Страница 1 от 1

Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 10 окт 2011, 17:07
от cockobg
Здравейте колеги,помагайте..Не съм 100% сигурен че става въпрос за масленият кулер на хидравликата,но ще опиша къде се намира...Мондео МК1 първите,бензин,радиаторчето се намира под бронията зад гредата,пред водния и климатичният радиатор(съвсем малък е)и сега е целият в масло и маркучите също..Та ако се окаже прецакан,ще ми трябва нов или втора ръка..ако някой има представа за какви пари става дума ще съм благодарен да сподели..(От София съм ако някой има такова за продажба) :) Мерси предварително на отговорилите !!

Re: Маслен радиатор проблем

Публикувано: 11 окт 2011, 00:47
от cockobg
успях да кача малко снимки за да видите за какво ви говоря
Изображение

Изображение

Изображение
Помагайте

Re: Маслен радиатор проблем

Публикувано: 11 окт 2011, 08:03
от OgiDogi
cockobg написа:успях да кача малко снимки за да видите за какво ви говоря

http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291113" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291117" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cockobg.snimka.bg/automobiles/mi ... 2.25291118" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Помагайте
Хм, много прилича на радиатор за маслото на автоматична скоростна кутия. Ако не си с такава, е възможно да е за двигателното, провери от къде идват и къде отиват маркучите.

Re: Маслен радиатор проблем

Публикувано: 11 окт 2011, 16:55
от cockyhotty
Това е масленият радиатор на хидравличната система за усилване на волана. Изходящата течност (масло D-2) от рейката вече с понижено налягане се връща в казанчето през този радиатор.

Изображение
Изображение

Гледайки твоите снимки ме съмняват фитингите на маркучите ти към радиаторчето. Прилича на теч точно от щуцерите на радиаторчето, най-вероятно от остаряла и вкоравена гума на маркучите. Използвани са също така и пружинни скоби, които са не много надеждни. Предлагам да разкачиш маркучите, да почистиш и да ги поставиш на ново слагайки винтови скоби. Ако маркучите са достатъно дълги, отрежи краищата им и ги надени. Понякога помага. Успех!

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 12 окт 2011, 19:04
от malhi4o
При мен също така стана '93. Замених раждясалият радиатор с медна тръба и я вързах с едножилен кабел с изолацията.

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 09 май 2013, 14:15
от mi6o
Здравейте колеги. Наскоро взех едно Мондео МК 2,99 г. ТД. Имам същото радиаторче и се чудех дали е за маслото на мотора или нещо друго,но от темата ми стана ясно. При мене обаче е изолирано,има го само долния маркуч,а той е откачен и е сух,радиаторчето също е сухо,с две думи явно е имало теч и някой направо го направил да не минава от там течност. Въпроса ми е,дали има проблем за системата (помпа,рейка,нещо друго) ако не се охлажда хидравличната течност ? Иначе не губи течност,работи нормално,волана се върти леко на място,не чувам виене от помпата или някакъв друг шум освен от нормалната работа на всичко. Предварително благодаря :)
Поздрави

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 09 май 2013, 21:59
от S_C
Това с шунтовете на тоя радиатор е много тъпо решение.АТФ-а в хидравликата си се загрява доволно и му трябва охлаждане.По това трасе са накачени сума датчици и електроника. Пред нас като паркирам...понеже тука повечето са талибани и спират кой където му е кеф, паркирането е голямо приключение. Маневрите са няколко пъти от пълен ляв до пълен десен...и така докато наместя кораба между летящите килимчета на комшиите. На първия пълен оборот не е,ама на втория задължително се включват перките на радиатора. И си работят бая време после.Това е заради АТФ-а на хидравликата.

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 10 май 2013, 01:45
от diesel1.6
Оригинално няма радиатор на част от колите. Рейката е същата.

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 10 май 2013, 11:13
от mi6o
Здравейте колеги. Благодаря за мненията ви. На мойта кола изглежда като заводско сложено това радиаторче. На Ескорта нямах такова и за това се зачудих дали ще му е проблем на Мондеото,след като има такова и е изолирано. Не че няма да мъча да го оправя,но има други по-важни неща за сега,и мисля да го оправя на по-късен етап.
Поздрави

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 10 май 2013, 13:15
от Didibao
На мондео има два модела охладители единия е само извита тръба, другия е извита тръба с утебрения, така че не е проблем и с медна теъбичка да се направи.

Sent from my 3310I.

Re: Маслен радиатор на хидравликата проблем

Публикувано: 10 май 2013, 22:40
от S_C
Тръбата е напълно достатъчна.На практика всичко,което може да топлоотдава, би свършило работа.