Нещо стана с двигателя
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Нещо стана с двигателя
Здравейте приятели!Незнам как да започна и от къде.Миналият четвъртък ми удариха форда (малко смачкани ламарини) за моя радост колата е в движение.И понеже всяко зло не идва само заредих 25л А95 от Петрол (до плувен комплекс Нептун в Пловдив) след 20км нормална работа двигателят взе да работи като трактор прекъсва , пуши черенен дим и мирише странно.Източих малко бензин от резервоара който мирише на нещто средно м/у нафта и коресилин.Източих още около 5-6л и заредих 25л ОМV 100.Двигателя започна да работи добре над 3000 обората в ниските малко прекъсваше.Днес нещата са трагични -по зле от вчера.Смехих свещи източих резервоара и сипах А 95 от ОМV.Никаква промяна със зор минах 5км. пак работи като трактор гасне пуши и мирише на нещо странно.Отчаях се!Ако някой има идея какво още да погледна нека да я сподели.
- J6B
- потребител
- Мнения: 180
- Регистриран: 15 май 2006, 02:01
- Модел на автомобила: Fiesta-92г-1.3 Mi-J6B
Escort-95г-1.8 16V-RKC
FIESTA-06г-1.25 16V-FUJA - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Как така и четирите врати, я дай малко инфо,данеби да си се въртял нещо..Bat Na4e написа:Натиснати са четирите врати и е спукана задната броня.
Сега забелязвам че слагаш два пъти по 25 литра бензин, ти май с кинтите не си кът.Виж там кабели мабели,свещи щом казваш че си сменил остава теорията за запушен филтър....Откачи и акумулатора за някоя минута зараси грешките,пробвай пак и ако неще кихай още малко денги и отиди да я видят.....
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Приятели!Днес следобед ще вкарам колата в сервиз.Ще свалят резервоарът да се почисти ще сменят горивният филтър и ще видим какво ще излезе.За смачканите от двете страни ламарини.На паркинг на една търговска база един бус се запалва докато го товарят и се удря в моята кола от лявата страна като я бута я удрия в други 2 буса паркирани перпендикулярно.Това е с две приказки катастрофата.
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Зравейте отново приятели!Проблема с двигателя е решен
.Всичко се оказа от прословутият МАФ сензор(дебитомера на входящият въздух). Не се стигна до сваляне на резервоара просто момчетата в сервиза явно знаят за какво става въпрос.Другата седмица я давам на майсторите за ламарини и боичка и ФОРДа пак е О.К. 


-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз доколкото знам МАФ даже и втора ръка не е много евтино, а тези пичове в сервиза дали са 100% сигурни, че е маф. Щото всички знаем как понякога някои хора сменят по 2 пъти скъпи части като ламбда сонди и такива, а проблемите са съвсем другаде.Bat Na4e написа:Зравейте отново приятели!Проблема с двигателя е решен.Всичко се оказа от прословутият МАФ сензор(дебитомера на входящият въздух). Не се стигна до сваляне на резервоара просто момчетата в сервиза явно знаят за какво става въпрос.Другата седмица я давам на майсторите за ламарини и боичка и ФОРДа пак е О.К.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 17 юли 2005, 14:53
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1,8 16V 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Пропуснал съм да разкажа какво стана -извинете!Проблема го реших така.Взех MAF втора употрба от една морга за 100лв,датчика е от мондео 2.0.Сложих го за проба и още съм с него.Преди даго сложа на колата го изчистих.Имам съмнение само,че се е дигнал малко разхода на гориво 11,5/100 градско,но това е само съмнение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта