Двигателя ми трака студен.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
Може въпроса ми е да е тъп, но все пак...
Казахте, че чукат вашите двигатели при топъл двигател. При мен е обратното. Студен чука, трака(но не винаги... Примерно на месеца по 1-2 пъти се случва) и като загрее вече няма нищо. Трака към 2-3 минути.
Този проблем знам, че го имат и опелите с хидравлични повдигачи, както и при някои БМВ-та.
Лично аз не знам как точно работят тия хидравлични повдигачи и след като прочеотох темата съм още по-объркан...
Но все пак моя двигател: трябва ли да се притеснявам МНОГО или???
Може въпроса ми е да е тъп, но все пак...
Казахте, че чукат вашите двигатели при топъл двигател. При мен е обратното. Студен чука, трака(но не винаги... Примерно на месеца по 1-2 пъти се случва) и като загрее вече няма нищо. Трака към 2-3 минути.
Този проблем знам, че го имат и опелите с хидравлични повдигачи, както и при някои БМВ-та.
Лично аз не знам как точно работят тия хидравлични повдигачи и след като прочеотох темата съм още по-объркан...
Но все пак моя двигател: трябва ли да се притеснявам МНОГО или???

Изяж бобър - спаси дърво!
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
И никой не каза от к'во трака студен и спира топло кат му е!
Е явно има начин щото моя не трака топъл никога!_SLiThER_ написа:Нормално е да тракат клапаните като са студени, то не случайно се оставя халбина на клапана понеже като се нагрее се разширява и няма начин да не трака
И никой не каза от к'во трака студен и спира топло кат му е!

Изяж бобър - спаси дърво!
- mitio
- потребител
- Мнения: 99
- Регистриран: 11 окт 2005, 12:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi '93
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
за да ти стане по скойно моят двигател си трака и на студен и на топъл двигател и постояно си е като един трактор
много е дразнещо но ти си добре щом не ти трака още и при топъл няма какво да се притесняваш както казаха то на студен двигател си е почти нормално 
само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.


само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
М/у другото като го смених и може да си въобразявам, но според мене двигателя почна да работи много много по-добре. Ние за това си се обичкаме с него
Аз си се грижа за него, пък той внимава да не се чупи много...
Е от MOTUL по-нагоре нема да сипвам. Полусинтетиката мисля, че също му е добре.mitio написа:само трябва да внимаваш какво масло си сипъл и т.н.
М/у другото като го смених и може да си въобразявам, но според мене двигателя почна да работи много много по-добре. Ние за това си се обичкаме с него

Аз си се грижа за него, пък той внимава да не се чупи много...

Изяж бобър - спаси дърво!
-
- Status: Извън линия
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Стига колата да не ти е внесена от италия няма за какво да се безпокоиш, а ако е от там можа да се е събрала гнус по двг /тия мърлячи нали не сменят маслото!/, която след като го разглобиш и изчистиш става като нов /но това емного крайна мярка и обикновенно касае зетеците, които дори понякога поради тази наслоена "грес" докато загрее двг са без един или два цилиндара, защото хидравличните повдигачи въобще не задействат клапаните/, но не се плаши при теб на-вероятно това се дължи т.н. "нормална амортизация", все пак нашите коли не са чисто нови и е нормално да са поизносени, та ако продължиш да караш с Мотул и той не се окаже менте, ще навъртиш още бая километри без проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта