Страница 1 от 2

Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 11 фев 2012, 16:25
от kunchev
Здравеите колеги имам проблем с моя фокус както карам или забива муцуна и гасне или просто прекасва и продалйава ако сам спрял и трагвам гасне или на свободна пак гасне.Вартя клуча и паля.На диагностика неизкарва грешки на компа(правена е в форд)следователно проблема е механичен.Сменях датчик на вала че го бе от4ело като грешка сега го няма ама пак сащото.Диузите са проверени и са перфектни.?????????????Ако някои има идеи да каже благодаря предварително

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 11 фев 2012, 20:33
от specialista
Някой гледал ли е живи данни в момент когато прави проблема????

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 12 фев 2012, 09:24
от kunchev
Да ако товабъде значи в момента на каране да бъде окачена на компа и пак неможе да се каже от кво е.
Сега смята маистора че е клапан за високо налягане на помпата ама по интерестното е че тои сам го сменял с един от една помпа на CLIO Renault но за жалост нямам гаранция че е бил читав но като го сменях беше сащото та вече незнам какво може да е

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 12 фев 2012, 13:15
от HACKO
kunchev написа:колеги чакам идеи моля
specialista написа:Някой гледал ли е живи данни в момент когато прави проблема????
А пък колегата чака информация за да даде предположение.

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 12 фев 2012, 13:22
от diesel1.6
kunchev написа:Да ако товабъде значи в момента на каране да бъде окачена на компа и пак неможе да се каже от кво е.
Диагностика е правена и в движение значи. Ако спре, не може да не се види какво става. Не се ли следи налягането на горивото, отваряне на дюзи? За да спре колата, едното го няма.

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 12 фев 2012, 15:35
от kunchev
Колеги ако диагностиката показваше проблема според вас в мотопфое намаше ли да го отстранят и да си земат парите?
Да има проблем да пада налягането но от какво се пита в уравнението?Казах за клапан за високо налягане на помпата но все пак сам вземал от една груга помпа на клио и няма6е разлика диузите си работят но замомент нещо спира колата механи4ен проблем но какав мойе да екоито да несе от4ита като грешка

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 12 фев 2012, 15:38
от kunchev
пада налягането но от какво?кое кара помпата да спре иведнага след това трагва пак при висока скорост се полу4ава като прекасване или понякога като гаснене вартя паля и няма и помен от проблема

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 13 фев 2012, 13:04
от kunchev
все пак някви идеи ?
Нещо което данесе лови на комп

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 13 фев 2012, 22:28
от niksan79
Здр. колега....
Август месец имах същия проблем и решението се оказа доста просто. Пластмасовата кора над двигателя опирала в датчика на разпределителния вал, от което той самия е дефектирал и колата имаше същите симптоми като твоята....Подмяна на датчика за 50 лева и да чукна на дърво, вече няколко месеца колата е без проблем..Щом са ти сменили датчика, нека да ти погледнат и кабела до този датчик, да не ти прави той проблем....моя го провериха...:)..Прочети все пак и моята тема по този въпрос..........
Дано да си решиш проблема бързо...:)

Поздрави,
Никсан _friends_

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 15 фев 2012, 13:45
от kunchev
Никсанго прочетох ти цялата тема ама честно брат или несам разбрал кои датчик или ако е този които е доло като минах на канал и го погледнах тои е на 25-30 санта от кората практически е невазмойно да го опре предпазната кора под мотора при мен датчика е сменян(този доло) а кабелите днес ги гледах без да смаквам кората и нямаха видими белези че са наранени или повредени ако имаш неква идея как да проверя дали е там проблема пиши ще сам благодарен все пак знаеш какво ми е на мен сега :)

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 16 фев 2012, 19:12
от Miri4
Здр. колега....
Август месец имах същия проблем и решението се оказа доста просто. Пластмасовата кора над двигателя опирала в датчика на разпределителния вал, от което той самия е дефектирал и колата имаше същите симптоми като твоята....Подмяна на датчика за 50 лева и да чукна на дърво, вече няколко месеца колата е без проблем..Щом са ти сменили датчика, нека да ти погледнат и кабела до този датчик, да не ти прави той проблем....моя го провериха...:)..Прочети все пак и моята тема по този въпрос..........
Дано да си решиш проблема бързо...:)

Колега послушай никсан. На времето аз му подсказах за този калпав датчик и всичко се оправи. Даже след 2 години с новия датчик отново почна да ми прави проблема и просто свалих проклетата кора на двигателя и всичко се оправи. Сега мисля да изрежа една дупка точно над датчика защото явно вибрациите на кората му вземат здравето. Успех.

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 17 фев 2012, 08:32
от kunchev
разбирам момчета но кледах под колата и невиждам как мойе тази кора да опре в датчика?все пак ще я махна да покарам без нея и да видя 6те има ли резултат но парво 6те видя тук един мои познат има колега с ТДЦИ като наще и да вземем да сменим клапана на помпата защото всички патища водят кам него.При вас излизаше ли като проблем на компа при диагностика?защото аз като го кача в Мотопфое няма нищоо на компаи живи данни като сваляме пак сащото просто пада ряско налягането в системата и краи после пак сичко е ОК :( :cry:

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 17 фев 2012, 14:10
от matorsko6
колегите говорят за горната кора на двигателя а не за долната.така че махни горната кора която е над главата на двигатела и огледай.нямам представа от такъв автомобил но от обясненията така трябва да е

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 17 фев 2012, 18:17
от kunchev
И така след като разбрах за каво ми говорите (извинявам се за грешката от моя страна)смених и този датчик и огледах кабелите но нее от това :( даже и сега карам без капака защото неискам сега и него да прееба а като огледах както повечето неща при форд и това е страшна глупост да опира шибаната кора в тези иначе така важни кабели!Но сега като сменя тази седмица и клапана на помпата които реголира високото налягане незнам вече кво да правя.Ако имате и други идеи пи6ете и ще пробвам и с тях благодаря предварително

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 18 фев 2012, 23:25
от niksan79
Здр...
Нека някой, който разбира да ти погледне кабела към този датчик, за който ти говоря, а доколкото разбрах даже и си го сменил. Също от значение е и буксата....Моя майстор го хвана проблема, като просто натисна леко буксата и колата изгасна. Замери кабелите и след като нямаше проблем с тях, просто смених датчика и всичко заспа. Просто симптомите на твоята кола, подозрително приличат на ядовете с моя датчик....Тук е мястото да благодаря още веднъж на момчетата от форума за това, че разгадаха проблема на моя дзвер.. _friends_ .
При мен беше невъзможно на диагностика да хване този проблем..Даже пробвах да запаля с откачена букса на датчика и пак не показа грешка.....:)

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 19 фев 2012, 21:23
от kunchev
Колега прегледах и кабелите и буксата сега сам с свалена кора но нищо макар да ми се искаше да е от това.
Запалих колата и мардах буксата но нищо и кабелите и буксата са си наред колата си работе6е и нещя да огасне
Ако имате някви други идеи даите

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 19 фев 2012, 21:58
от kazama1
Може да ти е проблема в резервоара -някакво запушване на сондата,или помпата,кабелите там също трябва да се прегледат.

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 28 фев 2012, 20:32
от kunchev
Колега първо този фокус няма помпа в резорвара и второ ако имаше и тя неработеше колата нямаше да пали и трето и да палеше нямаше да има мошност а аЗ казах че колата варви много няма проблем с това при проблем с недостиг на гориво колата има проблем в високите то затова е недостиг на гориво защото нестига :)

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 01 мар 2012, 18:52
от navi06
Здрасти колега моя Форд гаснеше за секунди в движение.Оказа се оголен кабел от кутията с релетата до компа .Опирал на маса за секунда и компа дава грешка и гасне и после се отделя от масата и си пали.Подмениха го и една година нямам проблеми.Дано да съм бил полезен.Успех

Re: Голям проблем с ТДЦИ(TDCI) 1.8 115к 2002

Публикувано: 01 мар 2012, 21:37
от sirios2
СПОРЕД МЕН Е ДАТЧИК НА COMON REIL