Ford focus 1.8 TDDI огасна
- 
				petarrs
 - потребител

 - Мнения: 137
 - Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
 - Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
 - Местоположение: pleven/sofia
 - Status: Извън линия
 
Ford focus 1.8 TDDI огасна
Искам да питам нещо. Имам Форд Фокус 1.8 TDDI 90 конски сили. Вчера както си карах и огасна. Карах на 2 намалих за една дупка включих 1 и тя загасна и не пали. Не съм проверявал за сега нищо , защото се случи вечерта. Някаква идея какво да проверя. Какви варианти имам - филтър горивен, ремък на помпата, бушони и релета. Ако е изгорял компютъра на помпата как мога да разбера. Дали помпата е VP44 или някоя друга. Нещо друго което съм пропуснал споделете. Благодаря ти предварително.
			
									
									
						- essex
 - потребител

 - Мнения: 2401
 - Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
 - Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
хмм нали дизеларките имаха един клапан за горивото ... при повечето случаи които аз съм сидял/прочел във форума този клапан гуми функциите си и не се затваря и за това хора се чудят как не могат да си изгасят колите след като дори са извадили ключа, при теб може би се е затворил този клапан, просто и чисто гадая колега но и това е нещо  
			
									
									По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- Alexi
 - потребител

 - Мнения: 1559
 - Регистриран: 18 май 2008, 22:50
 - Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
 - Местоположение: Шумен
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
помпата е VP 44 ,а дали е тя дефектирала - диагностика ..
			
									
									
						- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
На първо четене провери дали са си на място ремъците.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- specialista
 - потребител

 - Мнения: 1393
 - Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
 - Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
 - Местоположение: Гр.Ямбол
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
От коляновия вал до помпата е верига.Но от помпата до разпределителния вал е ремък.Моли се да не е скъсан.Помпата е VP30 според мен ,но това не значи че не може да се скапе управлението и.
Налага се да се ползва диагностика,освен ако не си останал без гориво.Това между другото е голямата болест на тази помпа-липсата на гориво създава проблем на електрониката.Огасването има нещо общо с попадането в дупката.Самота вибрация е възможно да е причина за разместване на нещо(реле,куплунг,предпазител).
Успех!
			
									
									Налага се да се ползва диагностика,освен ако не си останал без гориво.Това между другото е голямата болест на тази помпа-липсата на гориво създава проблем на електрониката.Огасването има нещо общо с попадането в дупката.Самота вибрация е възможно да е причина за разместване на нещо(реле,куплунг,предпазител).
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
						https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- 
				petarrs
 - потребител

 - Мнения: 137
 - Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
 - Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
 - Местоположение: pleven/sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Проверих ремъка - здрав е. Развих дюзите - пускат гориво. Проверих релета и бушони няма изгорели. Размествах релетата - нищо. Когато дам на контакт от помпата се чува едно жужене за около половин секунда - дали е нормално това? Дали някой знае , някой който има софтуер , кабел и лаптоп и може да ми направи диагностиката на място , защото се налага теглене до сервиз, а ми е малко сложно. И супер дизел и мото пфое са ми далече.
			
									
									
						- essex
 - потребител

 - Мнения: 2401
 - Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
 - Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
да не са заминали няколко свещи наведнъж ?
			
									
									По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
						- 
				lerokal
 - потребител

 - Мнения: 105
 - Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
 - Местоположение: Русе
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Не ми се вярва от това да е проблема, защото температурите не са толкова ниски, за да не може да запали ако са изгорели свещите, а и плюс това бях чел, че под +7 градуса започват да греят свещите на тези фокуси...essex написа:да не са заминали няколко свещи наведнъж ?
- 
				petarrs
 - потребител

 - Мнения: 137
 - Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
 - Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
 - Местоположение: pleven/sofia
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Проблема е решен. Изгоряла електроника на помпата . Ремонта 300 лв. Ако някои го интересуват кординати на майстора да пита.
			
									
									
						- 
				vector
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
 - Местоположение: Сливен
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Колега, със същия проблем съм. Дай някакви координати на този майстор че не ми се сменя цяля помпа заради това управлениеpetarrs написа:Проблема е решен. Изгоряла електроника на помпата . Ремонта 300 лв. Ако някои го интересуват кординати на майстора да пита.
- specialista
 - потребител

 - Мнения: 1393
 - Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
 - Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
 - Местоположение: Гр.Ямбол
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Че то кой говори за смяна на помпа!
			
									
									Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
						https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Вектор , майстора ти е под носа в Ямбол, а ти го търсиш - Specialista  е , обаждаш му се и проблемите ти изчезват, действай.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				vector
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
 - Местоположение: Сливен
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Къде се намира този сервиз, някакви координати, тел.? Предварително благодаря!ЯЛТА написа:Вектор , майстора ти е под носа в Ямбол, а ти го търсиш - Specialista е , обаждаш му се и проблемите ти изчезват, действай.
- ЯЛТА
 - Потребител

 - Мнения: 10865
 - Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
 - Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Напиши му съобщение на лични, и той ще ти се обади.- Specialista
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- 
				vector
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
 - Местоположение: Сливен
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Здравейте колеги!
От няколко дни съм със кола, беше истинско ходене по мъките докато я оправят.
Колата е направила проблем когато я е карала жена ми. Издърпали са я до сервиз и я е оставила да я правят. Бил изгорял транзистор в блока за управление на помпата. След няколко дни, след като се прибрах, се качих да я пробвам - колата вървеше като спъната, все едно че няма турбо. Обадих им се и я закарах да си я дооправят, 300 лв. са взели за този ремонт. Стоя няколко дни в този сервиз, не ги знам какво са правили, накрая казаха че ще сменят цялата платка (дали са я сменили - един Господ знае). На следващия ден отидох да я взема, колата си работи както преди. Ще я карам няколко дни да я видя как ще се държи и смятам да търся специалист да я види. Този сервиз .... нещо не ми вдъхва доверие.
			
									
									
						От няколко дни съм със кола, беше истинско ходене по мъките докато я оправят.
Колата е направила проблем когато я е карала жена ми. Издърпали са я до сервиз и я е оставила да я правят. Бил изгорял транзистор в блока за управление на помпата. След няколко дни, след като се прибрах, се качих да я пробвам - колата вървеше като спъната, все едно че няма турбо. Обадих им се и я закарах да си я дооправят, 300 лв. са взели за този ремонт. Стоя няколко дни в този сервиз, не ги знам какво са правили, накрая казаха че ще сменят цялата платка (дали са я сменили - един Господ знае). На следващия ден отидох да я взема, колата си работи както преди. Ще я карам няколко дни да я видя как ще се държи и смятам да търся специалист да я види. Този сервиз .... нещо не ми вдъхва доверие.
- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
За този въпрос има голяма тема в клуб офроуд. Там са коментирани доста от "майсторите".
			
									
									
						- 
				sparky_
 - потребител

 - Мнения: 172
 - Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
 - Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Колеги и аз имах ходене по мъките. Казаха ми първо, че е или датчик или блока за управление но накрая се оказа педала на газста. Най добре да се закара в оторизиран сервиз с диагностична апаратура за да могат най точно да се каже какво е. Често майсторите казват ,че е повреден блок или помпа. Но рядко се повреждат. Щом е изгорял транзистора значи има механична причина да изгори. Един познат каза, че братовчед му има мондео 2  с вп44 и изгорял транзистора. Сменили го с по мощен, изгорял и той по мощен и така докато блокирала помпата. Най често дефектира авансаторния клапан и най често от вода в горивото или бокличета. Запъва клапана и натоварва транзистора и той гори. Така, че моя съвет е да не се хвърляте направо в сервизите. Първо отидете до мото фое или някой друг с диагностична апаратура преди да се стигне до смяна или ремонт. В края на моите болежки бях стигнал варианта да поръчам от англия http://www.remmington.plus.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.
			
									
									
						Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.
- 
				vector
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 30 юли 2006, 23:33
 - Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDDI
 - Местоположение: Сливен
 - Status: Извън линия
 
Re: Ford focus 1.8 TDDI огасна
Тази платка нова ли е или втора употреба?sparky_ написа:Колеги и аз имах ходене по мъките. Казаха ми първо, че е или датчик или блока за управление но накрая се оказа педала на газста. Най добре да се закара в оторизиран сервиз с диагностична апаратура за да могат най точно да се каже какво е. Често майсторите казват ,че е повреден блок или помпа. Но рядко се повреждат. Щом е изгорял транзистора значи има механична причина да изгори. Един познат каза, че братовчед му има мондео 2 с вп44 и изгорял транзистора. Сменили го с по мощен, изгорял и той по мощен и така докато блокирала помпата. Най често дефектира авансаторния клапан и най често от вода в горивото или бокличета. Запъва клапана и натоварва транзистора и той гори. Така, че моя съвет е да не се хвърляте направо в сервизите. Първо отидете до мото фое или някой друг с диагностична апаратура преди да се стигне до смяна или ремонт. В края на моите болежки бях стигнал варианта да поръчам от англия http://www.remmington.plus.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Готова оборудвана плочка с премахнат код на имобилайзера с клапаните за около 350 лв. Много по евтино от предложенията в БГ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта

