Страница 1 от 1
Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 27 яну 2012, 18:09
от Mellow
Тече ми масло в краката. Сменял съм маховик, съединител, помпа и цилиндър преди 40 000км.
Изглежда пак е протекъл тази цилиндър.
Този път реших да покарам по-дълго така и доливах масалце разбирасе. Лошото е че сега когато включа колата на скорост и след 7/8 сек. започва да стърже, но не вингаи, а на задна винаги.
Възможно ли е от този теч да пада налягането и да стърже съединителя и маховика или по-скоро пак трябва да сменям нещо скъпичко

Нямам загуба на мощност, дърпа си доста добре.Дори когато стърже и подам лекичко газ, спира да шуми.
фокус 1.8 tdci 2001
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 27 яну 2012, 19:50
от diesel1.6
Кое налягане? В помпата? Ако пуснеш педала, налягане няма.
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 27 яну 2012, 20:06
от kEFi
Mellow написа:Тече ми масло в краката. Сменял съм маховик, съединител, помпа и цилиндър преди 40 000км.
Изглежда пак е протекъл тази цилиндър.
Този път реших да покарам по-дълго така и доливах масалце разбирасе. Лошото е че сега когато включа колата на скорост и след 7/8 сек. започва да стърже, но не вингаи, а на задна винаги.
Възможно ли е от този теч да пада налягането и да стърже съединителя и маховика или по-скоро пак трябва да сменям нещо скъпичко

Нямам загуба на мощност, дърпа си доста добре.Дори когато стърже и подам лекичко газ, спира да шуми.
фокус 1.8 tdci 2001
Сменяш помпата на педала (продават много боклуци между другото), ако не - следва съединителя - комплект

Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 27 яну 2012, 21:46
от Mellow
diesel1.6 написа:Кое налягане? В помпата? Ако пуснеш педала, налягане няма.
цилиндърът над педала
държа педала и постепенно пада налягането без да го пускам и скр. кутия се мъчи да зацепи
това поне си мисля, а дали е така
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 27 яну 2012, 23:50
от diesel1.6
A ти защо държиш педалът на съединителя цели 8 секунди? Включваш и тръгваш - колата така е направена.
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 28 яну 2012, 10:44
от Mellow
diesel1.6 написа:A ти защо държиш педалът на съединителя цели 8 секунди? Включваш и тръгваш - колата така е направена.
и аз така смятам, но също си мисля че стърженето не е фабрично - колата не е така направена

Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 28 яну 2012, 11:14
от diesel1.6
По възможност не задържай много съединителя, и ще намалее стърженето. Твоята кола не е ли с двумасов маховик? При мене един такъв стърже при превключване. Когата колата мине няколкостотин хиляди, тези маховищи са проблемни.
Та с такъв ли си все пак?
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 28 яну 2012, 15:32
от Mellow
diesel1.6 написа:По възможност не задържай много съединителя, и ще намалее стърженето. Твоята кола не е ли с двумасов маховик? При мене един такъв стърже при превключване. Когата колата мине няколкостотин хиляди, тези маховищи са проблемни.
Та с такъв ли си все пак?
Мисля че е такъв, но все пак съм го сменял. Гледам да не задържам съединителя( Дадох 1600 лева за комплект ). Той не стърже при превключване само когато е вкючена на скорост и е задържан педала. Имам чуството, че дори натисна до край, колата все едно е на полусиединител и то не всеки път.
Какво ли не сменях вече, незнам дали пак ще взема дизел
Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 28 яну 2012, 15:50
от diesel1.6
Ако беше казал отначало всичко, щеше да ми спестиш малко време.
Излъгали са те с ремонта на маховика. Не въпрос дали е дизел, или бензин, а в контролът над сервиза. Поддържам една такава кола, собствекът отиде в сервз без да ме пита и без да ме извика за контрол, и цялата работа завърши със сменяни на сляпо части за 900 лв и абсолютно същия проблем в малко по-тежка форма. Всичко се разкри като отидох да питам какво точно са сменили и се намериха оригиналните феродов и притискателен дискове на 5000 (!) км от смяна в Холандия (оригинални рез части). Това е сервиз във Варна, първият над Вятръната мелница по пътя нагоре. Ще му видя името да го напиша, за да не страдат такива като теб.
Това е по въпроса за повредата на колата - за ремонт е, прилича ми на раздрънкан маховик пред счупване.
Конкретно за помпата - и там са те кръстили. Поне ако е грешка в монтажа, може да се провери по-лесно от маховика.
замисли се за начина ти на общуване със сервизите, не е в дизела и марката проблемът

Re: Теч на Масло в Краката и Стържене
Публикувано: 28 яну 2012, 18:46
от Mellow
diesel1.6 написа:Ако беше казал отначало всичко, щеше да ми спестиш малко време.
Излъгали са те с ремонта на маховика. Не въпрос дали е дизел, или бензин, а в контролът над сервиза. Поддържам една такава кола, собствекът отиде в сервз без да ме пита и без да ме извика за контрол, и цялата работа завърши със сменяни на сляпо части за 900 лв и абсолютно същия проблем в малко по-тежка форма. Всичко се разкри като отидох да питам какво точно са сменили и се намериха оригиналните феродов и притискателен дискове на 5000 (!) км от смяна в Холандия (оригинални рез части). Това е сервиз във Варна, първият над Вятръната мелница по пътя нагоре. Ще му видя името да го напиша, за да не страдат такива като теб.
Това е по въпроса за повредата на колата - за ремонт е, прилича ми на раздрънкан маховик пред счупване.
Конкретно за помпата - и там са те кръстили. Поне ако е грешка в монтажа, може да се провери по-лесно от маховика.
замисли се за начина ти на общуване със сервизите, не е в дизела и марката проблемът

Прегледах я при приятели и дори реших след тяхното мнение да посетя Мото-Пфое без да им казвам, че имам предположение какъв е проблема. Тяхната присъда беше същата.
Поръчах маховик на Закс, а съединител от Мото-Пфое. И за да съм 100% сигурен я направих във Форд.
след това 2 години карах без проблем до сега
