Страница 1 от 2
проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 09 фев 2012, 20:32
от BORISOV 3826
здравейте колеги колата е форд ескорт 1996г. 1.6-16v90коня два вала мотора е зетек . та проблема е следният сутрин когато е много студено пали без проблем работи около минута две на нормални обороти и госне слет това трябва да я чакам малко и пали работи нормално . чух за стъпково моторче купих смених но не се оправи старото го чистих сложих но няма подобрение дали някои е имал сщият проблем . много ще съм благодарен ако някои помогне .
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 09 фев 2012, 21:42
от peigera
Как гасне ,когато се опиташ да подадеш газ или докато стои на обороти?
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 09 фев 2012, 23:14
от BORISOV 3826
докато седи на обороти ------------- пали работи минута .две и гасне след като запали втори път нямя проблем
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 09:52
от peigera
На рейката на дюзите има едно като вентил за помпане на гуми.Свържи манометър и провери как е налягането на горивото.
Другото което можеш да направиш е да свалиш стъпковия мотор и да го почистиш.След това да го смажеш с WD40.Нищо ,че си го сменял тази профилактика няма да е излишна. Едва ли си го купил ново.
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 19:24
от BORISOV 3826
колко трябва да е налягането моторчето е втора ръка ще го почистя и смажа мерси .за инфото ще пиша за резолтати
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 20:30
от Nebhotep
Минимум 3 бара!
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 22:29
от BORISOV 3826
и ако е под 3 бара какво правя
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 22:51
от Nebhotep
Регулатор на налягането в горивната рейка или помпа, като евентуални проблеми!
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 23:37
от krasi203045
точни данни за налягането на помпата
http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1328905684p.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 10 фев 2012, 23:43
от krasi203045
колега. същия проблем имам със същата кола. гледай какво сам направил до тука и си помисли хубаво дали искаш да се захващаш с този проблем. аз още не сам го решим.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=54292" onclick="window.open(this.href);return false;
дано сам ти полезен
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 11 фев 2012, 00:16
от peigera
Аз се бях спречкал с този дефект и не можах да го реша.Всички датчици,ламбда сонда,вакуми гарнитури,свешти,кабели абсолютно всичко бях проверил и всичко си работеше.Стигнах и до компютъра оправих му масите от което имаше малко подобрение но до там .Така и не се оправи нацяло проблема.Започвам да си мисля че е нещо в компа вече.А дали някой се е сетил да отвори компютъра и да провери как са електролитните кондензатори вътре .
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 11 фев 2012, 00:56
от krasi203045
напълно е възможно да има дефектирал управляващ блок в компа,както в моя случай така и в този описан тука. на мен все не ми се вярва или не ми се иска да е така. но и до там ще ровя ако трябва ще е разглобя до последния болт.

. само да кажа че досега в който и сервиз да съм ходил всички вдигат ръце.

Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 11 фев 2012, 02:42
от peigera
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 11 фев 2012, 11:20
от krasi203045
проблема ще изчезне на газ ама не забрабяй че трябва да запалиш на бензин в студа,та пак ще си в омагьосан кръг.
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 12 фев 2012, 09:47
от BORISOV 3826
до тук почистих моторчето кабели и свещи са на по 2000км.прегледах всичко за което писахте но няма резолтат когато е много студено пали работи и гасне след като запари втори път няма гаснене и това го прави сутрин при студено -10и на горе единствено не проверих смукача дали тои не прави проблем но незнам как се проверява ако стигна до някакво решение ще го споделя . благодаря на всички ще пиша пакза резолтати
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 12 фев 2012, 10:58
от peigera
Колега напълно ми е ясно,че газовото не е решение а заобикаляне на проблема.Не случайно се смея като го пиша.Но ако искаш може да си палиш и на газ като е студена.Нещо от което двигателя ще е още по недоволен

.Колега изобщо не си губи времето в търсене на причината в кабели,свещи датчици и така нататък.Не е и във вакум причината.Всичко това съм го проверявал както бях написал и ефект НЯМА.По скоро потърси друг комп за проба.Явно е слкабо място на зетек1,6
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 12 фев 2012, 13:39
от krasi203045
компа се проверява срещу 45 лв. в мото пфое .те имат такива за тестване(работни) и ще ги накарам да сложат и да запаля с него на студен двигател.
Очаквайте развръзката понеделник или вторник. джоба ми се проби вече , ремонта стана по скъп от колата
ако го реша проблема,първия на който ще кажа си ти обещавам.
и това ко не е филм незнам

Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 12 фев 2012, 16:09
от peigera
Да ама фордака трябва да нощува пред мото пфое.За да може да е най точна пробата иначе при двигател който поработи 3-5 мин. проблема изчезва
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 12 фев 2012, 17:38
от opex
Все пак мисля, че трябва да се знае и следното - в отделни случаи, особено при много ниски температури, е нормално това гаснене, дори при всички датчици, сензори и т.н. работещи нормално.
Така казано това означава да не се търси непременно под вола теле, сиреч непременна повреда 'някъде в нещо'.
По принцип гасненето се случва в преходния процес от студен двигател към затоплен, когато компютъра отчитайки това чрез сензора за температура на охлаждащата течност започва да обеднява сместа малко по малко, докато ламбда сондата в случай, че е загряла и е здрава започне да превключва бедна-богата смес. Взимат се предвид данни от МАФ сензора и датчика за температура на входящия въздух, но когато той е много студен се получават отклонения между показанията им и актуалното състояние на въздуха, защото те не са линейни, почти навсякъде дават между 80 и 100 килоома съпротивление при 0 градуса, но колко е при -15 -20 градуса и колко са калибрирани картите за това.. И когато въздуха, който минава през МАФ-а е супер студен той го охлажда прекалено дори при ниски обороти и съответно връща по-високо напрежение към компютъра отколкото трябва..
На мен при ескорта при всичко настроено и работещо в усреднените каталожните данни за да има място за отклонение и в двете посоки, пак ми се случи няколко пъти миналата зима.
Въпреки всичко все пак е най-добре да се направи една проверка при нормална работа на топъл двигател дали ламбда сондата работи както трябва (с аналогов волтметър на обхват 1-2 волта дали превключва нормално бедна-богата) и МАФ-а дали връща към компютъра нормални стойности (около 0.85-0.9 волта при работа на място без включени перки и др., и около 1,5-1,6 волта при 3000 оборота, зависи от температурата входящия въздух)
Re: проблем гасне форд ескорт
Публикувано: 12 фев 2012, 20:37
от krasi203045
няма лато няма зима все така си прави при мене,просто лятото не е чак толкова много и по барзо успявам да тръгна око 5 мин