Страница 1 от 1
Проблем с Фиеста 1.8 Д
Публикувано: 17 дек 2011, 16:20
от keranov
Здравейте колеги ,според вас нормално ли е да измервам на акумолатора в покой 12.8 V и като дам на контакт и се включи подгряването да падне на 12.4 V.Аз си мися че трябва да имам по голяма консумация на ток.При деден контакт мерено на моста на свещите е пак 12.4 V.
Свещите са вадени една по една и работят.
Поздрави
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Публикувано: 17 дек 2011, 18:32
от ^^devil_boy^^
би трябвало да падне под 12 някъде към 11.5 волт
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Публикувано: 18 дек 2011, 22:42
от specialista
Имаш перфектен акомулатор!
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Публикувано: 18 дек 2011, 22:46
от kaio04
От "Проблем с Фиеста 1.8 Д'' да не стане "Проблем с уреда за замерване".Колко показва при работещ двигател.Пробвай и с други уреди преди да предприемеш ремонти някакви.При това положение едва ли е проблем.
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Публикувано: 19 дек 2011, 14:38
от keranov
При работеща кола уреда ми показва 13.2 в. Уреда е изпитана руска машина .Акумулатора е 62 аh с 520 или 560 стартов ток.Знам ,че е малък за този двигател и за това ми се вижда странно ,че имам такава малка консумация на ток. Мисля си ,че имам нещо гнило в подгряването .Колата на първо палене за деня тресе пуши и пали с много въртене(ако е по студено и не пали).След това и да е преседяла 2 часа пали дори без подгряване до следващата сутрин.
Re: Проблем с Фиеста 1.8 Д
Публикувано: 19 дек 2011, 20:14
от kaio04
Аз продължавам да упорствам-замери и със друг уред.Напрежението върху акумулатора,след няколко минути работа на двигателя,трябва да е около 14волта(13.8-14.4)на празен ход,без включени консуматори.За проба,подгрей свещите с по-дебел кабел директно от акумулатора(внимавай да не съсипеш резбичките)за 10-15 секунди и виж как ще запали.Ако има подобрение можеш да обвиниш релето или окислени връзки.Проблема за лошото палене може да е от друго естество като въздух,вода в горивната система,вакуум в резервоара и много други.