Двигателя ми трака студен.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 17 юни 2006, 02:25

Lok-Tar!

Може въпроса ми е да е тъп, но все пак...
Казахте, че чукат вашите двигатели при топъл двигател. При мен е обратното. Студен чука, трака(но не винаги... Примерно на месеца по 1-2 пъти се случва) и като загрее вече няма нищо. Трака към 2-3 минути.

Този проблем знам, че го имат и опелите с хидравлични повдигачи, както и при някои БМВ-та.
Лично аз не знам как точно работят тия хидравлични повдигачи и след като прочеотох темата съм още по-объркан...

Но все пак моя двигател: трябва ли да се притеснявам МНОГО или???
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 18 юни 2006, 12:56

С какво масло го караш? CVH ли е? Ако изчезва като по загрее малко колата, е възможно и масълцето да му е малко гъсто..
Love sucks......true love swallows!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 18 юни 2006, 13:11

Изображение

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 18 юни 2006, 13:29

Lok-Tar!
cybernone написа:С какво масло го караш? CVH ли е? Ако изчезва като по загрее малко колата, е възможно и масълцето да му е малко гъсто..
Чай че ти ме заби са в 5та глуха... Motul полусинтетика 10W мисля че беше.. или 5.. моа да проверя
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 18 юни 2006, 20:13

Нормално е да тракат клапаните като са студени, то не случайно се оставя халбина на клапана понеже като се нагрее се разширява и няма начин да не трака :)

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 18 юни 2006, 23:03

Lok-Tar!
_SLiThER_ написа:Нормално е да тракат клапаните като са студени, то не случайно се оставя халбина на клапана понеже като се нагрее се разширява и няма начин да не трака :)
Е явно има начин щото моя не трака топъл никога!

И никой не каза от к'во трака студен и спира топло кат му е!
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
mitio
потребител
потребител
Мнения: 99
Регистриран: 11 окт 2005, 12:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi '93
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от mitio » 18 юни 2006, 23:40

за да ти стане по скойно моят двигател си трака и на студен и на топъл двигател и постояно си е като един трактор ;) много е дразнещо но ти си добре щом не ти трака още и при топъл няма какво да се притесняваш както казаха то на студен двигател си е почти нормално ;)
само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 18 юни 2006, 23:50

Lok-Tar!
mitio написа:само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.
Е от MOTUL по-нагоре нема да сипвам. Полусинтетиката мисля, че също му е добре.
М/у другото като го смених и може да си въобразявам, но според мене двигателя почна да работи много много по-добре. Ние за това си се обичкаме с него :)
Аз си се грижа за него, пък той внимава да не се чупи много...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 19 юни 2006, 02:47

KickingKing написа:Lok-Tar!

Е явно има начин щото моя не трака топъл никога!

И никой не каза от к'во трака студен и спира топло кат му е!
Ами няма начин това са така наречените топлинни хлабини. Когато клапана се нагрее се разширява хлабината се обира и ето тракането изчезва :wink:

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 19 юни 2006, 12:19

Lok-Tar!

Аааааааа така вече ми е ясно. Мерси за инфото.
Все пак има ли причина за сериозно притеснение и трябва ли да мисля за ремонтче?
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 19 юни 2006, 16:46

Няма страшно, просто при престой понякога един или няколко хидравлични повдигача остават без масло и при последващо запускане клапаните тракат докато повдигачите не се напълнят отново. Възможно е през това време д-ля да не работи равномерно.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 юни 2006, 23:42

Стига колата да не ти е внесена от италия няма за какво да се безпокоиш, а ако е от там можа да се е събрала гнус по двг /тия мърлячи нали не сменят маслото!/, която след като го разглобиш и изчистиш става като нов /но това емного крайна мярка и обикновенно касае зетеците, които дори понякога поради тази наслоена "грес" докато загрее двг са без един или два цилиндара, защото хидравличните повдигачи въобще не задействат клапаните/, но не се плаши при теб на-вероятно това се дължи т.н. "нормална амортизация", все пак нашите коли не са чисто нови и е нормално да са поизносени, та ако продължиш да караш с Мотул и той не се окаже менте, ще навъртиш още бая километри без проблеми.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта