Проблем при студен двигател ..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kartagen27
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 дек 2011, 10:57
Модел на автомобила: Ескорт - 1,8; ТД; 2000г - комби
Status: Извън линия

Проблем при студен двигател ..

Мнение от kartagen27 » 23 дек 2011, 11:21

Здравейте колеги, от известно време имам проблем с колата (Форд Ескорд 1,8л, 4 цилиндров, турбодизел, 2000г - комби). Проблема е следния - когато е студен двигателя просто няма запалване - стартера си върти ли върти докато не падне акомулатора ама без ефект. Когато я запаля ( по инерзия) първите 2-3 минути двигателя мели все едно има отверка в скоростната кутия ..... след като загрее звука се оправя, ако я изгася после пали само като "чукна" ключа - абе общо взето загрее ли е кола мечта .... и така докато не изтине пак двигателя ..... къде може да е проблема ?
Колата е като жената - отнасяй се добре с нея за да ти е спокоен живота!

nikson70
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 09 авг 2008, 15:41
Модел на автомобила: FORD MONDEO MK3
Status: Извън линия

Re: Проблем при студен двигател ..

Мнение от nikson70 » 23 дек 2011, 12:06

Според мен проблема е, че са ти изгорели подгревните свещи и плачат за смяна.

Потребителски аватар
kartagen27
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 23 дек 2011, 10:57
Модел на автомобила: Ескорт - 1,8; ТД; 2000г - комби
Status: Извън линия

Re: Проблем при студен двигател ..

Мнение от kartagen27 » 23 дек 2011, 17:52

свещите уж ги проверявах на някаква машинария и си бяха наред ..... но дори и от тях да е проблема със запалването от къде е проблема с "мелянето" на мотора ? :cry:
Колата е като жената - отнасяй се добре с нея за да ти е спокоен живота!

kokala
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 04 юни 2009, 14:34
Модел на автомобила: Ford Fiesta 93, 1.3 -червен
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем при студен двигател ..

Мнение от kokala » 23 дек 2011, 18:28

колега,свещите се проверяват единствено със сваляне,едно каблче и акумулатор това е 100% гаранция за проба на свещите.
и повече не пали колата по инерция с бутане или дърпане.

успех,и весели празници :D
Ford Fiesta 93, 1.3 - червен
Nissan Primera P11 98, CD20T - червен

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем при студен двигател ..

Мнение от specialista » 23 дек 2011, 23:01

Трябва да събереш три неща на едно и също място във едно и също време:въздух,гориво и среда!
Което и от тези неща да липсва или да не е в нужните стойности колата няма да запали!!!
Обикновенно се почва с проверка на подгрева,като човек трябва да се убеди не само че свещите работят(отвън),а и дали до тях стига напрежение и за колко време.След стартиране дали се вклюват отново и за колко време.След това следва неприятния момент да се разбере имали мотора живот.
Компресията ще каже това като аз я меря на студено.Ако няма нужната компресия да ти кажа че не те чака нищо хубаво за Коледа.Съжалявам но такава е действителноста.Не ми е приятно да съобщавам тези новини но ми се налага постоянно.Днес например казах не един човек със много подържано Мондео че е скъсал ремък.Не ми вярваше докато не го извадих на парчета пред него.Кофти но такъв е живота.Дано се разминеш само със подгрев!
Весели празници!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
archery
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 29 авг 2009, 23:24
Модел на автомобила: Mondeo MK3 1.8SCi
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проблем при студен двигател ..

Мнение от archery » 23 яну 2012, 16:38

Колега и да не те шашкам, но точно преди година и един месец си смених целия двигател, точно заради това, че не палеше. Побърквах се сутрин. смених акумулатора.. няма. Сменях свещи...не.... слагах най-различни добавки за маслото... Най-накрая палех във един спрей, етери, за студено палене. След като запалеше няколко минути тракаше като стар Чавдар. После се поуспокояваше двигателя. След като смених двигателя реших да разглобя стария, за да разбера как е положението вътре. Беше трагично... имах 3 пъкнати бутала и едно с два огромни кратера, и много стружки вътре. Сега с новия двигател си пали без проблем. Мърка си приятно, има си мощност дори и като е студен.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта