Страница 1 от 1

Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 10 ное 2011, 16:36
от DEZNAM
Колеги помогнете ако може и ми кажете как да сваля клапанчето от помпата ,че колата неще да гасне даже ключа вадя.. та трябва да го сваля и да го проверя ако е за смяна ,защотото не е приятно да отварям капака и да я изгасям от помпата което е много неприятно.. :D

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 10 ное 2011, 16:51
от ЯЛТА
Гаси я на скорост, а смяната на клапана в сервиз е не повече от 10 лв. , - отвива се. Явно гуменото уплътнение се е износило.

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 10 ное 2011, 22:44
от specialista
Ако има защита(имобилайзер)смяната не е лесна!

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 11 ное 2011, 11:21
от DEZNAM
ами то на скорост лесно се спира ана мога да си скъсам ремъците така.. иначе 10 лв е евтино да.. ама се надявам да ми обясните как да го сваля ,защотото искам сам да се пробвам ако не мога тогава със специалист _friends_

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 11 ное 2011, 21:21
от OgiDogi
DEZNAM написа:ами то на скорост лесно се спира ана мога да си скъсам ремъците така.. иначе 10 лв е евтино да.. ама се надявам да ми обясните как да го сваля ,защотото искам сам да се пробвам ако не мога тогава със специалист _friends_
Само гледай да не си го получиш обратно, с диагноза "Да се върне на клиента - да си продължи експеримента".

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 16 ное 2011, 16:28
от DEZNAM
ЕПИЗОД 2 ::: Здравейте на всички... таа проблема се оказа клапана... смених гумучката на цевта , която пуска и спира навтата , но сега пък неще да пали .. прецаках си акомулатора сега.. заредих го пак и пак правих тестове ,но пак неще да пали .. дали трябва да я обезвъздоша и от каде мога ? .. иначе после пробвах изкарах дюзичките и пак закачих клапана само за да затвири систената и беше нормално да запали и да не може да се изгаси , но пак неще и неще да пали .. някакви съвети за тиия неща .. иначе ще взема и нов клапан ,но пробвам първо така , но след като неще да пали.. помагайте колеги... :-/: :-/: :(:

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 16 ное 2011, 22:00
от diesel1.6
Имобилайзерът ти дали не усети, че бърникаш там? Или пък дали ремонтираш верния клапан?

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 16 ное 2011, 22:41
от gazetto
Много време трябва да обезвъдуши.Незнам защо са така.Аз като бърникам нещо по нафтата и ми върне горивото закачам едно въже и почват да ме дърпат докат запаля.Иначе може и два акумулатора да хвърля.Става и като развиеш тръбичката на дюзата на 1-ви цилиндър и да въртиш докат изплюе оттам.Или пък да палиш от шише с нафта.По къс път има така нафтата.Най-добре е с прозрачен мъркуч за да видиш дали тегли нафта, има ли въздух и така.Имобилайзера май не може да се шашне така, освен ако не е вързан някой кабел или да е избомбил бушона.

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 16 ное 2011, 22:53
от diesel1.6
Имобилайзерът изглежда може да блокира ако липсват части от системата (клапан, например) и дадеш на контакт. Всъщност при проблем с него си личи по мигането на лампата му.
За обезвъздушаването - отварям помпата отнякъде, пълня с нафта с помпене на гориво, после охлабвам горивопроводи високо налягане, и докато въртя да паля помпя още с помпичката на филтъра

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 16 ное 2011, 22:58
от DEZNAM
Ами колеги стана следната .. сегаа реално е без клапан защото я оставих бездюзичката ,която спира нафтата и я пуска.. и нормално беше да запали .. след мн опити запали ... оставих да работи 2-3 минути и като форсирах газта рязко и като я пуснах си изгасна.. а преди не го правеше това.. съмнява ме ,че това е защото нямам дюзичка в момента , но утре ще търся по моргите клапан.. иначе нз дали е с имобилаизер.. и също така мисля че си е главното клапанче това.. не е 2-рия както каза колегата.. стискайте палци утре някой да ми продаде такъв клапан ,че тия търговци на авточастите се дърпат щяло да им стана излишна помпата която прадали.. и така утрее очаквайте продължение.. а докато работих с това ми излезнаа както винаги още един проблем .. незнам ,но имаше малка рекичка от спирачна течност на земята... която ме кара да мисля ,че ще имам и още ядове да сменям цилиндърче.. а дано само тва да му е проблема :-/: .. и да допълня пак сега сложих нова гума на дюзичката приспособена и утре ако не запали .. ще търся по моргите както написах отгоре.. _friends_

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 17 ное 2011, 00:08
от HACKO
Провери при Ерол (срещу 4ти стопански двор), при него колите са за скрап и помпите не са му комплект.

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 17 ное 2011, 09:44
от DEZNAM
Мерси Наско.. аз ще проверя и на ерол и на ерозията там като гледам имам най-голям шанс да намеря , но дали ще са читави само незнам ;):

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 18 ное 2011, 09:15
от 4i4o kosta
Не знам защо ще търсиш по моргите,след като нов клапан струва 21 лв.-скоро сменях моя.

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 21 ное 2011, 17:57
от DEZNAM
Значи за сега смених гумичката на клапана ,но пак неще.. търсих клапан и навсякаде искат да го пробутат със гнп-то ,което мен не ме задоволява да давам допълнителни пари.. ще попоитам за ново както е писал колегата иначе за сега ще я карам така и ще я изгасям от капака :o

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 07 дек 2011, 19:01
от DEZNAM
Колеги проблема е решен... Купих нов клапан побългарих го ,защотото нямали точно такъв и този бил универсален и така.. таа си спира с ключа и много благодаря за помоща на всички _friends_ Ако някой има този проблем да гледа клапана първо ... и админите да решат дали да трият темата или да я оставят и за други с такъв проблем да може да погледнат

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас

Публикувано: 25 фев 2012, 14:11
от pachev83
здравеи колега дано нее късно да помогна.имах същия проблем и ме излъгаха че е помпата за отваряне.така и стана. като я взех гаснеше при маистора.прибрах се и пак нещеше да гасне.та комшията доиде и я оправи
причината беше в ИМОБИЛАИЗЕРА.доколкото знам пусна му някъв кабел и се орави вечче 4 година