Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
joiner
- потребител

- Мнения: 18
- Регистриран: 01 сеп 2006, 19:37
- Модел на автомобила: focus 1.6 tdci
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от joiner » 04 сеп 2006, 20:10
здравейте! значи,колата като е студена си работи перфектно(почти),но като загрее(до средата на скалата)на празни обороти започва да тресе.оборотите не се менят,но се явява много неприятно тресене на мотора.някой дали има идея?
колата е Ескорт 1.6 16v zetec
-
valboy
- потребител

- Мнения: 1476
- Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
-
Status:
Извън линия
Мнение
от valboy » 04 сеп 2006, 20:16
Докато е студена е включен смукача и затова не тресе. След като се изсключи смукача се почва тресенето. Според мен оборотите са прекалено ниски. Ако знаеш как да си ги вдигнеш.. добре, ако не някой друг с опит по твоя двигател да каже. А най-добре да отидеш на една центровка- все пак идва зима.

-
paci
- Модератор

- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
-
Status:
Извън линия
Мнение
от paci » 04 сеп 2006, 20:16
Това на газ или на бензин ?
С какви свещи си ?
Дали са за този двигател ?
-
MasterBo
- потребител

- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
- Местоположение: Pleven / Plovdiv
-
Status:
Извън линия
Мнение
от MasterBo » 05 сеп 2006, 08:35
Ако оборотите са ти нормални (не са ниски) и стабилни е възможно да ти тресе от повреден тампон на двигателя.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
-
cossy
- потребител

- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 05 сеп 2006, 09:27
Oборотите трябва да са ти 1000

-
ivo9180
- потребител

- Мнения: 102
- Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
- Местоположение: Пирдоп
-
Status:
Извън линия
Мнение
от ivo9180 » 05 сеп 2006, 16:25
Според мен са кабелите на свещите
-
nikolovvd
- потребител

- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nikolovvd » 05 сеп 2006, 16:40
Подобен проблем имах с едно Ауди 90 куатро.
Там бе и още по-зле - двигателя немаше грам мощност.
Оказа се един от маркучите, които са в обратната връзка за вакума на инжекциона. Бяха го сменили с мек и се прищипваше от вакума.
-
joiner
- потребител

- Мнения: 18
- Регистриран: 01 сеп 2006, 19:37
- Модел на автомобила: focus 1.6 tdci
- Местоположение: Бургас
-
Status:
Извън линия
Мнение
от joiner » 05 сеп 2006, 20:34
Благодаря на всички за мненията!
това го забелязах когато колата беше на газ.на бензин не знам...
но днес пък си работеше добре...
оборотите са под 1000.около800 може би.трябва ли да ги вдигна на 1000?
свещите изобщо не знам какви са,и в какво положение са.колата я имам от 1-2 месеца,и не ми е останало време...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта