шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 23 апр 2010, 12:44
- Модел на автомобила: FORD FOKUS 18.115 (ZETEK) 1999
- Местоположение: бургас
- Status: Извън линия
шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
здравеите колеги. има нужда от помош след смяна на фиродоф, притискателен и лагер помпа има шум като натисна съединителя спира като го пусна почва едно виене. Днеска даже сменихме спирачната течност уж данее от това ама явно не малко по-добре от преди ама пак шуми >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 23 апр 2010, 12:44
- Модел на автомобила: FORD FOKUS 18.115 (ZETEK) 1999
- Местоположение: бургас
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
ромолиси лагерчето
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Проблема е в скоростната кутия, не в лагера, да не би да не сте налели масло.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 23 апр 2010, 12:44
- Модел на автомобила: FORD FOKUS 18.115 (ZETEK) 1999
- Местоположение: бургас
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
и то е сменено с целия комплект саединител ако е скоросна кутия нямали да се чува по силно със по-висока скорос това виене
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Доколкото разбрах, като натиснеш съединителя, шума спира а като го пуснеш се появява. Ако е лагер-помпата ще е обратно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Наско е прав, като се натисне педала се натоварва лагерпомпата и трябва да увеличи шума. Щом при пускане се усилва, проблема е в първичен вал на скоростната кутия.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 23 апр 2010, 12:44
- Модел на автомобила: FORD FOKUS 18.115 (ZETEK) 1999
- Местоположение: бургас
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
и това щте рече чеееее скорсна котия какво е решението колеги ? Да отварямли скоросната котия или малак шянс сдобавка
мод:
Клавиатурата ли не е добре?
За пореден път трия празни постове!
При следващата нужда от триене ще заключа темата.
Темата не отива на 875687 страница за да има нужда от повдигане през 1-2 часа.
мод:
Клавиатурата ли не е добре?
За пореден път трия празни постове!
При следващата нужда от триене ще заключа темата.
Темата не отива на 875687 страница за да има нужда от повдигане през 1-2 часа.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Най добре е да минеш през някой мой колега със сервиз, за да оцени шума като сила и прочие. Отваряне на кутия е безмислено, защото втора употреба е добро решение. И аз се отказах одавна да правя кутии. С добавка е експеримент, наблюденията ми са, че рядко минава номера.
- yellowblack
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 23 ное 2006, 00:49
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6 24V Duratec
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Важи ли за съединител в незнайно състояние ,защото при мен след ремонта на мотора и качването му се появи същия проблем.На място като работи има шум и лека вибрация ,но след натискането на съединителя всичко утихва.Тук като гледам във форума цени за лагер помпа + съединител и направо ме хваща запек.Колата не е карана 5 месеца и съм готов да се прежаля една смяна на масло в кутията или доливка само и само да не е лагера.HACKO написа:Доколкото разбрах, като натиснеш съединителя, шума спира а като го пуснеш се появява. Ако е лагер-помпата ще е обратно.
Desire for Cosworth ...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Важи за всички.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: шум от лагер помпата фокус 99,1,8. 16.115
Четейки тази, и няколко други теми стигнах до решението да възобновим поставения въпрос за лагер- помпата.
Колегата пуснал темата е споменал за виене при вече отпуснат педал. Или иначе казано зацепена трансмисия,
осъществена връзка: двигател- съединител- скор. кутия- изходящ вал- полуоси- колела. Нещата, които искам да
доуточня са , че при мен този звук се появи от около месец и не постепенно а отведнаж. Появата му е само когато
двигателя не е загрял, прилично. Само на първите 4-5 смени на предавки и то само от 1-ва до 4- та. Никога м/у
4- та и 5- а. Звука оприличавам по- скоро на свирене, като с уста /смея да кажа, че е тона-си от първа октава
/
Тънкият момент когато се чува е точно мига на плавното отпускане на педала м/у предавките, или точно в момента
на зацепване. При напълно натиснат и изцяло отпуснат педал, свирене липсва!
Пак припомням- това е само при първите няколко смени /още по-точно- покачвания/ на предавките, сутрин или когато
е напълно студен мотора. След две- три минути шофиране вече не свири.
Бе споменато, че може да не е от лагер- помпа, но не е ли под действие тя , точно в описаните по- горе моменти?
Не търся спор с колегите, а задавам обикновен въпрос следвайки моята логика.
Имаше и предположение за първичния вал. При използване на втора и четвърта предавка не е ли натоварена повече
зъбната тройка и двойка на междиния вал?
Останалите подробности са:
автомобила е този от профила /Форда/
съединителя е в доста добро състояние. При рисковия тест с ръчната- гасне на 4- та в средата на хода на педала.
При изкачване на стръмен наклон на 4- та или 5- а, колата се подчинява на работата с педала на газта- има
допълнително ускоряване. Третия тест за здрав съединител- тръгване на 1- ва по наклон, без газ, също е положителен.
Погледнато отдолу, точно отпред, има маслено петно точно м/у двигателя и кожуха на ск. кутия, но не е прясно, а е
като зацапано преди години и набило се с прах- старо петно. Големина колкото CD.
Нямам загуба на спирачна течност.
При работа на място няма паразитни шумове и вибраций.
Клоня към износен лагер- помпа, но все пак биха ми били полезни още мнения преди "доктора" да започне да ме
убеждава, че половината кола е за ремонт.
Колегата пуснал темата е споменал за виене при вече отпуснат педал. Или иначе казано зацепена трансмисия,
осъществена връзка: двигател- съединител- скор. кутия- изходящ вал- полуоси- колела. Нещата, които искам да
доуточня са , че при мен този звук се появи от около месец и не постепенно а отведнаж. Появата му е само когато
двигателя не е загрял, прилично. Само на първите 4-5 смени на предавки и то само от 1-ва до 4- та. Никога м/у
4- та и 5- а. Звука оприличавам по- скоро на свирене, като с уста /смея да кажа, че е тона-си от първа октава

Тънкият момент когато се чува е точно мига на плавното отпускане на педала м/у предавките, или точно в момента
на зацепване. При напълно натиснат и изцяло отпуснат педал, свирене липсва!
Пак припомням- това е само при първите няколко смени /още по-точно- покачвания/ на предавките, сутрин или когато
е напълно студен мотора. След две- три минути шофиране вече не свири.
Бе споменато, че може да не е от лагер- помпа, но не е ли под действие тя , точно в описаните по- горе моменти?
Не търся спор с колегите, а задавам обикновен въпрос следвайки моята логика.
Имаше и предположение за първичния вал. При използване на втора и четвърта предавка не е ли натоварена повече
зъбната тройка и двойка на междиния вал?
Останалите подробности са:
автомобила е този от профила /Форда/
съединителя е в доста добро състояние. При рисковия тест с ръчната- гасне на 4- та в средата на хода на педала.
При изкачване на стръмен наклон на 4- та или 5- а, колата се подчинява на работата с педала на газта- има
допълнително ускоряване. Третия тест за здрав съединител- тръгване на 1- ва по наклон, без газ, също е положителен.
Погледнато отдолу, точно отпред, има маслено петно точно м/у двигателя и кожуха на ск. кутия, но не е прясно, а е
като зацапано преди години и набило се с прах- старо петно. Големина колкото CD.
Нямам загуба на спирачна течност.
При работа на място няма паразитни шумове и вибраций.
Клоня към износен лагер- помпа, но все пак биха ми били полезни още мнения преди "доктора" да започне да ме
убеждава, че половината кола е за ремонт.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта