Работи на три цилиндъра. ЗАЩО???
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 май 2011, 15:10
- Модел на автомобила: eskort kabrio
- Status: Извън линия
Работи на три цилиндъра. ЗАЩО???
Здравейте, карам Форд Ескорт 1,6 EFI, 105 к.с., 1992 г..Колата работи на три цилиндъра, премерих компресията, беше 10 на всичките. Кабелите и свещите са нови, но четвърти цилиндър не работи на високи обороти. Всички вакуми са си на място, не дърпа въздух от никъде. Може ли проблема да е в бубината? Моля, помагайте. Благодаря предварително.
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Работи на три цилиндъра. ЗАЩО???
колега и аз имам такава кола и аз съм с тоя проблем утре колата ще се кара на майстор и ще видим за какво става въпрос иначе и мойта е така нз при теб така ли е но като натиснеш повече педала и даже глахне.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 май 2011, 15:10
- Модел на автомобила: eskort kabrio
- Status: Извън линия
Re: Работи на три цилиндъра. ЗАЩО???
Моята въобще няма мощност, дори не иска да влезе в прекъсвач. Оборотите стигат до 5000 с мъка. Дано диагнозата на майстора да е лека 

- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Работи на три цилиндъра. ЗАЩО???
Вижте кой е неработещия цилиндър и сменете дюзата му с някоя от работещ. Бубина не е 199213 %, защото тя отговаря за една двойка цилиндри и им подава едновременно напрежение
Автомобилен ретро клуб Shark
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта