Страница 1 от 1
Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д
Публикувано: 04 апр 2012, 09:02
от keranov
Колеги ,възможно ли е да се скъса ремъка при движение с около 50 км/час и да има само два клапана криви? Баща ми скъсал ремъка отворили главата в сервиз и майстора му казал ,че има само два клапана криви, ама на мене не ми се вярва колкото и хубаво да звучи.
Вие как мислите дали е възможно?

Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д
Публикувано: 04 апр 2012, 10:56
от ЯЛТА
Няколко пъти ми се е случвало, и много майстори са ми казвали че минимума е 4 изкривени клапана, лично аз имах случай на 3 изкривени клапана. Но щом са казали че са 2, не вярвам да не познават кое е криво, и кое право. Хубавото е , че щом е демонтирана главата, добре е да и се направи пъъълна профилактика, а после колата е просто друга+.
Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д
Публикувано: 04 апр 2012, 11:04
от keranov
Дано да е така.Защото четох ,че минимума е 4 клапана и то при скъсване на обороти.Ремъка се е скъсал поради теч на масло от семеринг на разпределителния вал.Има отпечатък на едно от буталата ,но майстора му е казал ,че няма проблем.

Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д
Публикувано: 04 апр 2012, 11:07
от diesel1.6
При неподвижен разпределителен вал ще удря само отворените клапани - това става ако ремъкът се скъса изведнъж без да превърта и при невисоки обороти.
Re: Скъсан ангренажен ремък Куриер 1.8 д
Публикувано: 04 апр 2012, 11:12
от ЯЛТА
Когато скъсах ремък, първият път, бяха 4 ударили се клапана, но и разпределителният вал се счупи,- на 3 парчета, това беше на Сиерата- 1.8 тд. Това се случи след първоначално палене- зимата и подаване на газ. От тогава, като я запаля при студено време, не подавам газ поне 5 минути.