Пак проблеми и пак !..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Пак проблеми и пак !..

Мнение от DEZNAM » 21 дек 2011, 16:33

Здравейте на всички колеги.. Сега ще ви изпълня и новия епизод от моята сага с моя Форд Ескорт 1.8 д . 1993 г ... Та проблема не е от вчера.. преди стана пак и се оправи сега пак стана и ето го и него.. значи паля преди малко колата с подгряване всичко както трябва .. паля нормално и усещам как оборотите на колата леко се дигат леко падат.. нали уж за студен двигател мога да го приема някак си.. но после сама си изгасна... после я запалих и гледах да се прибера бързо бързо , но колата прекъсваше и прекъсваше на две кръстовища ми изгасна но успях да запаля и да се докопам до прословутия гараж ... и отворих капака и пак излезна,че ръчни клапан за обезвъдошаване на системата и която си дърпа навтичка е потънал .. та аз писах ,но по-компетентните от мен да дават акъл.. как да проверя.. и да кажа смених миналия път горивния филтър заради пролема , но ето че пак стана така .. незнам дали е от горивото .. но мисля ,че проблема е в системата на двигателя или някаква помпа.. и някой имал ли е подобен проблем като моя .. надявам се да ми помогнете
...........

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от Doin » 21 дек 2011, 16:50

Под "ръчен клапан за обезвъздушаване" имаш пред вид подкачващата помпа над корпуса на горивния филтър?
Защото ако говориш за него е възможно да имаш проблем с мембраната му.

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от DEZNAM » 21 дек 2011, 17:19

Точно за тази става въпрос да .. ами ще взема да я видя да няма няква гумичка за смяна или нещо друго _friends_ .. нещо така от тези симптоми да се сещаш случайно каде другаде да гледам ,че на мене тва ми е първа кола с дизел и не съм много на " ти " с тях .
...........

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от Doin » 21 дек 2011, 17:31

За друга причина не се сещам, но на Пежото така от кофти нафта ми загасна на светофара и така и не запали, добре че беше в града. Смениха мембраната, която при Пежото е задно с корпуса. Провери при теб как е и ако бутона е потънал и не помпа нафта - сменявай.

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от DEZNAM » 21 дек 2011, 17:43

той да ти кажа като я прибрах в гаража гледам вече се беше напомпил.. пък и знам ли може и от нафтата да е то в наще бензиностанций не слагат мн хубаво гориво. Ще я проверя и ще видя какво е положението пък утре ще пиша какво е станало .Ако има и други да дават акъл 8)
...........

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от kEFi » 21 дек 2011, 20:39

Залагам на нафтата!

^^devil_boy^^
потребител
потребител
Мнения: 223
Регистриран: 15 фев 2007, 16:44
Модел на автомобила: Фиеста 1.8Д
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от ^^devil_boy^^ » 21 дек 2011, 22:13

махни си тая мембрана с тоя филтър сложи си обикновен/напълни го преди това/ директно с маркучите и с две скоби и няма да имаш ядове, смуче ти яко въздух ако не вярваш сложи си прозрачен мъркуч след и преди филтъра и ще видиш.
Аз на моята фиеста съм махнал тоя филтър с мембрана и подгрева на нафтата имам два мъркуча за входа съм го свързал директно от тръбата която идва от резервоара със скоба/не оригиналните/ и изхода от филтъра директно в помпата по пътя няма нищо друго, така може да забравиш че от някъде ще смуче въздух. Успех!
ima samo dva vida koli Ford i drygi

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от kazama1 » 21 дек 2011, 22:40

Пробвай да отвиеш малко капачката на резервоара и карай така,да не прави вакум системата.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от kaio04 » 21 дек 2011, 22:52

Ако имаш възможност продухай горивопровода между филтъра и резервоара,може да има нещо задръстено по пътя.Потъването на бутона(ако е изправен) означава повишен вакуум в системата.Сменял ли си скоро горивен филтър?

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от msotiroff » 21 дек 2011, 23:48

Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch и си реших проблема завинаги... Лошото е, че няма помпичка за подкачване, но винаги може да се сложи една такава от 8-10лв, а разликата в цената на филтъра е 6лв... Ето за какво говоря:



Изображение

Изображение
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от kaio04 » 22 дек 2011, 01:06

Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.

miromir76
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 29 юни 2007, 22:20
Модел на автомобила: orion d
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от miromir76 » 22 дек 2011, 11:02

Ми то си има обикновен филтър (без помпа) и за 1,8д форд и там няма никакви отвори за обратна нафта! :idea: Вход, изход и пробка (винт) за обезвъздушаване.

stoyanski
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
Местоположение: България
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от stoyanski » 22 дек 2011, 19:06

И аз имах проблем с тая помпичка и го реших с такъв обикновен филтър от VW който има само две тръбички и пробка за обезвъздушаване и проблема въздух изчезна завинаги.

Потребителски аватар
msotiroff
потребител
потребител
Мнения: 461
Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от msotiroff » 22 дек 2011, 19:38

kaio04 написа:
Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.
Нещо не се сещам за коя кръгла дупка става въпрос, колега!!! Филтъра за който говоря има вход, изход, врътка за обезвъздушаване отгоре и пробка за източване отдолу... Както казах единствения недостатък е, че няма помпичка за подкачване, но и това си има решение... А обратната нафта си отива от помпата направо в резервоара... защо да минава втори път през филтъра???
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от DEZNAM » 22 дек 2011, 20:05

утре като я подхвана ще видим какво е положението и евентуално ще черпя опит от темата и ще я излъжа аз нейната.. _friends_ :o
...........

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от specialista » 22 дек 2011, 20:34

Момчета заблуждавате се относно тази помпа!Тя е с двойно действие и е изключително полезна и необходима.С две думи не я махайте.Щом се свива търсете причината във резервоара!!!!!
Или е задръстена цетката на сондата или се създава някакъв вакум.Второто много лесно се разбира!
Самата помпичка се намира преди горивния филтър(на входа)!Ако е задръстен горивния филтър тя няма да се свие!
Успех!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kaio04
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
Местоположение: Свищов
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от kaio04 » 23 дек 2011, 02:38

msotiroff написа:
kaio04 написа:
Тези клапанчета все създават проблеми... Аз вместо да хабя нерви със системата CAV си сложих един филтър от VW на системата Bosch
Какво направи с кръглата дупка за обратната нафта,на BOSCH филтъра.
Нещо не се сещам за коя кръгла дупка става въпрос, колега!!! Филтъра за който говоря има вход, изход, врътка за обезвъздушаване отгоре и пробка за източване отдолу... Както казах единствения недостатък е, че няма помпичка за подкачване, но и това си има решение... А обратната нафта си отива от помпата направо в резервоара... защо да минава втори път през филтъра???
Помислих,че си сложил филтъра от снимката. :roll:

Потребителски аватар
DEZNAM
потребител
потребител
Мнения: 122
Регистриран: 22 авг 2006, 08:57
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 Zetec 95год Ford Galaxy 2011 2.0TDCI , Ford Galaxy 2015 2.0 TDCI и SEAT ALHAMBRA 2015 2.0 TDI
Местоположение: XACKOBO
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от DEZNAM » 23 дек 2011, 21:06

Ами като отворих филтъра беше пълен с боклуци .. и преди 20-30 км го смених с нов.. и сегаа пак стана така затова ме съмнява ,че е мембрана ,но все не ми е останало време да я отворя.. но си прав и за резервоара да се види.. обаче ми направи впечатление ,че след като прибрах колата в гаража с мъки след като я изгасих викам аиде да и махна вакума от резервоара дето се е получил и без да я паля нито да я пипам днес ходих да чистя снега пред гаража и реших да я запаля за малко да повърви .. и преди за врътна ключа стана следната махам капачката на резервуара и какво да видя пак има вакум при положение че не съм я палил .. и за това ме води на мисълта да гълта въздух от някаде :(
...........

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от kazama1 » 24 дек 2011, 10:45

Просто карай с леко отворена капачка,оригинално на нея си има отдушник и ако е запушен прави вакум.Аз си карам с леко отвъртяна защото и на мен се опитва да ми прави вакум,а така избягвам проблеми.При бензиновите,ако е запушен отдушника,проблемите са същите,трудно палене,загуба на мощност,прекъсване и т.н.Поздрави и весели празници.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак проблеми и пак !..

Мнение от diesel1.6 » 24 дек 2011, 11:45

мондео няма ли две положения на капачката? изолирано от външния въздух с клапа за лек вакуум, и отворено?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта