Проблем с оборотите при празен ход Фокус 1,6 16v 2000 SW
Публикувано: 08 юли 2011, 10:06
Здравейте, колеги!
Тази седмица реших да си обслужа фокусника след повече от 10000км. Та купих си аз масло, горивен, маслен и въздушен филтър, спирачна течност както си му е ред, купих си и двата семеринга на коляновия вал че бяха тръгнали да си заминават и право при майстора в сервиза. Вече попретръпнал от хубавата цена от 100лв за семерингите съм се въоръжил с търпение и само чакам майстора да звънне, че колата е ок! Да, ама не!
Човекът звъни и казва: съединителят ти си е заминал, че и лагер помпата, така и така сме ти свалили скоростната кутия давай да ги правим, че после да не плащаш два пъти пак за сваляне и т.н. Лек сърцетуп за десетина минути
и после си викам като ще е гарга да е рошава и решавам да действам! Купувам си нов съединител комплект, нова лагер помпа и снощи си взех колата, но....
1. Съединителят верно въобще не мога да го усетя, нищо общо с борбата коато съм водил преди!
2. След 4-5 км при първото изключване от скорост , оборотите паднаха почти на 300 и колата загасна. Паля, на скорост всичко е ок, но оставя ли я на празен ход оборотите са между 300-700 за около 20-30 секунди и след това се нормализират! Мамку и прасе, си викам, защо все на мен! Но после се поразчетох из форума по сериозно и виждам, че въобще не е само при мен. Когато я купувах имах проблем с една от бобините, смених я с втора употреба и всичко си беше ок, но сег авече не знам.. Та моля за съвет и акъл от знещите хора тук, как да действам оттук нататък:
- клапан за празен ход? (не съм го и виждал дори, и никога не съм го проверявал)
- маркуч за вакуум?( никога не съм ги проверявал, но ми се струва че е възможно майстора да е забравил да напъха някой от тях)
- свещи , кабели, бобини, акумулатор? (свещите са почти нови, с бобината имах проблем, защото колата работеше като на три цилиндира когато я купувах, но я замениха с втора ръка и от тогава без проблеми, кабелите не съм ги проверявал, акумулаторът има още хляб) Сега се сещам че няколко пъти ми е правила следния номер: при запалване без значение при студен или топъл двигател всички стрелки на таблото полудяват, отиват до мах и след това се връщат на нормална позоция без това изобщо да се отрази на работата на двигателя?!!!
Ами в общи линии е това, благодаря Ви предварително за помощта!
П.С: И ако може да се размина по-тънко, че вече съвсем отънях цена няма да имате
Тази седмица реших да си обслужа фокусника след повече от 10000км. Та купих си аз масло, горивен, маслен и въздушен филтър, спирачна течност както си му е ред, купих си и двата семеринга на коляновия вал че бяха тръгнали да си заминават и право при майстора в сервиза. Вече попретръпнал от хубавата цена от 100лв за семерингите съм се въоръжил с търпение и само чакам майстора да звънне, че колата е ок! Да, ама не!
Човекът звъни и казва: съединителят ти си е заминал, че и лагер помпата, така и така сме ти свалили скоростната кутия давай да ги правим, че после да не плащаш два пъти пак за сваляне и т.н. Лек сърцетуп за десетина минути

1. Съединителят верно въобще не мога да го усетя, нищо общо с борбата коато съм водил преди!

2. След 4-5 км при първото изключване от скорост , оборотите паднаха почти на 300 и колата загасна. Паля, на скорост всичко е ок, но оставя ли я на празен ход оборотите са между 300-700 за около 20-30 секунди и след това се нормализират! Мамку и прасе, си викам, защо все на мен! Но после се поразчетох из форума по сериозно и виждам, че въобще не е само при мен. Когато я купувах имах проблем с една от бобините, смених я с втора употреба и всичко си беше ок, но сег авече не знам.. Та моля за съвет и акъл от знещите хора тук, как да действам оттук нататък:
- клапан за празен ход? (не съм го и виждал дори, и никога не съм го проверявал)
- маркуч за вакуум?( никога не съм ги проверявал, но ми се струва че е възможно майстора да е забравил да напъха някой от тях)
- свещи , кабели, бобини, акумулатор? (свещите са почти нови, с бобината имах проблем, защото колата работеше като на три цилиндира когато я купувах, но я замениха с втора ръка и от тогава без проблеми, кабелите не съм ги проверявал, акумулаторът има още хляб) Сега се сещам че няколко пъти ми е правила следния номер: при запалване без значение при студен или топъл двигател всички стрелки на таблото полудяват, отиват до мах и след това се връщат на нормална позоция без това изобщо да се отрази на работата на двигателя?!!!
Ами в общи линии е това, благодаря Ви предварително за помощта!
П.С: И ако може да се размина по-тънко, че вече съвсем отънях цена няма да имате
