Страница 1 от 2
Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д
Публикувано: 27 юни 2006, 17:03
от geo_g
Здравейте.
Дайте идея какво да го правя "Ескорт 1.8Д" при първоначално палене(студен двигател) ми пали на 6,7 секунда (имам и друг дизел който пали на 1/2 оборот) Колата е на 120хил. км. смених свещи въпреки, че са перфектни, масло филтри и т.н, като запали работи стабилно, не трака, масло до тук 3 хиляди км. не е пипнато. Водих я на майстор хвален дизелжджия - погледна, послуша и накрая отсече, че било нормално за Форд да пали по-трудно, не искам да вярвам на този фолклор.
Благодаря преварително,
Публикувано: 27 юни 2006, 19:33
от shark
Ами какъв ти е проблема. Щом пали. Я си представи, че можеше и въобще да не запали

. А на колко хил километра ти е мотора? Компресията мерил ли си скоро?
проблем
Публикувано: 27 юни 2006, 20:36
от geo_g
По-горе пише какъв ми е проблема и на колко хиляди е мотора.
А компресията е перфектна.
Публикувано: 27 юни 2006, 22:12
от Mondeo18TDI96
Имаше подобна тема - потърси я с търсачката....
Според мен подобен проблем може да се получи ако горивната система не е херметична и засмуква въздух ...
Ако не си сменял мъркучетата за обраната нафта на дузите - смени ги (1-2 лв) ...
Ето я:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0
май - проблема е в помпата (не е хепиенд)!
Публикувано: 28 юни 2006, 00:16
от Georgiev
Темата посочена по горе е от мен.Тя стана направо одисея ама ми писна да ходя по майстори. Закарах колата в мото пфое където цял ден правиха диагностика,Викнаха и преподавател да я погледне че те неможаха да диагностицират проблема.Той каза че е от авансатор на ГНП -то.Тъй като в мото пфое повече от това не можаха да ми помогнат ме свързаха със сервиз който може.Отидох в посочения сервиз и оставих колата за ремонт.Ремонт на ГНП-то.Обаче: когато отидох да си я пребера ми казаха че колата пак си пали така и че са проверявали компресията и тя била 23. и затова било така.Налагало се ремонт на двигателя.Прибрах се аз.На другия ден се съветвах с друг човек който има сервиз не е за дизел но му имам доверие.Обясних му как седят нещата.Той ме посъветва да си проверя пак компресията.И ако излезе от компресия ще ми направи ремонтчето.Смяна на сегменти и припасване на клапани.
Това е за моя проблем който колегата ти е посочил.Не съм го довършил защото все още нямям точен отговор.
Публикувано: 28 юни 2006, 10:30
от dgg_g
Колега "Georgiev" наистина е добре да си провериш пак компресията щото това 23 което са ти казали е доста зле че чак не ми се вярва
Моята пали също доста бавно(5-7сек.) дори когато е топло времето!
И аз така като теб се чудех какво е това след като всичко ми е сменено - свещи, маркучета,перфектен стартер(проверен), филтри, работи иначе доста добре(само леко е по-шумна първата 1/2мин.).
Накрая отидох да си премеря компресията и излезе 28-30-29-30 и разбрах че и компресията ми не е толкова добра и че бавното палене е от това. Сега карам така не правя нищо. Само дето незнам дали когато е студена трябва да се включва някакъв си авансатор и да повишава оборотите щото моята ги повишава много малко, т.е. почти неосезаемо.
"А компресията е перфектна."
Колега "geo_g" по какво съдиш че компресията ти е "перфектна"! Ако си я мерил кажи числата и да разберем всички ние тук и да ти помогнем

ТРУДНО ПАЛЕНЕ
Публикувано: 28 юни 2006, 17:24
от ПАЦО
КОЛЕГА ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ.СМЕНИХА МИ РЕМЪКА НА ПОМПАТА,НАПРАВИХА ЦЕНТРОВКА НА ПОМПАТА ,РЕГУЛИРАХА АВАНСА И ПАЛИ ПЕРФЕКТНО.
МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ
Публикувано: 28 юни 2006, 18:18
от geo_g
Компресия от 32 до 34 не ги помня точно техникът имаше съмнения и я мери отново след моя смяна на масло. Абсолютно същите числа.
Публикувано: 28 юни 2006, 23:48
от Georgiev
А каква е вероятноста това по трудно палене да се дължи на запушен катализатор.Виждъл съм такъв ефект на форд 1.4 моноинжекция той изобщо спря да пали .Възможно ли е и при дизела да се е получило отчасти това.
Публикувано: 29 юни 2006, 01:24
от dgg_g
А каква е вероятноста това по трудно палене да се дължи на запушен катализатор
Според мен е малко вероятно да пали трудно от запушен катаизатор! Той ако е много запушен по-скоро ще спре да пали! По скоро май трябва да се замислим колега за една центровка на ГНП-то
Компресия от 32 до 34 не ги помня точно техникът имаше съмнения и я мери отново след моя смяна на масло. Абсолютно същите числа.
Това наистина е добра компресия, обаче според мпоите познания колегата "ПАЦО" е объркал нещо числата:
МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ
Доколкото знам компресия около 24-25 вече клони към зле при дизелите! Ако греша някой друг да ме поправи. А пък и толкова голяма граница от 32-33(мн.добра компресия) до 21-22(слаба компресия) нещо ми се струва доста голяма.
Публикувано: 29 юни 2006, 08:16
от geo_g
Компресия, 20, 25, 30, и т.н. и на мен ми се струва невъзможна разлика, освен да е в различни мерни единици.
Благодаря на всички отзовали се по темата и според мен от всичко казано до тук трябва да си търся техник дизелджия за ГНП. С две думи дайте идея за такъв в София.
КОМПРЕСИЯ
Публикувано: 29 юни 2006, 08:18
от ПАЦО
ЛИЧНО ГЛЕДАХ МАНОМЕТЪРА ПРИ ИЗМЕРВАНЕТО НА КОМПРЕСИЯТА.ДРУГ Е ВЪПРОСА КОЛКО ВЕРЕН Е БИЛ.
Публикувано: 29 юни 2006, 09:45
от bilder
Не са големи разликите.
Моят 1.6Д беше на 18.5 ; 19 ; 19; 20 bar и дори лятото палеше по бавно и щом паднеше на +4С отказваше тотално
След употебата на една руска добавка палеше и на -20С
КОмпресията се беше повишила с 7-8 bar
Публикувано: 29 юни 2006, 10:50
от Overclock
Относно компресията, за турбодизел тя е 24, за обикновен дизел 30-35.Проблема с паленето може да е от много неща.Премери си напрежението на свещите, ако е 8-9V лошо, трябва да е 10,8 - 11,5.Може клапана на помпата да изпуска леко.Аз имах такъв проблем с едно Рено Трафик.Сложих му допълнителен клапан и започна да пали от четвърт оборот.Друг проблем е обогатитела.Много "майстори" го пренебрегват и веднага се хващат за помпата.
Публикувано: 30 юни 2006, 10:35
от methodboy
А какво ще кажете за променена центровка при смяна на ангренажен ремък. Преди имах и Escort като му смених горивния филтър тогава започна да пали трудно, явно беше нещо филтъра не беше както трябва. А този майстор дето казва, че Ford 1,8 дизела пали трудно да дойде да се запознае с моя Ford, 94 набор и пали само докато си помислиш да завъртиш ключа. А лично аз си мисля че не е направена правилно центровката.
Публикувано: 30 юни 2006, 23:20
от chains
А, когато запали има ли лека нестабилност в работата? - въпроса ми е, че над горивния филтър има помпичка за ръчно подкачване на горивото, която представлява една менбрана и два клапана - та ? е, че тази гумена мембрана с времето се прокъсва и се получават миниатурни дупчици и от там гълта по-малко въздух. Лошото в този случай е, че в един момент тази мемблана се прокъсва повече и оставаш на място. Нои ако е това причината, решението е много просто купува се репеър кит, който струва около 20-25лв. и с него за около половин час се отстранява проблема.
Общо взето за да не пали дизела причините са: лоша херметизация на горивната система, стари или менте свещи, проблем с клапана за горивото, лошо гориво или неизправност в ГНП.
Значи ако ти е лоша компресията, това лесно се установява по разхода на маслото и синкавия дим от аспуха; и не възможността на колата да потегли и да се движи на първа и после поне на втора скорост без да се пипа педала на газта.
Публикувано: 30 юни 2006, 23:31
от chains
А колкото до това дали са добри дизели 1.8, мога да посоча, че това ми е втория автомобил с този двг и смея да твърдя /особено за мондито/, че е много добър мотор с добри експлотационни качества, с задоволителен разход, тих и спокоен, доста надежен и безпроблемен; а колкото до това че пали трудно това го казват хора, които никога не са имали такъв автомобил, още повече, че е с възможно най-добрите ГНП - "Лукас", докато дори повечето френски дизели са с бош - ужасии.
След като намериш проблема и го отстраниш, така ще се влюбиш в този мотор, че и следващата ти кола ще е с него /аз вече си мечтая за турнео конект/
Публикувано: 02 юли 2006, 01:50
от nikolovvd
Снощи в 2 часа (в бурята) вдигнаха комшията с 1.8D да дърпа една Мазда ли беше или Мицубиши, че закъсала в една локва. На това му казвам железен автомобил и двигател.
Публикувано: 18 юли 2006, 18:31
от geo_g
Вече пали на 2-ра секунда. Част от проблема е неточно отчитане на датчика за подгревни свещи. Изгасва по-бързо от времето за достигане на работна температура на свещите. Изчаквам още 5 секунди преди да завъртя стартера. Разбрах го на шега от приятел скаран с всякакви техники.
Публикувано: 18 юли 2006, 20:38
от chains
Мм, мой съвет е въобще не гледай индикатора на таблото, чакай да чуеш изключването на релето /чува се едно цък/ и след това като врътнеш пали ок! и на моето монди лампичката гасне подозрително бързо и аз въобще не се съобразявам с нея при първото палене за деня особено пък зимата!