Проблем с оборотите на празен ход
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с оборотите на празен ход
Здравейте колеги от няколко дена колата не работи нормално.На свободен ход оборотите падат до 500/700 и ако не припомпа гаста се получава някакво тресене и колата гасне.Пробвал съм и на студен и на загрял двигател разлика няма.Колата е Ford Escort 92 година 1,4 mi.Ще съм благодарен, ако дадете съвет на какво се дължи това. 

- kontrol
- Потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
рестартирай и шъ съ опраи - личен опит. по принцип тфа е станало или от натрупвеане на грешки на компа или от някъф рестарт. има тема как да си нгласиш оборотите след редтарта. на един руски сайт който сега няма как да ти дам защото съм в зала има за всеки модел двигател нормалните му обороти. ти може би знайш какви са за твоя модел и мой да го нагласиш. ай успех - и задължително мини на комп диагностика:)
The Escort Power !!!
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Най-вероятно от кабели или свещи.Не е от натрупани грешки.Искрата ти е нестабилна. Аз съм имал такъв проблем на форд 92 1.4 моно.При мен беше от кабелите.Първо смених свещите и не се оправи. После кабелите.Оправи се за малко щото кабелите излязоха фалшиви и пак се проби единия.Кабелите можеш да тестваш като преди да запалиш ги напръскаш с препарат за стъкла от тия обикновенните домакински препарати.Пръскаш навред ,малко, не обливай.Палиш и то където има пробив издава ясен пукащ звук.А на тъмно светкат.Преди да се съмняваш в друго провери тези неща.На Баща ми форда 92 1.6 карбуратор.Миналата зима ме побърка от такова държане.Оказаха се свещи.На празен ход работеше като трактор.
Успех в диагностицирането на проблема
Успех в диагностицирането на проблема
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
надявам се че колегата няма да се сърди че му пиша в темата ама проблема ми е аналогичен само двг-то е разлчно
от около седмица имам проблем с оборотите на празен ход на високите нямам проблеми колата даже си ускорява идеално но спра ли на светофар падат под 500 та дори и гасне колата значи сменяни са свещи и кабели от МП масло маслен и въздушен филтър също както и съм си почиствал маф сензора
днес оставих колата без акомулатор от сутринта до обяд после стъпка по стъпка обучих компютъра както си му е реда и пак нищо работата отива към диагностика та ако някой е имал същите симтоми нека да ме подготви за проблемите и главоболията с които ми предстои да се сблъскам както и за финансовата част че идва море и.......
става дума за форд ескорт 1.6 16 в зетек пълна инжекция 96 г.
от около седмица имам проблем с оборотите на празен ход на високите нямам проблеми колата даже си ускорява идеално но спра ли на светофар падат под 500 та дори и гасне колата значи сменяни са свещи и кабели от МП масло маслен и въздушен филтър също както и съм си почиствал маф сензора
днес оставих колата без акомулатор от сутринта до обяд после стъпка по стъпка обучих компютъра както си му е реда и пак нищо работата отива към диагностика та ако някой е имал същите симтоми нека да ме подготви за проблемите и главоболията с които ми предстои да се сблъскам както и за финансовата част че идва море и.......
става дума за форд ескорт 1.6 16 в зетек пълна инжекция 96 г.
времето е като парите-никога не стига
- Zi
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 15 дек 2005, 00:33
- Модел на автомобила: Nissan 100nx
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
При мен проблема още не е разрешен. Проверих кабелите и свещите и си мисля, че всичко при тях си е нормално. Засега го карам така, щото съм постоянно по изпити и все не остава време, но другата седмица се надявам да остане малко време да я закарам да я погледнат.

Кучетата си лаят, Форда си върви!!!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблема си го реших така
извиках да ми направят на място диагностика ,момчетата си носеха всичко необходимо като апаратура като преди да дойдат им бях казал какъв е проблема и за каква кола става дума
след диагностиката на място ми казаха че компютъра дава грешка 503 което е клапана за празен ход даже аз го видях на лаптопа им като картинка
последва сваляне на въпросното чудо и проверка дали самото моторче работи или е изгоряло за моя радост моторчето работеше купих им коресилин и го потопиха в него за около 15 мин. а през това време с помоща но един катетър вкараха коресилин и в отвора в който влиза въпросния клапан странното беше че не използваха парцал а държаха да са кърпички от тия хартиените за еднократа употреба
в съда с потопеното моторче коресилина почерня
след почисването го сглобиха направих няколко кръгчета след това пак включиха компютъра и ми изчистиха грешката и вече 6 дни нямам проблеми нито с гаснене нито с обороти под 500
извиках да ми направят на място диагностика ,момчетата си носеха всичко необходимо като апаратура като преди да дойдат им бях казал какъв е проблема и за каква кола става дума
след диагностиката на място ми казаха че компютъра дава грешка 503 което е клапана за празен ход даже аз го видях на лаптопа им като картинка
последва сваляне на въпросното чудо и проверка дали самото моторче работи или е изгоряло за моя радост моторчето работеше купих им коресилин и го потопиха в него за около 15 мин. а през това време с помоща но един катетър вкараха коресилин и в отвора в който влиза въпросния клапан странното беше че не използваха парцал а държаха да са кърпички от тия хартиените за еднократа употреба
в съда с потопеното моторче коресилина почерня
след почисването го сглобиха направих няколко кръгчета след това пак включиха компютъра и ми изчистиха грешката и вече 6 дни нямам проблеми нито с гаснене нито с обороти под 500
- Прикачени файлове
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
здравей,как разбраха че работи?/като мериха съпротивлението,или като му подадоха 12 волта/?питам защото на мен ми го смениха /е малко е по различен е моя/мерихме го в работата съпротивлението по аутодата между 6 и 14 ома ,като го мерим 10,4 ома/в граници/,като му се подаде 12 волта се движи ,но въпреки всичко на празен ход 850 оборота загрял,студен гасне ,като е загрял включвам консуматор падат на 500 оборота.та като го смениха се оправи.
- HePeDoBeH
- потребител
- Мнения: 153
- Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
- Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
pepy1 аз пуснах една такава тема за проблемното стъпково моторче
И Отговорът който получих бешеАбе мислех че е от датчика за положението на дроселовата клапа , ама ходих на специализиран сервиз и "майсторът" ми каза че било от това въпросното моторче.Аргументира се като просто му извади буксата и оборотите влязоха в норма.Сложи му кабелите и веднага вдигнаха поне на 2000 и после пак свалиха.Това постоянно вдигане и задържане на високи обороти ще ме умори бе. Той ми препоръча да съм го накиснел в коресилин , и ако не да се оправи поне щяло със сигурност да има по ложителен ефект . Та питам аз няма ли начин да се почисти и да се оправи и какво точно представлява? Аз виждам само един глупав цилиндър идея си няма какво ще е ако го разглобя и изобщо може ли да се разглобява? Моля ви помагайте.
Значи ти все пак казваш , че са го поправили накисвайки го в коресилин така ли? и наистина я кажи само тази част ли са потапяли?Не знам какъв е принципа на работа на това стъпково моторче при твия двигател, но ще ти кажа само, че киснене в кореслин ще го прецака на 100%
Корселинът разтваря повечето лакови покрития и пластмасови части, така че изобщо недей пробваи. Ако искаш да го чистиш пробвай със WD40 или NC-123.
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 01 сеп 2005, 15:08
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16V Ghia - 96'
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
?????????,
? ?? ??? ??? ????? ??????? ?? ?????
??????????? ? ????? ?????... ?????? ?? ???????, ?? ????????? ?? ?????? ??? ?????? ??? 500 ????? ??? ?? ??????...????? ??????...???? !
?????? ??????? - 2 ?? ??? ?? ?? ???? ??????? ???????? ??????.
???????? ?? ??????? ????????...????..
?????????? ?? ???? ??????? ?? ??????96 ? ????? ??? ?? ?? ?????? ? ???? ?? ??????????? ??? ? ?????? ? ?????? ?? ?? ????? ???? ?? ?? ?? ???? ? ?????? ?? ?? ???????
? ???? ????? ??? "pepy1" : ????? ?? ?? ?? ????? ?????????? ??? ???????? ?? ??????, ????? ?? ????? ?? ??????????? ?
???? ????????... ????? ??????? ? ? ??, ?????? ?? ????? ?? ? ????? ????..
????????? ????????????? ? ??????????? ?? ?????? : )
? ?? ??? ??? ????? ??????? ?? ?????

??????????? ? ????? ?????... ?????? ?? ???????, ?? ????????? ?? ?????? ??? ?????? ??? 500 ????? ??? ?? ??????...????? ??????...???? !
?????? ??????? - 2 ?? ??? ?? ?? ???? ??????? ???????? ??????.
???????? ?? ??????? ????????...????..
?????????? ?? ???? ??????? ?? ??????96 ? ????? ??? ?? ?? ?????? ? ???? ?? ??????????? ??? ? ?????? ? ?????? ?? ?? ????? ???? ?? ?? ?? ???? ? ?????? ?? ?? ???????

? ???? ????? ??? "pepy1" : ????? ?? ?? ?? ????? ?????????? ??? ???????? ?? ??????, ????? ?? ????? ?? ??????????? ?
???? ????????... ????? ??????? ? ? ??, ?????? ?? ????? ?? ? ????? ????..
????????? ????????????? ? ??????????? ?? ?????? : )
- ultrawolf
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 17 авг 2006, 22:10
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4Mi 91/11 като дам газ и от ауспуха огън излиза :)
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
пи4 и аз съм със същия проблем (escort 1,4Mi)
..кабелите и свещите са ми идеални , но от сержиза ми обесниха , че от време на време се подава по-бедна смес гориво/въздух и на това се дължи това падане на оборотите на празен ход .
П.С. не знам дали съм ти бил полезен но това е което мога да споделя
П.С. не знам дали съм ти бил полезен но това е което мога да споделя
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
В търсене на решение на проблема(пропадане на обороти, придръпване и т.н.) и аз си извадих свещите и ми направи впечатление , че изолатора от който излиза централния електрод е бял (а не както трябва- кафяв) а металния борд около него(където е страничния електрод) е с чер нагар. Как да тълкувам тази картинка и каква е причината. Възможно ли е да е от това , че скоро сипвах добавка за почистването на инжекторите.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
От миналия Петък и при мен се появи такъв проблем, но забелязах от къде е. Оказа се от бензина и това е за трети път. Вчера сипах 10 литра от Шел и всичко си дойде на мястото. И трите пъти при появата на проблема бях зареждал от OMV. В петък бях заредил 10 литра на OMV Берковица и след като я спрях пред нас да разтоваря и да си "почине", после едва я прибрах в гаража. На два-три пъти се опита да гасне. Според мен в провинцията OMV правят шашми с бензина. Нямам впечетления за София, но Форда определено нехаресва този бензин.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Аман от тия обороти на празен ход. Всички пишем за тях и няма категорично решение на проблема. При мен пропадаха, оправяха се , после пък започнаха да стоят високи. Чистих стъпковото моторче - спряха да стоят високи и уж се нормализираха . После започнаха пак да пропадат. Сипвах прибавки за почистване на инжекторите, за обиране на водата...все тая.Вече ме змам какво да мисля. Май ще излезе , че е от бензините. Няма обаче и постоянни "добри" и "лоши" бензиностанции. Навсякъде може в един момент да заредиш лош бензин и то с последици ( вода , налепи, боклуци) за дълго време.
Тъй де ... изпуснах парата ...
Тъй де ... изпуснах парата ...

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 08 сеп 2006, 19:27
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Здравейте
Здравейте колеги. първо трябва да кажа, че съм "профан" по отношение на каквото и да е по двигателя и предварително се извинявам ако допускам някакви грешки. Имам горе-долу същия проблем. Сутрин като запаля оборотите се менят в целия диапазон. Първоначално не мога да изфорсирам, докато не загрее двигателя (имам автоматична газова уредба). Когато се вдигне температурата или мина на газ всичко се нормализира. Това го прови преди всичко, когато времето е топло. При по-ниски температури не е чак толкова страшно. Преди известно време поради същата причина майстора, при който ходя смени температурния датчик, но това не помогна кой знае колко. Приемам всякави съвети и напътствия.
- kalinkata
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 13 окт 2006, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort Turnier 1.6 16V
- Местоположение: BapHa
- Контакти:
- Status: Извън линия
Демонтаж на стъпково моторче
Моето е капсоловано към нещо като преставка, и доста време се борих с ключ 8 при развинтването на 2те винтчета.pepy1 написа:развиването стана с обикновенна отверка за 1 мин. ако са клеясали използвай WD40,а и като го изваждаш има един гумен О пръстен внимавай да не изпадне
Има го снимано на:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%F0%F7%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
и
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... E%F0%F7%E5" onclick="window.open(this.href);return false;
Свалих го, но обратно как ще го монтирам, незнам...
И последно с коресилин или бензин да го почиствам???
Елементарно Watson!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Демонтаж на стъпково моторче
Нямах пробелми но си рекох да сваля моето и да го почистя. На всякъде из форума е тва тъпо моторче което се оказа, че не е моторче а КЛАПАН.
При мен поне е на удобно място и го свалях 2 пъти.
Първия път малко плахо го наръсих с WD-40 но нищо не излезе от него.
Питах колегата дет я има същата фиеста и той каза, че от неговото са изкарали мизерия.
Е викам не може моето да е толкоз чисто.
Пак го свалих, напълних го с WD-40, чаках час някъде изливам и пак нищо.
Лафа с Disc в ICQ-то, викам :
-пич тва мноо чисто бе
-не може да бъде
-абе нищо не излиза

Аре не си спомням точно кво лафихме и каза за препарат от автомивка за миене на двигатели ... такъв някакъв дето като попаднел на кожата и щипел.
Имам нещо подобно - ОБЕЗМАСЛИТЕЛ
Напълних с него и след 2-3 минути какво излезеее
Отивам на компа и викам:
-пич, кво излезеее
-
-ако излезе нещо което му трябва на този клапан идвам до Златоград и те убивам
Той пак се хили
Така 3-4 пъти го пълних с ОБЕЗМАСЛИТЕЛЯ, докъто спряха да излизат мизерии. После го изплакнах с вода. Седя 48 часа да съхне за по-сигурно.
Сметнах, че не е хубаво да е съвсем сухо и го напръсках с WD-40.
Незнам дали съм направил някоя щуротия но за сега няма проблеми.
При мен поне е на удобно място и го свалях 2 пъти.
Първия път малко плахо го наръсих с WD-40 но нищо не излезе от него.
Питах колегата дет я има същата фиеста и той каза, че от неговото са изкарали мизерия.
Е викам не може моето да е толкоз чисто.
Пак го свалих, напълних го с WD-40, чаках час някъде изливам и пак нищо.
Лафа с Disc в ICQ-то, викам :
-пич тва мноо чисто бе
-не може да бъде
-абе нищо не излиза

Аре не си спомням точно кво лафихме и каза за препарат от автомивка за миене на двигатели ... такъв някакъв дето като попаднел на кожата и щипел.
Имам нещо подобно - ОБЕЗМАСЛИТЕЛ
Напълних с него и след 2-3 минути какво излезеее

Отивам на компа и викам:
-пич, кво излезеее

-

-ако излезе нещо което му трябва на този клапан идвам до Златоград и те убивам

Той пак се хили

Така 3-4 пъти го пълних с ОБЕЗМАСЛИТЕЛЯ, докъто спряха да излизат мизерии. После го изплакнах с вода. Седя 48 часа да съхне за по-сигурно.
Сметнах, че не е хубаво да е съвсем сухо и го напръсках с WD-40.
Незнам дали съм направил някоя щуротия но за сега няма проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта