слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
fokusnika
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 сеп 2011, 06:28
Модел на автомобила: ford fokus
Status: Извън линия

слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Мнение от fokusnika » 07 сеп 2011, 06:54

Моля ви за малко помощ!!! Скъсах ангренажен ремък,като ударих само 2-а клапана. Свалихме главата занесох я да я шлайфът и да ми напаснат клапаните купих гарнитура и нов ремък,но от сега нататък не знам някой неща,като следното: 1-Болтовете на главата в каква последователност трябва да се затягат и с какви килограми??? 2-Как се прави центровката преди да сложа ангренажа??? Форда ми е Фокус 1.8 90к.с. тди 66кв. Приемам всякакви съвети _friends_

Потребителски аватар
Divia
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Мнение от Divia » 07 сеп 2011, 13:06

Този двигател е с ангренажна верига,ремъка движи само нафтовата помпа.Не би ли трябвало при скъсване на ремъка просто да загасне колата а не да се удрят бутало и клапан.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !

Потребителски аватар
krasimir_petev
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Мнение от krasimir_petev » 07 сеп 2011, 13:42

Divia написа:Този двигател е с ангренажна верига,ремъка движи само нафтовата помпа.Не би ли трябвало при скъсване на ремъка просто да загасне колата а не да се удрят бутало и клапан.
Едно леко уточнение, а именно точно обратното е. С веригата е зацепена помпата, а с ремъка газоразпределението.

fokusnika
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 06 сеп 2011, 06:28
Модел на автомобила: ford fokus
Status: Извън линия

Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Мнение от fokusnika » 07 сеп 2011, 13:48

Divia написа:Този двигател е с ангренажна верига,ремъка движи само нафтовата помпа.Не би ли трябвало при скъсване на ремъка просто да загасне колата а не да се удрят бутало и клапан.

И аз си мислех като тебе ама за твоя имформация да ти кажа,че ангр. верига върти вала с помпата,а ремъка свързва колян. вал с разпределителния и удря клапъни при скъсване!!!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Мнение от specialista » 07 сеп 2011, 19:18

За центроване се ползват инструменти като на предшественика.
Обикновено на новите гарнитури има таблица и схема за стягането.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Divia
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: слагане на шлайфана глава!!! Фокус1.8 дизел

Мнение от Divia » 07 сеп 2011, 20:36

Хм явно съм в огромна грешка,но сега ми стана ясно Благодаря ви колеги информацията ми е много полезна.Извинявам се за объркването.
Прикачени файлове
Untitled.jpg
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта