Страница 1 от 1
Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 10 ное 2011, 16:36
от DEZNAM
Колеги помогнете ако може и ми кажете как да сваля клапанчето от помпата ,че колата неще да гасне даже ключа вадя.. та трябва да го сваля и да го проверя ако е за смяна ,защотото не е приятно да отварям капака и да я изгасям от помпата което е много неприятно..

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 10 ное 2011, 16:51
от ЯЛТА
Гаси я на скорост, а смяната на клапана в сервиз е не повече от 10 лв. , - отвива се. Явно гуменото уплътнение се е износило.
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 10 ное 2011, 22:44
от specialista
Ако има защита(имобилайзер)смяната не е лесна!
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 11 ное 2011, 11:21
от DEZNAM
ами то на скорост лесно се спира ана мога да си скъсам ремъците така.. иначе 10 лв е евтино да.. ама се надявам да ми обясните как да го сваля ,защотото искам сам да се пробвам ако не мога тогава със специалист

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 11 ное 2011, 21:21
от OgiDogi
DEZNAM написа:ами то на скорост лесно се спира ана мога да си скъсам ремъците така.. иначе 10 лв е евтино да.. ама се надявам да ми обясните как да го сваля ,защотото искам сам да се пробвам ако не мога тогава със специалист

Само гледай да не си го получиш обратно, с диагноза "Да се върне на клиента - да си продължи експеримента".
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 16 ное 2011, 16:28
от DEZNAM
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 16 ное 2011, 22:00
от diesel1.6
Имобилайзерът ти дали не усети, че бърникаш там? Или пък дали ремонтираш верния клапан?
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 16 ное 2011, 22:41
от gazetto
Много време трябва да обезвъдуши.Незнам защо са така.Аз като бърникам нещо по нафтата и ми върне горивото закачам едно въже и почват да ме дърпат докат запаля.Иначе може и два акумулатора да хвърля.Става и като развиеш тръбичката на дюзата на 1-ви цилиндър и да въртиш докат изплюе оттам.Или пък да палиш от шише с нафта.По къс път има така нафтата.Най-добре е с прозрачен мъркуч за да видиш дали тегли нафта, има ли въздух и така.Имобилайзера май не може да се шашне така, освен ако не е вързан някой кабел или да е избомбил бушона.
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 16 ное 2011, 22:53
от diesel1.6
Имобилайзерът изглежда може да блокира ако липсват части от системата (клапан, например) и дадеш на контакт. Всъщност при проблем с него си личи по мигането на лампата му.
За обезвъздушаването - отварям помпата отнякъде, пълня с нафта с помпене на гориво, после охлабвам горивопроводи високо налягане, и докато въртя да паля помпя още с помпичката на филтъра
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 16 ное 2011, 22:58
от DEZNAM
Ами колеги стана следната .. сегаа реално е без клапан защото я оставих бездюзичката ,която спира нафтата и я пуска.. и нормално беше да запали .. след мн опити запали ... оставих да работи 2-3 минути и като форсирах газта рязко и като я пуснах си изгасна.. а преди не го правеше това.. съмнява ме ,че това е защото нямам дюзичка в момента , но утре ще търся по моргите клапан.. иначе нз дали е с имобилаизер.. и също така мисля че си е главното клапанче това.. не е 2-рия както каза колегата.. стискайте палци утре някой да ми продаде такъв клапан ,че тия търговци на авточастите се дърпат щяло да им стана излишна помпата която прадали.. и така утрее очаквайте продължение.. а докато работих с това ми излезнаа както винаги още един проблем .. незнам ,но имаше малка рекичка от спирачна течност на земята... която ме кара да мисля ,че ще имам и още ядове да сменям цилиндърче.. а дано само тва да му е проблема

.. и да допълня пак сега сложих нова гума на дюзичката приспособена и утре ако не запали .. ще търся по моргите както написах отгоре..

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 17 ное 2011, 00:08
от HACKO
Провери при Ерол (срещу 4ти стопански двор), при него колите са за скрап и помпите не са му комплект.
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 17 ное 2011, 09:44
от DEZNAM
Мерси Наско.. аз ще проверя и на ерол и на ерозията там като гледам имам най-голям шанс да намеря , но дали ще са читави само незнам

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 18 ное 2011, 09:15
от 4i4o kosta
Не знам защо ще търсиш по моргите,след като нов клапан струва 21 лв.-скоро сменях моя.
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 21 ное 2011, 17:57
от DEZNAM
Значи за сега смених гумичката на клапана ,но пак неще.. търсих клапан и навсякаде искат да го пробутат със гнп-то ,което мен не ме задоволява да давам допълнителни пари.. ще попоитам за ново както е писал колегата иначе за сега ще я карам така и ще я изгасям от капака

Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 07 дек 2011, 19:01
от DEZNAM
Колеги проблема е решен... Купих нов клапан побългарих го ,защотото нямали точно такъв и този бил универсален и така.. таа си спира с ключа и много благодаря за помоща на всички

Ако някой има този проблем да гледа клапана първо ... и админите да решат дали да трият темата или да я оставят и за други с такъв проблем да може да погледнат
Re: Форд Ескорт 1993 1.8 д ... Помпа Лукас
Публикувано: 25 фев 2012, 14:11
от pachev83
здравеи колега дано нее късно да помогна.имах същия проблем и ме излъгаха че е помпата за отваряне.така и стана. като я взех гаснеше при маистора.прибрах се и пак нещеше да гасне.та комшията доиде и я оправи
причината беше в ИМОБИЛАИЗЕРА.доколкото знам пусна му някъв кабел и се орави вечче 4 година