мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 23 юни 2010, 20:55
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDDI mk3 2001g
- Status: Извън линия
мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
хаби антифриз като шашаво,немие е ясно на каде отива като никаде ниама течове.колеги идеи.мс предварително
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
Гарнитурата а цилиндровата глава може да се е скапала и да вкарва антифриз в цилиндрите, може и да е пукната глава.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
Сега когато е студено времето, сутрин при първото палене ако веднага изпуши от ауспуха бял пушек,- това е сигнал че е продухана гарнитурата на главата и влиза антифриз в някой от цилиндрите. Ако се напълни с по сериозно количество антифриз някой цилиндър може и блока на двигателя да се спука при палене на двигателя, ако е в напреднала фаза издуханата гарнитура. Не отлагай във времето сериозна диагностика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: мондео мк3 2001 2.0 тдди хаби антифриз
При палене на стартер - едва ли. Виж, с дърпане може да начупи подвижната железария.ЯЛТА написа:... Ако се напълни с по сериозно количество антифриз някой цилиндър може и блока на двигателя да се спука при палене на двигателя, ако е в напреднала фаза издуханата гарнитура...
@emo92
При работещ двигател оглеждаш за течове - радиатор, гумени съединения, около водната помпа и където се сетиш. Огледай и за цветни следи, останали след изпаряване на антифриз върху горещи елементи. Ако няма - като позагрее, стискаш някое гумено съединение и ако е напомпено здраво, търси сервиз (също и докато е студен, при отваряне на капачката на разширителния съд обикновено започва да изхвърля антифриза). Главата се сваля, лек шлайф за почистване на останките от гарнитурата и евентуално изправяне, надуване за проверка дали не е пукната, после нова гарнитура и потегляш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта