Аванс и октаново число при по-стари коли. (fiesta 1989)
Публикувано: 27 май 2011, 20:33
От скоро имам Фиеста 1.1 произведена в края на 1989-та и четох, че на произведените малко по-късно - от 1990-та год. има букса за избиране на октановото число на бензина - А92/А95.
На моята няма такава букса, което ме кара да мисля, че е настроена за бензин А92 и надолу.
Понеже А92 отдавна не се произвежда се замислих дали не е редно да се премести настройката на аванса малко по-напред, за да оползотворява пълноценно по-съвременните горива. Тези дни търсих информация из нет-а, но не попаднах на подобна тема. А и с когото и да споделих, всички ми казаха - "луд ли си, за какво ще се занимаваш".
Смятате ли, че има смисъл от подобна настройка, и можете ли да ме насочите за какъв бензин е предвидена колата, как и с колко да променя аванса.
Колата е с карбуратор WEBER TLDM(2V), запалването е с ESC модул 89FB-12A297-BB, двигател OHV 1.1
За ESC модула също не можах да намеря информация. Има и една букса, която стърчи от снопа кабели, с червена капачка, за която в книжката на друг форд прочетох, че е за нулиране на електронния модул. Можете ли да ми дадете повече информация какви са му възможностите и какво поддържа ESC-то? Мерси предварително.
edit: Май по-добре да дойда на срещата в Люлин и да ми обясните на място.. :)
На моята няма такава букса, което ме кара да мисля, че е настроена за бензин А92 и надолу.
Понеже А92 отдавна не се произвежда се замислих дали не е редно да се премести настройката на аванса малко по-напред, за да оползотворява пълноценно по-съвременните горива. Тези дни търсих информация из нет-а, но не попаднах на подобна тема. А и с когото и да споделих, всички ми казаха - "луд ли си, за какво ще се занимаваш".
Смятате ли, че има смисъл от подобна настройка, и можете ли да ме насочите за какъв бензин е предвидена колата, как и с колко да променя аванса.
Колата е с карбуратор WEBER TLDM(2V), запалването е с ESC модул 89FB-12A297-BB, двигател OHV 1.1
За ESC модула също не можах да намеря информация. Има и една букса, която стърчи от снопа кабели, с червена капачка, за която в книжката на друг форд прочетох, че е за нулиране на електронния модул. Можете ли да ми дадете повече информация какви са му възможностите и какво поддържа ESC-то? Мерси предварително.
edit: Май по-добре да дойда на срещата в Люлин и да ми обясните на място.. :)