Страница 1 от 2

Форд Фокус не пали

Публикувано: 28 яну 2012, 15:41
от dian1751
Днеска паля фокуса минах 5,6км и изгасих за малко , паля минах 1 метър и угасна и не пали..... Пистовия ремък не се върти възможно ли е да се е скъсал ангренажния ремък. Когато върти едно такова се едно няма 1 свещ свободно върти.... Двигателят е 1.6 16в имали защита този мотор при късане на ремъка. Мерси предварително.

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 29 яну 2012, 08:56
от ceco georev
Ако си сигурен че стартера не е счупен щом върти толкова свободно.Като въртиш на стартера ако не се върти пистовия ремък значи или е скъсан или има нещо блокирало от нещата които задвижва(алтернатор,водна помпа,хидравлика,компресор климатик).За да разбереш дали е скъсан ангр.ремък.Качи някои да върти на стартера.Ти отвий капачката за маслото и гледай вътре дали се върти разпределителния вал(поне един от тях трябва да се вижда).Този двигател няма защита.Опиши по подробно проблема.Като угасна на скорост ли беше?Изтропа ли нещо?Преди това нещо имало ли е по колата което ти прави впечатление?Пробва ли да запалиш на бутане?

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 29 яну 2012, 10:09
от dian1751
Колата угасна на скорост на 1000 оборота беше, не се чу никакъв звук просто угасна. Когато въртя на стартер пистовия ремък се упитва да тръгне мърда 2,3 см и се връща пак назад.По колата преди няколко дни ми сменяха механизма за опъване на пистовия ремък.Нз кво и стана на таз кола..........Пробвах да завъртя на скорост и колата мрудна напред... това значили че ангренажния е здрав.

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 29 яну 2012, 13:57
от ceco georev
Да не би да ти е слаб акумолатора и да не може да завърти хубаво стартера *00147* .Може да пробваш на бутане(дърпане) да я запалиш.Ама ако е скъсан ангренажа само ще се влошат нещата май.А това че е мръднала напред не означава че е здрав ангренажа.По горе съм писал как да разбереш дали е скъсан.Може също да отвиеш няколко болтчета на капака на ангренажа и да отвориш леко да видиш има ли ремък или е скъсан.

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 29 яну 2012, 14:08
от ЯЛТА
dian1751 написа:.По колата преди няколко дни ми сменяха механизма за опъване на пистовия ремък.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Връщай им я колата, да видят добре какво са направили.

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 29 яну 2012, 16:37
от peigera
В повечето случаи падат зъбите на ремъка а не се къса. Дори и да е скъсан или без зъби стартера задвижва коляновия вал чрез маховика а всички части-динамо хидравлика и така нататък се задвижват пак от коляновия вал така че ще се въртят дори и ако няма ангренажен ремък.Виж да нямаш повреден бендикс или зъби на маховика.Ако долната голяма шайба която е на двигателя се върти значи и бендикса и маховика са наред.Може да не е опънат пистовия ремък.Но и тогава трябва да запали и без пистов ремък.Има още нещо по колата. Такова въртене което описваш най често е от ремък(ангренажен) :-?: :-?: :-?: За начало почни с ангренажния. Ако е наред пиши, ще го мислим .

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 29 яну 2012, 21:08
от peigera
ЯЛТА написа:
dian1751 написа:.По колата преди няколко дни ми сменяха механизма за опъване на пистовия ремък.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Връщай им я колата, да видят добре какво са направили.
>:D<: НАЙ ТОЧНО КАЗАНО

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 14:55
от алеко
колега намери ли решение на този проблем ,че от два дена и аз имам същия,преди седмица я карах и паркирах и оня ден тръгнах да я карам стартера върти като ненормален все едно няма свещи прегледах ангренажа всичко е наред,купих чисто нов акумулатор,някой ако има идея да казва

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 15:29
от иво г. иванов
алеко написа: стартера върти като ненормален
...но не завърта двигателя чрез маховика, нали?
Сваляне и проверка на стартера- дали изхвърля бендикса,състояние на вилката, ел. магнита,четки, колектор,
лагер,възвратна пружина-Всичко!

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 16:33
от алеко
мерси колега и аз си помислих за проблем със стартера ама ако не върти маховика как се въртят всички ремъци включително и ангренажния :oops: а стартера е наврян на ..........май само на канал може да се свали

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 18:49
от иво г. иванов
алеко написа: как се въртят всички ремъци включително и ангренажния
Aми не бе го споменал това, колега,а само, че:
алеко написа: стартера върти като ненормален
Хайде сега следва проверка на горивната и запалителна с- ми *0025200*

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 19:44
от алеко
ток да те убие бензин да те удави,е няма и няма просто стартера върти едно странно все едно няма компресия самия звук е различен от този при палене ,явно проблема е голям и ще се дърпаме тия дни до сервиза,колегата който е пуснал темата най-вероятно е решил проблема *00139*

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 19:51
от HACKO
Сигурен ли си, че агренажния ремък се върти, ако изобщо го има, защото както описваш звука ........ *dead*

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 26 дек 2012, 20:27
от алеко
свалих капака на ангринажа и видях ремъка валовете се въртят при опит да запали, а и колата си беше паркирана карах я до последно паркирах после на хвана големия сняг и студ във Варна взех и само акумулатора и след седмица реших да я паля и ярак купих днес нов акумулатор еми няма такова чудо незнам
приятели мислят че включвателя или бендикса се е прецакал от студа или един господ знае

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 10 яну 2013, 20:10
от алеко
и така,равносметката е 8 криви клапана нова гарнитура,и много ядове,и то защото в голямата виелица зъбите на маховика/ангренажния ремък са се набили със сняг който е замръзнал и ремъка е приплазнал в последствие и *maikomila* фокуса *dead001*.Така че фразите -циганин и форд зимата не работят, и,зимата форд не боледува а направо умира,май ще се окажат вярни,поне си научих урока да не паля форда при под 0 градуса :D:

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 10 яну 2013, 20:37
от Nebhotep
Е това пък за първи път го чувам да влезе сняг при ангренажа. Явно ти е липсвал капака покриващ целия разпределителен механизъм, иначе няма как да стане това. Аз пък ти казвам, че в София при голям студ и поледица най- много се движат по улиците фордове. Няма нужда да обиждаш марката, най- вече че проблемът е при теб а не в автомобила. Поздрави!

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 10 яну 2013, 21:55
от ivo_63
няма ден да не съм запалил от 10 зими назад - преди това форд не съм имал, Русе, кеф тук на -10 тук се радваме

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 11 яну 2013, 10:03
от ЯЛТА
алеко написа:и то защото в голямата виелица зъбите на маховика/ангренажния ремък са се набили със сняг който е замръзнал и ремъка е приплъзнал
Това, докато не го видя със собствените си очи, не го вярвам.

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 11 яну 2013, 12:23
от KOss
За да са ти се набили зъбите на маховика със сняг и на ангренажа, това значи че нямаш - кора под мотора, ламарината между скоростите и блока, ангренажните капаци. И пак е невъзможно! Освен ако не си затънал зверски в някакви преспи и то по начин че снега под колата да е по-дълбок след като вече би трябвало бронята ти да го отъпкала като си минавал. Но всичко е възможно. А това за Форд... не го коментирам, Бай Ганьовщината край няма в тая държава. :mrgreen:

Re: Форд Фокус не пали

Публикувано: 11 яну 2013, 12:56
от nikolovvd
Аз съм виждал как насила сасипаха една Регата преди години.
Не иска да пали. Въртаха, въртяха и изтощиха акумулатора. Някой даде предложение да сипят гореща вода, за да го стоплят. Докараха друга кола и пуснаха ток. Пак въртяха, въртяха и се отказаха. Закачиха колата и започнаха да я дърпат. Дърпаха дърпаха и по едно време започна да се опитва да запали, но с гърмежи. От ауспуха започнаха да излизат искри. Накрая мирясаха и я закараха на сервиз. Като отвориха двигатела всичка бе помляно, защото топлата вода замръзва по-бързо от студената и ремъка е прескочил няколко зъба. Останалото си го знаете! :D: