лоша работа на 1,4 Zetec-S - Решение

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cigane
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 28 авг 2008, 23:01
Модел на автомобила: fiesta
Status: Извън линия

лоша работа на 1,4 Zetec-S - Решение

Мнение от cigane » 20 апр 2012, 13:52

Здравейте. Току що отстраних подобен проблем, който ми взе здравето цяла седмица. От начало колата /фиеста 1.4 зетек бензин 98г./ просто менеше оборотите по светофари и от време на време забиваше муцуна при рязко подаване на газ ..с течение на времето взе трайно да губи мощност на магистралата 80 - 100 с клизма, абе направо лоша работа, ядове, нерви, цели нощи по форумите, а през деня чистене на MAF, моторче за обороти на празен ход, преглед на всички вакуми, смяна на всички филтри - горивен, въздушен, съмнителни маркучи и т.н. След всеки рестарт на компютъра нещата отиваха на все по-зле, докато накрая направих съвсем елементарен тест и ....в главата ми нахлуха цели сборници от псувни от народното творчество ...оказа се че колата си работи на три цилиндъра, а компютъра толкова добре се приучава с това, че на практика няма как да забележиш, освен по загубата на мошност и увеличения разход. Та съвета ми е преди предприемане на каквито и да е скъпи или трудоемки ремонти, изяснете си как са ви свещите и кабелите към тях - при мен се оказа че кабела към 4ти цилиндър е попрегорял там където се е опирал в главата на мотора, това в комбинация с износени свещи и ставаше така че сутрин докато са удървени кабелите всичко си е ок и като позагрее малко мотора и гумата се напече и се почва.. дано да съм полезен. Иначе в момента колата върви като нова, та имаше смисъл и от другите операции - ей така за профилактика. MAFа при мен беше леко почернял повече задната намотка- сажди от към входа на въздуха, след неколкократно пръскане с контактен спрей за електрически контакти докарах бледо сив цвят и на двете намотки.

Потребителски аватар
freon
потребител
потребител
Мнения: 162
Регистриран: 18 фев 2011, 16:43
Модел на автомобила: форд фокус 1.6 16V Ghia 2000g.
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: За MAF сензора

Мнение от freon » 20 апр 2012, 20:59

Интересно как не си забелязал работа на 3 цилиндъра верно имах подобен проблем на предната ми кола но беше стара с карбуратор и нямаше ЕКУ чак се учудвам че така заблуждава инжекцията
но при фокуса не е така
идва едно аверче при мен да го пусна на диагностиката оказа се проблем в 1ви цилиндър и то много шибан щото беше проблем от ЕКУ доста скъпичко му взеха в МП но пък работата на 3 цилиндъра си беше очевидна

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта