проблем с дюзи 1.8tdci
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 яну 2012, 21:24
- Модел на автомобила: Focus 1.8tdci
- Местоположение: СА
- Status: Извън линия
проблем с дюзи 1.8tdci
Здравейте колеги,малко съм нов в областта на дизеловия форд и затова се надявам на вашата помощ.Колата е Фокус с 1.8tdci мотор и сутрин като пали започна да се наблюдава едно тресене и пушене.Ходих на диагностика и ми излиза това от снимката.Чек не е светкал но стойностите не можеха да ми ги разтълкуват.

- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Със каква програма го четохте тоя Форд?Хубаво е че е на нашански ама и в превода има доста неяснотии. Проблема за който пишеш е от дюзите ,и се вижда от снимката.На дюза А и Ц порцията е със знак + а на Б и Д е със -.Абе с две думи си опитва да сама да си коригира плавния ход ама не може.Имам съмнения за изправноста на разпръсквачите на А и Ц,само дето трябва да разберем какво са имали в предвид в програмата,дали са по реда на работа или по номера.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 яну 2012, 21:24
- Модел на автомобила: Focus 1.8tdci
- Местоположение: СА
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Незнам каква е програмата и диагностикът не е много в час защото не знае какви стойности трябва да са стандартно.За София къде може да ги направят тия дюзи и колко горе долу ще излезе ремонта?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Това което съм слушал от колеги с ТДЦИ, са Мото-Пфое, Супер-Дизел,- на околовръстният път под Драгалевци, и още един сервиз на разклона на околовръстният път и село Герман- но не знам как се нарича. Естествено има и други, но за тези има добри отзиви, защото работата се състои не само в ремонта на дюзите,- но и вкарване на параметрите им в компютъра на колата, което не е по силите на повечето сервизи в предвид че нямат фабричен софтуер.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- maverick_bmp
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 мар 2009, 12:36
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI '01
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Колега и аз имам ядове с същия Форд и мога да ти кажа да не ходиш в БОШ. Другото място е на околовръсното все едно тръгваш от Младост към Герман и след светофара на Панчарево в дясно има сервиз. Ама като цяло и аз не знам добър сервиз за тези коли да не кажа, че няма.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Проблем е че трябва заради една или две дюзи, да се прави профилактика или смяна на четирите, защото ако се оправи само повредената, то тя започва да мъчи другите и ги довършва, и айде пак в сервиза+ още пари и така.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Има добър сервиз, Авел Трейд Пловдив. Там ще ги излекуват.....
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 яну 2012, 21:24
- Модел на автомобила: Focus 1.8tdci
- Местоположение: СА
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Днес ходих в Мото Пфое и ми казаха 380 лв на дюза.Ще пробвам с добавка на Кастрол и двутактово масло и ако не се излекуват я карам.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
С добавка няма шанс да ги оправиш колега, за да работят коректно стоиностите и на 4-рите трябва да са в много малък диапазон една от друга и в минус. В пловдив има хубав сервиз както е казал колегата( ако решиш мога да съдействам) и там като зачетат грешките и направят теста с колбичките да видят кои колко пикаят нафта ще ти кажат 100% те ли са, ремонтът им е 320 на парче като се подменя почти всичко без корпусът,минават стенд и тестове след което да ти ги закодират в есу-то с новите кодове които ще им лепнат след ремонта, разликата с 4 изправни дюзи е огромна и след тая интервенция двигателят обикновенно няма други кой знае какви болежки. НЕ са калпави двигатели тдци-то просто дюзите са изчислени за определен пробег и хубава нафта а колите които идват в БГ са на ръба на тоя пробег и така......... авариен режим, проблеми........ масово след 200 - 250 000 км съм забелязал проблем с дюзите на тдци. 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 08 яну 2009, 23:54
- Модел на автомобила: FORD escort 16V EFI
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
ММММММ да сега е необходимо да уточниш дали е делфи или бош системата.... почти съм сигурен че е делфи.
Да бе снимал и предния екран с грешките, че тук живите дани са смутителни.....
Накратко мога да ти кажа
1. че смяна на клапан в разпръсквача е скъпо начинание само клапана е към 180лв работа и тн.... доиде на цена на нови
ако можеш да си ги вкараш от някъде почти съм убеден че ще е доста по на сметка... наче ги продават в евро 07 косер вто хит авто плюс и какви ли не още имена на фирми за части.
2. дюзи втора ръка също не е добра идея защото от седене са спекли и бетонирали и ще пръскат но не и в облак както трябва да е
3. частично/временно решение на проблема е: сменяш си на 10000км горивен филтър и никога не оставяш да смуче от дъното на резервара, почистваш на ултразвук в разглобено ссътояние иииииииии колкото изкарат..... и най важното е за да не мрънкя и мига компютура водиш коня да му набият номерата на дюзите в главата/компютъра
Допуските на точност са високи стотни от милиметъра и смяната на клапън (разпръсквач) води до нарушаване работата по определен еталон за точно тази система двигател и се налага прекодиране на самата дюза, което изисква скъпа техника...и от там и крайна цена.
Дюзите си имат номера на производителя и рядко са съвместими без съотвнетствието им....
пример мога да дам с делфи система в една и съща година две различни дюзи и като я сложиш на колата запалва и изгасва
защото не е тази която трябва да е..... умна работа и ти намигат подгревните свещи и се чудиш к`во става
за повече питай на ЛС
Както се казва то и аз мога и тати също но козата си сака пръч
Conan_1 е прав
"НЕ са калпави двигатели тдци-то просто дюзите са изчислени за определен пробег и хубава нафта а колите които идват в БГ са на ръба на тоя пробег и така......... авариен режим, проблеми........ масово след 200 - 250 000 км съм забелязал проблем с дюзите на тдци."
Макар че за мен форд май май намалиха драстично продажбите си на ванове и бусове пордаради делфи и лукас системите камйон райл CR. Лично мое наблюдение е че форд е от най издръжливите бусове докато не доидоха делфи и лукас CR. пример за това са маршрутките... в началото бе форд но после доиде борче и мачка
Да бе снимал и предния екран с грешките, че тук живите дани са смутителни.....

Накратко мога да ти кажа
1. че смяна на клапан в разпръсквача е скъпо начинание само клапана е към 180лв работа и тн.... доиде на цена на нови
ако можеш да си ги вкараш от някъде почти съм убеден че ще е доста по на сметка... наче ги продават в евро 07 косер вто хит авто плюс и какви ли не още имена на фирми за части.
2. дюзи втора ръка също не е добра идея защото от седене са спекли и бетонирали и ще пръскат но не и в облак както трябва да е
3. частично/временно решение на проблема е: сменяш си на 10000км горивен филтър и никога не оставяш да смуче от дъното на резервара, почистваш на ултразвук в разглобено ссътояние иииииииии колкото изкарат..... и най важното е за да не мрънкя и мига компютура водиш коня да му набият номерата на дюзите в главата/компютъра
Допуските на точност са високи стотни от милиметъра и смяната на клапън (разпръсквач) води до нарушаване работата по определен еталон за точно тази система двигател и се налага прекодиране на самата дюза, което изисква скъпа техника...и от там и крайна цена.
Дюзите си имат номера на производителя и рядко са съвместими без съотвнетствието им....
пример мога да дам с делфи система в една и съща година две различни дюзи и като я сложиш на колата запалва и изгасва


за повече питай на ЛС
Както се казва то и аз мога и тати също но козата си сака пръч

Conan_1 е прав
"НЕ са калпави двигатели тдци-то просто дюзите са изчислени за определен пробег и хубава нафта а колите които идват в БГ са на ръба на тоя пробег и така......... авариен режим, проблеми........ масово след 200 - 250 000 км съм забелязал проблем с дюзите на тдци."
Макар че за мен форд май май намалиха драстично продажбите си на ванове и бусове пордаради делфи и лукас системите камйон райл CR. Лично мое наблюдение е че форд е от най издръжливите бусове докато не доидоха делфи и лукас CR. пример за това са маршрутките... в началото бе форд но после доиде борче и мачка

Всяо хубаво нещо става бавно и свършва бързо 
Иженерния гении ФОРД създава съвършенство до каквото се докосне!

Иженерния гении ФОРД създава съвършенство до каквото се докосне!
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 17 ное 2011, 18:16
- Модел на автомобила: форд фокус 1,8 TDCI 100кс
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
колега ще ти дам съвет как да си провериш дюзите. закачи излишното им гориво с шлауфки в 4 шишенца. на загрял двигател трябва да работи точно 2 мин .гасиш и ако количеството е над 20 милиграма значи са за ремонт. клапан и разпръсквач в авел пловдив 350лв ако не сменяш местата им няма нужда от кодиране дано съм бил полезен.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Не само има нужда от кодиране, а имат нужда от проверка на стенд. Натоварване в различни режими, температури и т.н.
След това стенда изкарва въпросните кодове, за всеки инжектор по-отделно. Това са новите кодове които се записват в таблицата на ЕКУ-то за съответните инжектори.
Всички работни стойности на инжектора се променят при подмяна на клапанчета, разпръсквачи и т.н. , т.е. при всяка намеса в механичната им част.
Ако не се стендова, какъв код ще запишеш в компютъра. Стария, тогава ЕКУ-то ще опита адаптация за известно време и след това минава в авариен режим и колата работи по-шумно дори от ЮМЗ. Да не говорим, че като е студена не знае на кой цилиндър колко гориво и кога да го подаде, пуши като двутактова машина.....
Не заблуждавайте хората, има си ред които трябва да бъде изминат. Не малко хора сме минали по този път, дори аз ходих доста по-далече.... та им знам маймунджълъците на Delphi CR.
След това стенда изкарва въпросните кодове, за всеки инжектор по-отделно. Това са новите кодове които се записват в таблицата на ЕКУ-то за съответните инжектори.
Всички работни стойности на инжектора се променят при подмяна на клапанчета, разпръсквачи и т.н. , т.е. при всяка намеса в механичната им част.
Ако не се стендова, какъв код ще запишеш в компютъра. Стария, тогава ЕКУ-то ще опита адаптация за известно време и след това минава в авариен режим и колата работи по-шумно дори от ЮМЗ. Да не говорим, че като е студена не знае на кой цилиндър колко гориво и кога да го подаде, пуши като двутактова машина.....
Не заблуждавайте хората, има си ред които трябва да бъде изминат. Не малко хора сме минали по този път, дори аз ходих доста по-далече.... та им знам маймунджълъците на Delphi CR.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
И тресе мотора при работа на малки обороти, а като стане студ както днес,- няма палене!DTM написа:и колата работи по-шумно дори от ЮМЗ.
Прав си колега.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 окт 2011, 21:57
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
това са данни от измерваня на ингецторите но какво показват.как да кача снимка
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Преди 2 год. ми смениха само клапанчетата.
Казаха ,че при тази интервенция няма нужда от прекодиране на дюзите.Това се налагало при смяна на разпръсквачи,но те са по издържливи от клапаните и при първи ремонт обикновенно не се сменят /ако проверката на стенда излезе добре/. На дюзите не трябва да им се разменят местата.
Повече от 20 000 км. няма проблеми.Ако можеш да си доставиш оригинални клапанчета / около 100 долара бр./ можеш и сам да си ги смениш.
Казаха ,че при тази интервенция няма нужда от прекодиране на дюзите.Това се налагало при смяна на разпръсквачи,но те са по издържливи от клапаните и при първи ремонт обикновенно не се сменят /ако проверката на стенда излезе добре/. На дюзите не трябва да им се разменят местата.
Повече от 20 000 км. няма проблеми.Ако можеш да си доставиш оригинални клапанчета / около 100 долара бр./ можеш и сам да си ги смениш.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
13-20 долара /бр., китайски(ползват ги в повечето сервизи)Ако можеш да си доставиш оригинални клапанчета / около 100 долара бр./ можеш и сам да си ги смениш.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Ами един познат си сложи от китайчетата и не можа да изкара 5000 км. Аз говоря за оригинални на Делфи.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Да, тия части е добре да са възможно най-истински... И аз сложих делфи преди около 40 000 км, за сега да чукна на дръвце нямам никакви ядове. Преди година реших да извадя единия маркуч за обратна нафта, да напълня някакво количество в шише /явно ми е трябвало за нещо/ - ами то нищо не пуска, за 2-3 мин някакви 4-5 капки капнаха, дано все така да е.



- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Казвам само с ,какво работят сервизите(с/у 350-400лв на дюза)
- chokolino771
- потребител
- Мнения: 97
- Регистриран: 24 апр 2011, 17:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2000 TDCI 130кс. 2002г.
- Местоположение: Търговище
- Status: Извън линия
Re: проблем с дюзи 1.8tdci
Вече има и доста по добри цени,всичко е Делфи и е с гаранция.Примерно 1. диагностика на дюза включва смяна на капачето отпред на върха до разпръсквача,нова дифтунга и нов код за дюзата +труда за сваляне и закачане на дюзата после общо 40лв..Ако излезе нещо за смяна като клапанче или разпръсквач цените бяха 140 клапана общо с труда и мисля 112 беше ако е разпръсквача.Значи грубо 180лв. ново капаче,клапанче,дифтунга нов код и труд,всичко на Делфи и човека си поема гаранция ако се направи всичко както трябва.Относно новия код,четох на 1000 места че не е нужно нов код ако се сменя само клапан но той каза друго.При всяко сваляне за по-добра работа трябва нов код и смяна на дифтунгата и капачето на дюзата дори и тръбичките от рейката до дюзата ,но за нас това е лукс.Иначе всичко е на Делфи ,стенда му е от доста по-новите ,работи само със системи Делфи,сега взеха и на БОШ.Ако някой се интересува мога да дам телефон или адрес на ЛС. Дано се вижда на снимката ,това е карта на дюзата след ремонт,ако една от тези отметки не е положителна а е Х не може да се издаде нов код.При всяко закачане на дюза се разпечатва работна карта на дюзата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта