Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Благодаря Ви предварително.
Помогнете ми с майстор от Варна. Но майстор, а не врачка.
Фиестичката ми яко забиваше муцуната, когато подадеш рязко газ( между 1800 и 2200 оборота). Все едно горивото е на привършване. Ходих на елкон и:
1. Смених свещи;
2. Смених бобина(2 пъти за 2 години);
След това малко се пооправи колата, но проблема си остана.
3. Смених масло, маслен и въздушен филтър;
4. Редовно си почиствам стъпковото моторче;
5.Изключих и ламбда сондата, както четох във форума. Но файда няма.
Направо вече незнам какво да я правя тая кола. А се бях навил да вземам С-мах.
Ходих къде ли не на майстори и всичките само гадаят. И аз като дилетант мога само да гадая, но те нали уж се пишат за майстори или само цената за несвършената им работа е като на майсторите.
Иде ми да я запаля и от втора буна. При самолета на бай Тошо
Моля, помагайте кой с каквото може, че покрай тия проблеми и яз май ще си отварям сервиз
Помогнете ми с майстор от Варна. Но майстор, а не врачка.
Фиестичката ми яко забиваше муцуната, когато подадеш рязко газ( между 1800 и 2200 оборота). Все едно горивото е на привършване. Ходих на елкон и:
1. Смених свещи;
2. Смених бобина(2 пъти за 2 години);

След това малко се пооправи колата, но проблема си остана.
3. Смених масло, маслен и въздушен филтър;
4. Редовно си почиствам стъпковото моторче;
5.Изключих и ламбда сондата, както четох във форума. Но файда няма.
Направо вече незнам какво да я правя тая кола. А се бях навил да вземам С-мах.
Ходих къде ли не на майстори и всичките само гадаят. И аз като дилетант мога само да гадая, но те нали уж се пишат за майстори или само цената за несвършената им работа е като на майсторите.
Иде ми да я запаля и от втора буна. При самолета на бай Тошо

Моля, помагайте кой с каквото може, че покрай тия проблеми и яз май ще си отварям сервиз

- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
привет майсторе
ако неси сменял, обърни внимание на горивния филтер, че като се заталачи мамата си трака! поздрави и успех!

- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
виж първо филтъра смени бензиновия
пробвай и с друг tps- датчика на дроселовата клапа 


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
според мен е от тоците - палиш я нощем ама да е тъмно .. и отваряш капака ,гледаш за искрене внимателно около кабелите/лулите .. ако има - сменяш .. и свещите профилактично ги смени и то с оригинални от МР че е пълно с ментета .. естествено може да е и от други неща .. но да се почне с по елементарните - филтъра също .. ако не е от това трябва а се замери налягането на горивото ,ултразвук на дюзите и други вече по неприятни неща ...
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
а като настъпиш здраво има ли го това забиване
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
1. Свещите са на около 300 км.
2. С нови кабели пак заабиваше. Гледал съм я вечер няма така наречените "паяци".
3. И настъпана пак го прави. Неще да се наема. На магистралата повече от 120 неще. А как вървеше? Доста лъскарки са ми завиждали
При плавно форсиране си наема, ама иначе не.
и Alexi, ако си прочел внимателно нямам нужда от врачки. До тоя момент и аз съм си достатъчен. Предполагам, че ако я сменя с новата Fiesta ще ми струва 18 000 лв. и проблемът ще изчезне.
мод: Използвай бутона "промени"
2. С нови кабели пак заабиваше. Гледал съм я вечер няма така наречените "паяци".
3. И настъпана пак го прави. Неще да се наема. На магистралата повече от 120 неще. А как вървеше? Доста лъскарки са ми завиждали

При плавно форсиране си наема, ама иначе не.
и Alexi, ако си прочел внимателно нямам нужда от врачки. До тоя момент и аз съм си достатъчен. Предполагам, че ако я сменя с новата Fiesta ще ми струва 18 000 лв. и проблемът ще изчезне.
мод: Използвай бутона "промени"
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=47720
pifivo1 написа:Оказа се, че е сензора за положение на дроселовата клапа /TPS/ и то след диагностика в МП Русе. Нямаха такъв в наличност - така, че се прибрах с откачен куплунг - можело и така. Оборотите се стабилизират, но повече от 90-100 км/ч не може да вдигне, защото при рязко подаване на газ започва да контри и тресе. Поръчах един и сега го чакам да дойде и като го сменя ще напиша мнение.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
подкрепям Паци + прегледай МАФ-а (ако го имаш...не познавам този мотор в детайли) при мен имам доста ядове с него...лошото е че като си купих нов изкара без проблеми 6 месеца и пак почнаха леко изразени старите проблеми...ма за сега търпя
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
1. Мисля, че горивния филтър си е наред, понеже го прави и на газ.
2. Проверявах и tps-а. При угасен двигател на пин 2 ми дава 0,93 V, а при запален и плавно подаване на газта достига до 1,76 V, а не до 4,8. Но не съм сигусен в измерванията си. Както споменах одеве, аз съм дилетант.
3. Кажете читав майстор във Варна.
4. Съжалявам, ако има грешки, но пиша от gsm-а.
2. Проверявах и tps-а. При угасен двигател на пин 2 ми дава 0,93 V, а при запален и плавно подаване на газта достига до 1,76 V, а не до 4,8. Но не съм сигусен в измерванията си. Както споменах одеве, аз съм дилетант.

3. Кажете читав майстор във Варна.
4. Съжалявам, ако има грешки, но пиша от gsm-а.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Здравей правилно си мерил ТПС но не се прави на запален двигател а само на контакт, при което трябва да имаш от 0,85 до 1 волт на затворена клапа трябва плавно да отваряш клапата като при това показанията трябва да се променят плавно и без прескачане ,докато при напълно отворен дросел покаже 4.8 волта.Провери си също така и напрежението на двата крайни крака на контакт трябва да е 5 волта.Успех.
- viktorjak
- потребител
- Мнения: 44
- Регистриран: 01 окт 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Я си провери дали не са ти запушени гърнетата.Аз имах същия проблем и се оказа че , катализатора се е натрошил и запушил гърнетата и не ще да се форсира. Ако подаваш по-бавно газ няма проблем.Вкарахме колата в гаража откачихме гърнетата от първата снадка и вече се форсираше зверски.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Благодаря. И аз си мислех да проверя катализатора.
Но то като си тръгне наобратно, та се къса. Сега ми се сцепи капака на картера. Утре и него ще го заварям. Аман вече. На тая кола не й върви и това си е. Още като я регистрираха й огънаха вратат и така още 7-8 пъти са я блъскали
Късмет, нали?
Но то като си тръгне наобратно, та се къса. Сега ми се сцепи капака на картера. Утре и него ще го заварям. Аман вече. На тая кола не й върви и това си е. Още като я регистрираха й огънаха вратат и така още 7-8 пъти са я блъскали

Късмет, нали?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

- viksata
- потребител
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Колега това забиване да не е почнало след смяна на ремък?
или твойта е ENDURA с верига ?
на мен така ми бяха дали една служебна с прескочил 1 зъб ..
виж първо грънците както каза колегата
закачал ли си я на комп за диагностика?
или твойта е ENDURA с верига ?
на мен така ми бяха дали една служебна с прескочил 1 зъб ..
виж първо грънците както каза колегата
закачал ли си я на комп за диагностика?

2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
като нямаш нужда от мненията ни що си седнал да пишеш тука ами не отидеш в Мото Пфое примерно ?barci написа:и Alexi, ако си прочел внимателно нямам нужда от врачки.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Не съм сменял ремъка. Проверявахме я на компа, но нищо не показа.
Утре ще проверявам катализатора. Гърнетата са на по-малко от година. Затова се надявам да се окаже катализатора.
Alexi, не отивам до мотото, понеже разбират по-малко и от теб. А пиша във форума, защото търся решение от хора, които са имали същия проблем. Не искам да си взема колата от сервиза и да не мога да я паркирам пред блока на собствен ход.
Извън темата: Там от където си копувам частите, разбрах от собственика на магазина( за когото подразбрах, че бачка в мото-Варна), че ъптейта на диагностиката за форд е 60 000 лева. Ако хакнеш програмата, то веднага се генерирали грешки в стойностите, в които трябва да ти работи например ламбда сондата. И така излиза, че всичко е наред, а не е. Аз съм и на газ, което от своя страна означава, че вкарам ли я в мотото, после трябва да я нося на газаджия, за да ми закачи газовото наново. Човека ме изпраща в София.
Утре ще проверявам катализатора. Гърнетата са на по-малко от година. Затова се надявам да се окаже катализатора.
Alexi, не отивам до мотото, понеже разбират по-малко и от теб. А пиша във форума, защото търся решение от хора, които са имали същия проблем. Не искам да си взема колата от сервиза и да не мога да я паркирам пред блока на собствен ход.
Извън темата: Там от където си копувам частите, разбрах от собственика на магазина( за когото подразбрах, че бачка в мото-Варна), че ъптейта на диагностиката за форд е 60 000 лева. Ако хакнеш програмата, то веднага се генерирали грешки в стойностите, в които трябва да ти работи например ламбда сондата. И така излиза, че всичко е наред, а не е. Аз съм и на газ, което от своя страна означава, че вкарам ли я в мотото, после трябва да я нося на газаджия, за да ми закачи газовото наново. Човека ме изпраща в София.
- hibryd
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 06 ное 2006, 18:26
- Модел на автомобила: [Fiat Punto] 1.4 GT
[Ford Fiesta] mk3 1.3 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Колега за майстор във варна не знам ама си виж горивната помпа какво налягане дава и какъв дебит
Успех



-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!
Здравейте.
Махнах катализатора. Казаха ми, че е задръстен на около 30 %. До тук О.К. Но докато се мъчеше да ми развие болтовете на катализатора, ми счипи кранчето на парното към купето. Мъкаааааааааа
Сега чакам да ми намерят кранче втора ръка, понеже не му се дават 120 лева на майстора за дяволията му.Аз като Ви разравям, че тая кола е създадена в черния петък. Вие не ми вярвате. Или на мен ми е такъв късмета
Иначе пак си остава това дразнещо придърпване.
Казваш горивна помпа, но фиестата го прави и на газ.
Махнах катализатора. Казаха ми, че е задръстен на около 30 %. До тук О.К. Но докато се мъчеше да ми развие болтовете на катализатора, ми счипи кранчето на парното към купето. Мъкаааааааааа


Сега чакам да ми намерят кранче втора ръка, понеже не му се дават 120 лева на майстора за дяволията му.Аз като Ви разравям, че тая кола е създадена в черния петък. Вие не ми вярвате. Или на мен ми е такъв късмета


Иначе пак си остава това дразнещо придърпване.
Казваш горивна помпа, но фиестата го прави и на газ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта