Проблеми в студа с Форд

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
galin.stoyanov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 09 фев 2012, 11:10
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Проблеми в студа с Форд

Мнение от galin.stoyanov » 09 фев 2012, 11:23

Здравейте,
Имам Форд Мондео Трета генерация 2.0 ТДДИ, 115 коня, 2002 година.

В началото на студа, автомобила започна да прекъсва и след това изгасва. След като стои няколко часа запалва без проблеми и отново два светофара прекъсва и угасва. В сервиза където я закарах ми смениха горивният филтър, оставиха я да работи 30 мин. с обяснението, че има вода в системата, която замръзва и като подам газ се получава прекъсването и в последствие изгасването. Зареждам не малко гориво и ми казаха да слагам и газ също. Всичко беше добре няколко дни до вчера когато отново се случи. Някой има ли подобен проблем и как го остстрани?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от ЯЛТА » 09 фев 2012, 11:40

Ако мислиш че има вода в нафтата, долей спирт за горене,- но качествен, той се свързва с водата и изгаря без да прави проблеми.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

galin.stoyanov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 09 фев 2012, 11:10
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от galin.stoyanov » 09 фев 2012, 11:41

ЯЛТА написа:Ако мислиш че има вода в нафтата, долей спирт за горене,- но качествен, той се свързва с водата и изгаря без да прави проблеми.
Газта за горене, която слагам не е ли със същият ефект?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от ЯЛТА » 09 фев 2012, 11:44

Ми да ти кажа не съм сигурен дали газта се свързва с водата, не съм и чул да го правят, но виж за спирта е изпитано.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

galin.stoyanov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 09 фев 2012, 11:10
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от galin.stoyanov » 09 фев 2012, 11:57

ОК. Мерси, ще опитам така.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от specialista » 10 фев 2012, 09:31

Категорично съм против слагането на разни спиртове и т.н. Причините са две и то много основателни според мен.
1.Идеята е ако случайно попадне вода във системата,то тя да се отдели във филтъра.Дори и колата да спре един филтър не струва милиони!Ако обаче вода мине през филтъра,със помоща на нещо сложено в нафтата и после се утай и замръзне във помпата,жална и майка на тази помпа,всичко става на салата.Със разпръсквачите е същото само дето те блокират от ръжда и разни други неща.
Така че аз бих направил всичко възможно да спра водата още във филтъра ако имам съмнения за това.
2.Водата има по-голямо относително тегло от нафтата и за това стои на дъното.Спирта пък има по-малко относително тегло от нафтата и стои над нафтата.На практика ако се сипят в прозрачна чаша трите неща стоят разделени.Дори и по някаква причина спирта да успее да се свърже със водата (в което се съмнявам) след престой мисля че нещата ще се променят.Като заключение недопускайте вода да мине през филтъра ви.Сигурен съм че на по-новите има даже система за известяване ако засече вода във филтъра и има пробка за източване на филтъра. В тези студени дни се нагледах на разни каши и батаци от филтри и т.н.Нафтата която се продава е пълен буклук.
Не може на -10 филтъра да е пълен със парафин и колата да спре на пътя
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

seekon
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 30 яну 2012, 13:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от seekon » 10 фев 2012, 10:42

За спирт и гас за горене съм чувал да се слагат в нафтата за да не се згъстява от студа.Да влиза спирта в реакция с водата сега чувам,а да изгаря в двигателя.....

matorsko6
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 22 сеп 2010, 15:21
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от matorsko6 » 10 фев 2012, 17:24

аз имам същия форд иимах същия проблем само че лятото.това че проблема ти е през зимата не значи че има някяква връзка със студа.при мен се оказа ел.помпа коато е до задна дясна гума.при нъкои модели е в резервоара а при нас е външна.та смених тази помпа и всичко се оправи.иначе ми гаснеше където си иска и работеше докогато си иска.можех без проблем да отида до морето и да не можех да стигна до пследващото кръстовище.проблема го откриха в сервиз на диагностика.ако и при теб е така ще ти кажа откъде и колко ако се стигне дотам

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми в студа с Форд

Мнение от ЯЛТА » 10 фев 2012, 18:59

specialista написа:Категорично съм против слагането на разни спиртове и т.н.
Както винаги абсолютно прав, НО изхождам от това че не всеки си поддържа колата според писаното в дебелите книги. А за сваляне на резервоар с цел източване на вода, само съм чувал да го правят собственици с мнооооого пари, и един двама чийто дизелови автомобили, резервоарите им бяха допълнени с бензин, вследствие на грешка на млад бензинджия- за сметка на бензиностанцията естествено.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта