Страница 1 от 2

Основен ремот?

Публикувано: 09 апр 2012, 23:20
от ivan0v
Здравейте отново. Имам следният проблем.
1-Фиеста бута ужасно много мсло.Около 1-1.5л/1000км.Двигателя е 1.3 8в с верига. Освен това няма никаква мощност и прекъсва.Гасне на безин(на газ няма проблем).Естествено ходих при доктор.Тои каза сменяи колата :) Пордаи липса на средства за по-хубава въпросът ми е.Колко ще ми излезе ремонта?Евенуално смяна на бутала,сегменти+шлаиф на блок,гарнитура и шлаиф на глава?
И ако може някъде да видя цените на частите?
Благодаря ви предварително.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 09 апр 2012, 23:47
от OgiDogi
ivan0v написа:Здравейте отново. Имам следният проблем.
1-Фиеста бута ужасно много мсло.Около 1-1.5л/1000км.Двигателя е 1.3 8в с верига. Освен това няма никаква мощност и прекъсва.Гасне на безин(на газ няма проблем).Естествено ходих при доктор.Тои каза сменяи колата :) Пордаи липса на средства за по-хубава въпросът ми е.Колко ще ми излезе ремонта?Евенуално смяна на бутала,сегменти+шлаиф на блок,гарнитура и шлаиф на глава?
И ако може някъде да видя цените на частите?
Благодаря ви предварително.
Нови бутала, сегменти и лагери + шлайф на блок, глава, колянов вал + сваляне и качване на двигателя - приготви едни 1000 (хиляда) лева и отиди да си купиш една подобна Фиеста, а с остатъка почерпи приятели.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 09 апр 2012, 23:48
от HACKO
На първо време смени гумичките на клапаните, свещите и почисти дюзите.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 10 апр 2012, 09:35
от ivan0v
НАСКО възможно ли е толкова мого масло от гумички? Доктора при който ходих каза че е незъзможно.Аз затова питам тук,че да не е да иска само да ми смъкне кожата. И как се чистят дюзи?Мога ли сам да го направя?

Re: Основен ремот?

Публикувано: 10 апр 2012, 20:49
от HACKO
Напълно е възможно, гарантирано никога не са сменяни и са тотално увредени. Моята преди 8г и 70 000км, когато я взех имаше подобен разход на масло. След смяната, имаше липсващи парчета от гумичките, разхода се нормализира в рамките на 200гр/1000км, което за двигател на 300 000км е напълно нормален.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 11 апр 2012, 16:23
от ivan0v
Благодаря за отговора :) . А дюзите как се чистят,мога ли сам да го направя?

Re: Основен ремот?

Публикувано: 11 апр 2012, 19:09
от HACKO
Дюзите се чистят с ултразвук, не става в домашни условия. Но като караш на Газ пак ще се запушат, няма смисъл.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 12 апр 2012, 16:26
от ivan0v
Ок.И последно да питам.Фатално ли е ако махна катализатора?

Re: Основен ремот?

Публикувано: 12 апр 2012, 16:28
от ЯЛТА
Махай го смело.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 12 апр 2012, 20:42
от S_C
Идея си нямаш какъв разход на масло може да ти даде мотор с издухани гумички.Яде го като змей и пита за още.Тръгвам от София,в Бургас наливам един литър,връщам се и някъде около табелката на София ми светва лампата за нивото...Това е реална ситуация,дето ми се случи навремето с една от служебните коли.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 13 апр 2012, 08:56
от ivan0v
Благодаря ви за бързата реакция.След празниците отивам да ги сменям.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 14 апр 2012, 02:46
от bateto_toshko
ivan0v написа:Здравейте отново. Имам следният проблем.
1-Фиеста бута ужасно много мсло.Около 1-1.5л/1000км.Двигателя е 1.3 8в с верига. Освен това няма никаква мощност и прекъсва.Гасне на безин(на газ няма проблем).Естествено ходих при доктор.Тои каза сменяи колата :) Пордаи липса на средства за по-хубава въпросът ми е.Колко ще ми излезе ремонта?Евенуално смяна на бутала,сегменти+шлаиф на блок,гарнитура и шлаиф на глава?
И ако може някъде да видя цените на частите?
Благодаря ви предварително.
На моята първо беше 200 мл/1000 км , и след всяка смяна на масло се увеличаваше.Последния ми разход беше около 200 мл за 200 км(почти колкото твоя).Не беше чак димна завеса след мене , но припушваше особено при изфорсиране.Нямах осезаема загуба на мощност , но свещите ми бяха яко омазани в масло ,оттам лошо изгаряне и висок разход на бензин особено в града.След като трябваше вече и свещи за 60 лв да хвърля , коравата ми глава не издържа и смени гумичките :) .Всяка беше с различна форма , особено всмукателните почти нито една не излезе без да се разпадне.До момента съм минал около 3000 км за които е изхарчила около 300 мл масло 10 w 40 ford formula.Такъв разход се ядва вече , все пак колата е минала 80-100 хил.км от 2005 г , до сега(година на производство на стария ми съединител :) )...а преди това колко още километри само тя си знае , но не казва :mrgreen:
Поправете ме ако бъркам , но при мотора 1,3 8 v , (без значение 50 или 60к.с)смяната на гумички е възможно най-опростена.Без сваляне на вал и ангренаж.Имаш гарнитура на капака на клапаните..Най скъпата е 3,70 лв :) , имаш и 8 гумички всяка от ,които е между 50 стотинки и 2 лв.Не знам какво му мислиш още , при мене имаше за мислене , само гумичките и гарнитурата бяха 105 лв :P.Вече регулирането на клапаните на 1,3 (8v) не знам как става и какви инструменти иска

Re: Основен ремот?

Публикувано: 14 апр 2012, 09:58
от ivan0v
Благодаря за изчерпателния отговор. :) На заплата ще действам. Но ми остава проблема със състенето от другата тема . :(
Когато ходих да ми настроят ГИ на бензин показа пълнене от 3.9 до 5.2 милисекунди,което никак не е нормално.До колкото знам пълненето трябва да варира в диапазнон +-0.2 милисекунди ?Някои да има представа от какво може да е?

Забравих да попитам,възможно ли е да е разтегната ангренажната верига и изобщо същестува ли такава диагноза ?

мод: Използвай бутона "промени"

Re: Основен ремот?

Публикувано: 14 апр 2012, 20:24
от HACKO
Възможно е е и има такава диагноза. Въпреки всеобщото твърдение, веригата също се сменя, на по-дълъг период от ремъка (4-5 пъти). Не може да се скъса, както ремъка, но променя фазите на газоразпределението и пада мощността и се вдига разхода.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 14 апр 2012, 20:28
от DEZNAM
Аз не знам обаче другия вариант е направо да смениш двигателя .. той струва около 200-300 лв според договрката разбира се и това е вариант ако не ти се сменя колата стига да си струва инвестициите в автмобила ти _friends_

Re: Основен ремот?

Публикувано: 14 апр 2012, 21:30
от ЯЛТА
Ето ти тук една Фиестичка на части :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 86&t=56002

Re: Основен ремот?

Публикувано: 14 апр 2012, 22:04
от ivan0v
според мен смяната не си заслужава,защото като направя една сметка примерно 300лв за двг. около 100 лв транспорт 200 за майстор и около 100 да се обсужи този двигател,на майстора за газта около 50 лв после да оправи инжекциона и още други непредвидени разходи,цената идва същата,като тази за ремонт на моя,а мисля че е по-добре да ремонтирам този отколкото да сложа друг и след 6 месеца пак главоболия.

НАСКО мерси за разснението :)
п.с ти как мислиш ремот на стария или смяна с нов двигател.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 15 апр 2012, 22:27
от HACKO
Винаги ремонт е по-добре от смяна, но понякога смяната е по-изгодна, ако имаш късмет.
В твоя случай, не бързай с ремонта.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 20 апр 2012, 13:37
от malhi4o
Нали ,ако е за отваряне на двигатела трябва да се мери компресията в целиндрите. Неможе ей така давай да го отваряме, ако всичко е нормално (да няма много голяма разника в налягането на оделните целиндри) може по - леко да мине този ремонт. Може и семеринг ... При мен големият разход на масло се оказа датчика.

Re: Основен ремот?

Публикувано: 20 апр 2012, 21:34
от Kamazabg
Какъв датчик, колега ? И аз съм с такъв мотор, само че МИ и имам същия проблем с разхода на масли.