Страница 1 от 1
Загряване на двигателя
Публикувано: 06 сеп 2011, 10:45
от ivan1983
Здравейте, преди известно време установих че колата бързо достига работна температура (бързо загрява), но не я превишава ( не прегрява).Скоро ми сменяха маслото,маслен и въздушен филтър, но не мога да кажа със сигурност дали оттогава загрява по-бързо или е било и преди така.Според Вас нормално ли е или рябва да посетя някой сервиз.Може ли ако не са сложили подходящо масло оттова да е така.Проблем ли е това по-бързо качване на температурата? Прилагам снимка- първото деление (60 градуса) колата достига при запален двигател в покой някъде за около 7 мин.и вече започва да вдига градусите до средното деление,което е нормалното, но това става при изминаване на няколко км.(около 2).Достигне ли тази температура не я преминава.
Re: Загряване на двигателя
Публикувано: 06 сеп 2011, 12:08
от DigiPro
Не си писал с какъв двигател е Фиестата. Аз карам Fusion 1,4 бензин и дори зимата си загрява бързо до средата (за по малко от 2 км. без подгряване на място). Според мен нямаш никакъв проблем. Карай си колата спокойно. Все пак щом е 2007 година и е рано за каквито и да е проблеми.
Re: Загряване на двигателя
Публикувано: 06 сеп 2011, 17:55
от ivan1983
Двигателят е 1.4 16V.Същият като твоя.Викам нещо в сервиза да не са объркали при обслужването.Благодаря за мнението.
Re: Загряване на двигателя
Публикувано: 06 сеп 2011, 19:02
от HACKO
Абе вие няма ли с какво друго да се занимавате, та засичате аджаба за колко време ви загряват колите?

Колкото по-бързо загрява, толкова по-добре.
И отговора на другия въпрос е НЕ, няма връзка бързината на загряването със вида и марката на маслото.
Много голямо значение определяте на маслото, това да не е мотор от F1 дето работи на 17 000оборота
С две думи, нищо и няма на колата, не се занимавай да я караш по сервизи, че ще ти я повредят.
Re: Загряване на двигателя
Публикувано: 06 сеп 2011, 22:57
от S_C
В тоя филм се бях вкарал аз навремето,след смяна на маслото на Сиерата.
Колата вдигаше температура значително по-бързо,сравнено с времето преди смяната на маслото,но след това моторът работеше на по-ниска температура,в сравнение с времето преди смяната.
Ефектът изчезна напълно след зимата,когато се оказа,че виско муфата на перката се е възнесла във вечните ловни полета...
Казано по-просто: нищо и няма на колата,караш докато не се появи истински проблем.Това може да е скоро,може и да е след мнооого време.Част от "ефектът на Форд"-рядко нещо отказва отведнъж.Нещата се скапват бааавно,постепенно,имаш време и да караш,и да продадеш колата,и да я разпродадеш на части...и новият им собственик ще кара с тях още сума време докато точно тази част откаже.
