Проблем с Форд Фокус Тдци :(
- maverick_bmp
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 мар 2009, 12:36
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI '01
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с Форд Фокус Тдци :(
Здравейте колеги!
От около 2 месеца имам проблеми с моя Форд Фокус и не мога да го подкарам. От начало една вечер на колата почна да мига лампата на подгревните свещи и започна да работи странно, след което се прибрах и на следващата сутрин сеше опитах да я запаля но колата палеше, работеше странно (демек тракаше и гасне). Закарах я в Бош сервиз на околошръсното кадето ми казаха, че имам проблем с дюзите - пратих ги в Пловдив и ми направиха подмяна на клапани. Сложих дюзите на колата и никва промяна. Карах колата в МФ кадето ми казаха, че дюзите не са ми били конфигурирани и ми я изкараха работеща. Направих 2 кръгчета и пак същото, само че в МФ ми отказаха да я гледат ако не ми сложели нови дюзи. Отворихме мотора и се оказа, че са ми криви клапаните, подмених ги. Прегледахме всичко по колата, взех си програма и кабел но не мога да ваведа кода на дюзите в ЕКУ-то (демек да ги конфигурирам) и последно си мисля, че ЕКУ-то не е в ред. Намерих си втора употреба но не знам каде да отида да ми го направят да работи колата. Някой знае ли за какво става въпрос?
От около 2 месеца имам проблеми с моя Форд Фокус и не мога да го подкарам. От начало една вечер на колата почна да мига лампата на подгревните свещи и започна да работи странно, след което се прибрах и на следващата сутрин сеше опитах да я запаля но колата палеше, работеше странно (демек тракаше и гасне). Закарах я в Бош сервиз на околошръсното кадето ми казаха, че имам проблем с дюзите - пратих ги в Пловдив и ми направиха подмяна на клапани. Сложих дюзите на колата и никва промяна. Карах колата в МФ кадето ми казаха, че дюзите не са ми били конфигурирани и ми я изкараха работеща. Направих 2 кръгчета и пак същото, само че в МФ ми отказаха да я гледат ако не ми сложели нови дюзи. Отворихме мотора и се оказа, че са ми криви клапаните, подмених ги. Прегледахме всичко по колата, взех си програма и кабел но не мога да ваведа кода на дюзите в ЕКУ-то (демек да ги конфигурирам) и последно си мисля, че ЕКУ-то не е в ред. Намерих си втора употреба но не знам каде да отида да ми го направят да работи колата. Някой знае ли за какво става въпрос?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фокус Тдци :(
Става въпрос че : дюзите се отремонтират и регулират до хилядна от милиметър- /образно казано/, а данните им се записват и вкарват в компютъра на колата,- а това с вкарването става само с фирмен софтуер- Мото-Пфое. А в Мото-Пфое хич не им харесва някой друг да прави дюзите и после да се ходи при тях за вкарване и запаметяване на данните. Всички дюзи трябва да имат еднакви параметри, в противен случай намалява налягането в "рейла" и компютъра вкарва мотора в авариен режим което го предпазва от други и по големи повреди.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Форд Фокус Тдци :(
Приятел,въртиш се в кръг а причината така и не си я намерил.
Ти не си в състояние да ме убедиш,че дюзите са наред и че този проблем със клапаните е отстранен
ако го е имало.Има ли някаква разлика от преди отварянето и сега???
Изключете възможноста за механичен проблем.Измерете компресията,проверете зацепването и хлабината на клапаните(зависи от модела).На дюзи се прави много елементарен тест за да се разбере дали са наред,когато са наред ,въпреки че не е извършена адаптация колата работи добре.
Всичко останало е със цел нещата да са максимално оптимални за майката природа.
Успех!
Ти не си в състояние да ме убедиш,че дюзите са наред и че този проблем със клапаните е отстранен
ако го е имало.Има ли някаква разлика от преди отварянето и сега???
Изключете възможноста за механичен проблем.Измерете компресията,проверете зацепването и хлабината на клапаните(зависи от модела).На дюзи се прави много елементарен тест за да се разбере дали са наред,когато са наред ,въпреки че не е извършена адаптация колата работи добре.
Всичко останало е със цел нещата да са максимално оптимални за майката природа.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта