално, щом казваш че и на газ и бензин тресе здраво. Защо не сложиш система с индукционо делко и бобина отделно? Разкарай тоя датчик на Хол
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта