Проблем с Форд Фокус Тдци :(

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
maverick_bmp
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 01 мар 2009, 12:36
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI '01
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с Форд Фокус Тдци :(

Мнение от maverick_bmp » 15 яну 2012, 22:51

Здравейте колеги!
От около 2 месеца имам проблеми с моя Форд Фокус и не мога да го подкарам. От начало една вечер на колата почна да мига лампата на подгревните свещи и започна да работи странно, след което се прибрах и на следващата сутрин сеше опитах да я запаля но колата палеше, работеше странно (демек тракаше и гасне). Закарах я в Бош сервиз на околошръсното кадето ми казаха, че имам проблем с дюзите - пратих ги в Пловдив и ми направиха подмяна на клапани. Сложих дюзите на колата и никва промяна. Карах колата в МФ кадето ми казаха, че дюзите не са ми били конфигурирани и ми я изкараха работеща. Направих 2 кръгчета и пак същото, само че в МФ ми отказаха да я гледат ако не ми сложели нови дюзи. Отворихме мотора и се оказа, че са ми криви клапаните, подмених ги. Прегледахме всичко по колата, взех си програма и кабел но не мога да ваведа кода на дюзите в ЕКУ-то (демек да ги конфигурирам) и последно си мисля, че ЕКУ-то не е в ред. Намерих си втора употреба но не знам каде да отида да ми го направят да работи колата. Някой знае ли за какво става въпрос?
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фокус Тдци :(

Мнение от ЯЛТА » 15 яну 2012, 23:46

Става въпрос че : дюзите се отремонтират и регулират до хилядна от милиметър- /образно казано/, а данните им се записват и вкарват в компютъра на колата,- а това с вкарването става само с фирмен софтуер- Мото-Пфое. А в Мото-Пфое хич не им харесва някой друг да прави дюзите и после да се ходи при тях за вкарване и запаметяване на данните. Всички дюзи трябва да имат еднакви параметри, в противен случай намалява налягането в "рейла" и компютъра вкарва мотора в авариен режим което го предпазва от други и по големи повреди.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с Форд Фокус Тдци :(

Мнение от specialista » 16 яну 2012, 20:19

Приятел,въртиш се в кръг а причината така и не си я намерил.
Ти не си в състояние да ме убедиш,че дюзите са наред и че този проблем със клапаните е отстранен
ако го е имало.Има ли някаква разлика от преди отварянето и сега???
Изключете възможноста за механичен проблем.Измерете компресията,проверете зацепването и хлабината на клапаните(зависи от модела).На дюзи се прави много елементарен тест за да се разбере дали са наред,когато са наред ,въпреки че не е извършена адаптация колата работи добре.
Всичко останало е със цел нещата да са максимално оптимални за майката природа.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 26 госта