Форд Фиеста 1.1
- fiestamayk
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 24 сеп 2009, 18:17
- Модел на автомобила: FIESTA 1.1 C,1989г.карбуратор
- Status: Извън линия
Форд Фиеста 1.1
Може ли някой да ми каже точно как трябва да действа охладителната система?Всички маркучи ли трябва да са топли при загрял двигател или само горе?Кога трябва да отваря термостата?Дава ли промяна в разхода?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.1
Доста общо си задал въпроса, но ще се опитам да ти отговоря. До определено време, трябва маркучите към радиатора да са студени, като отвори термостата горния се затопля, след още малко и долния се стопля.
Термостата отваря на 92градуса.
Ако имаш съмнение в работата му, направо го сменяй, веднага ще видиш разликата. Сменя се много лесно в домашни условия, цената му в Евро 07 е около 15лв.
Термостата отваря на 92градуса.
Ако имаш съмнение в работата му, направо го сменяй, веднага ще видиш разликата. Сменя се много лесно в домашни условия, цената му в Евро 07 е около 15лв.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- fiestamayk
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 24 сеп 2009, 18:17
- Модел на автомобила: FIESTA 1.1 C,1989г.карбуратор
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.1
Много благодаря за отговора.Значи при мен всичките са топли при загрял двигател.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.1
При загрял двигател е нормално да са топли. Проблема е като са топли при студен двигател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта