Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
barci
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от barci » 25 май 2011, 10:21

Благодаря Ви предварително.
Помогнете ми с майстор от Варна. Но майстор, а не врачка.
Фиестичката ми яко забиваше муцуната, когато подадеш рязко газ( между 1800 и 2200 оборота). Все едно горивото е на привършване. Ходих на елкон и:
1. Смених свещи;
2. Смених бобина(2 пъти за 2 години); :(:
След това малко се пооправи колата, но проблема си остана.
3. Смених масло, маслен и въздушен филтър;
4. Редовно си почиствам стъпковото моторче;
5.Изключих и ламбда сондата, както четох във форума. Но файда няма.
Направо вече незнам какво да я правя тая кола. А се бях навил да вземам С-мах.
Ходих къде ли не на майстори и всичките само гадаят. И аз като дилетант мога само да гадая, но те нали уж се пишат за майстори или само цената за несвършената им работа е като на майсторите.
Иде ми да я запаля и от втора буна. При самолета на бай Тошо :D
Моля, помагайте кой с каквото може, че покрай тия проблеми и яз май ще си отварям сервиз :D:

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от supernatural » 25 май 2011, 10:45

привет майсторе :D ако неси сменял, обърни внимание на горивния филтер, че като се заталачи мамата си трака! поздрави и успех!

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от cosworth team ruse » 25 май 2011, 13:10

виж първо филтъра смени бензиновия 8) пробвай и с друг tps- датчика на дроселовата клапа :)

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от Alexi » 25 май 2011, 13:30

според мен е от тоците - палиш я нощем ама да е тъмно .. и отваряш капака ,гледаш за искрене внимателно около кабелите/лулите .. ако има - сменяш .. и свещите профилактично ги смени и то с оригинални от МР че е пълно с ментета .. естествено може да е и от други неща .. но да се почне с по елементарните - филтъра също .. ако не е от това трябва а се замери налягането на горивото ,ултразвук на дюзите и други вече по неприятни неща ...

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от sparky_ » 25 май 2011, 15:04

а като настъпиш здраво има ли го това забиване

barci
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от barci » 25 май 2011, 20:12

1. Свещите са на около 300 км.
2. С нови кабели пак заабиваше. Гледал съм я вечер няма така наречените "паяци".
3. И настъпана пак го прави. Неще да се наема. На магистралата повече от 120 неще. А как вървеше? Доста лъскарки са ми завиждали :oops:
При плавно форсиране си наема, ама иначе не.

и Alexi, ако си прочел внимателно нямам нужда от врачки. До тоя момент и аз съм си достатъчен. Предполагам, че ако я сменя с новата Fiesta ще ми струва 18 000 лв. и проблемът ще изчезне.

мод: Използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от paci » 25 май 2011, 21:46

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=47720

pifivo1 написа:Оказа се, че е сензора за положение на дроселовата клапа /TPS/ и то след диагностика в МП Русе. Нямаха такъв в наличност - така, че се прибрах с откачен куплунг - можело и така. Оборотите се стабилизират, но повече от 90-100 км/ч не може да вдигне, защото при рязко подаване на газ започва да контри и тресе. Поръчах един и сега го чакам да дойде и като го сменя ще напиша мнение.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от Revell » 26 май 2011, 10:46

подкрепям Паци + прегледай МАФ-а (ако го имаш...не познавам този мотор в детайли) при мен имам доста ядове с него...лошото е че като си купих нов изкара без проблеми 6 месеца и пак почнаха леко изразени старите проблеми...ма за сега търпя

barci
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от barci » 26 май 2011, 11:16

1. Мисля, че горивния филтър си е наред, понеже го прави и на газ.
2. Проверявах и tps-а. При угасен двигател на пин 2 ми дава 0,93 V, а при запален и плавно подаване на газта достига до 1,76 V, а не до 4,8. Но не съм сигусен в измерванията си. Както споменах одеве, аз съм дилетант.:)
3. Кажете читав майстор във Варна.
4. Съжалявам, ако има грешки, но пиша от gsm-а.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от baro » 26 май 2011, 11:34

Здравей правилно си мерил ТПС но не се прави на запален двигател а само на контакт, при което трябва да имаш от 0,85 до 1 волт на затворена клапа трябва плавно да отваряш клапата като при това показанията трябва да се променят плавно и без прескачане ,докато при напълно отворен дросел покаже 4.8 волта.Провери си също така и напрежението на двата крайни крака на контакт трябва да е 5 волта.Успех.

Потребителски аватар
viktorjak
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 01 окт 2008, 14:10
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от viktorjak » 26 май 2011, 18:45

Я си провери дали не са ти запушени гърнетата.Аз имах същия проблем и се оказа че , катализатора се е натрошил и запушил гърнетата и не ще да се форсира. Ако подаваш по-бавно газ няма проблем.Вкарахме колата в гаража откачихме гърнетата от първата снадка и вече се форсираше зверски.

barci
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от barci » 26 май 2011, 20:36

Благодаря. И аз си мислех да проверя катализатора.
Но то като си тръгне наобратно, та се къса. Сега ми се сцепи капака на картера. Утре и него ще го заварям. Аман вече. На тая кола не й върви и това си е. Още като я регистрираха й огънаха вратат и така още 7-8 пъти са я блъскали :mrgreen:
Късмет, нали?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от nikolovvd » 27 май 2011, 08:55

:D Има такива коли. На зет ми от Ловеч преди години, Ладата имаше същата съдба. Катастрофира, оправия и два дни преди да я продаде пътувахме от Ловеч за Ямбол с 50-60 по целият път. Това бе в Събота, а в Неделя се върна обратно в Ловеч, където я продаде. На следващият дан (Понеделник) новия собственик е катастрофирал така жестоко, че от колата вече нищо не ставало!

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от viksata » 30 май 2011, 09:12

Колега това забиване да не е почнало след смяна на ремък?
или твойта е ENDURA с верига ?
на мен така ми бяха дали една служебна с прескочил 1 зъб ..
виж първо грънците както каза колегата
закачал ли си я на комп за диагностика?
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от Alexi » 30 май 2011, 09:28

barci написа:и Alexi, ако си прочел внимателно нямам нужда от врачки.
като нямаш нужда от мненията ни що си седнал да пишеш тука ами не отидеш в Мото Пфое примерно ?

barci
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от barci » 30 май 2011, 23:43

Не съм сменял ремъка. Проверявахме я на компа, но нищо не показа.
Утре ще проверявам катализатора. Гърнетата са на по-малко от година. Затова се надявам да се окаже катализатора.

Alexi, не отивам до мотото, понеже разбират по-малко и от теб. А пиша във форума, защото търся решение от хора, които са имали същия проблем. Не искам да си взема колата от сервиза и да не мога да я паркирам пред блока на собствен ход.

Извън темата: Там от където си копувам частите, разбрах от собственика на магазина( за когото подразбрах, че бачка в мото-Варна), че ъптейта на диагностиката за форд е 60 000 лева. Ако хакнеш програмата, то веднага се генерирали грешки в стойностите, в които трябва да ти работи например ламбда сондата. И така излиза, че всичко е наред, а не е. Аз съм и на газ, което от своя страна означава, че вкарам ли я в мотото, после трябва да я нося на газаджия, за да ми закачи газовото наново. Човека ме изпраща в София.

Потребителски аватар
hibryd
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 06 ное 2006, 18:26
Модел на автомобила: [Fiat Punto] 1.4 GT
[Ford Fiesta] mk3 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от hibryd » 06 юни 2011, 02:46

Колега за майстор във варна не знам ама си виж горивната помпа какво налягане дава и какъв дебит :) Успех
Изображение
Изображение

barci
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 11 ное 2007, 12:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25, 16v, 75 hp
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Помагайте, че вече ми писна. Моля Ви!!!

Мнение от barci » 06 юни 2011, 20:35

Здравейте.
Махнах катализатора. Казаха ми, че е задръстен на около 30 %. До тук О.К. Но докато се мъчеше да ми развие болтовете на катализатора, ми счипи кранчето на парното към купето. Мъкаааааааааа :mrgreen: :D:
Сега чакам да ми намерят кранче втора ръка, понеже не му се дават 120 лева на майстора за дяволията му.Аз като Ви разравям, че тая кола е създадена в черния петък. Вие не ми вярвате. Или на мен ми е такъв късмета :lol: :D:
Иначе пак си остава това дразнещо придърпване.

Казваш горивна помпа, но фиестата го прави и на газ.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта