слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 сеп 2011, 06:28
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
Моля ви за малко помощ!!! Скъсах ангренажен ремък,като ударих само 2-а клапана. Свалихме главата занесох я да я шлайфът и да ми напаснат клапаните купих гарнитура и нов ремък,но от сега нататък не знам някой неща,като следното: 1-Болтовете на главата в каква последователност трябва да се затягат и с какви килограми??? 2-Как се прави центровката преди да сложа ангренажа??? Форда ми е Фокус 1.8 90к.с. тди 66кв. Приемам всякакви съвети 

- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
Този двигател е с ангренажна верига,ремъка движи само нафтовата помпа.Не би ли трябвало при скъсване на ремъка просто да загасне колата а не да се удрят бутало и клапан.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- krasimir_petev
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
Едно леко уточнение, а именно точно обратното е. С веригата е зацепена помпата, а с ремъка газоразпределението.Divia написа:Този двигател е с ангренажна верига,ремъка движи само нафтовата помпа.Не би ли трябвало при скъсване на ремъка просто да загасне колата а не да се удрят бутало и клапан.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 06 сеп 2011, 06:28
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
Divia написа:Този двигател е с ангренажна верига,ремъка движи само нафтовата помпа.Не би ли трябвало при скъсване на ремъка просто да загасне колата а не да се удрят бутало и клапан.
И аз си мислех като тебе ама за твоя имформация да ти кажа,че ангр. верига върти вала с помпата,а ремъка свързва колян. вал с разпределителния и удря клапъни при скъсване!!!
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
За центроване се ползват инструменти като на предшественика.
Обикновено на новите гарнитури има таблица и схема за стягането.
Успех!
Обикновено на новите гарнитури има таблица и схема за стягането.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел
Хм явно съм в огромна грешка,но сега ми стана ясно Благодаря ви колеги информацията ми е много полезна.Извинявам се за объркването.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта