Проблем с паленето след смяна на вилка на съединител esc 1.8

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
warnmap
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 29 юни 2011, 21:33
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Проблем с паленето след смяна на вилка на съединител esc 1.8

Мнение от warnmap » 28 май 2012, 20:00

Здравейте на всички)!

Колеги днес ми се счупи вилката на съединеля към която е закачено жилото..(ford escort 1.8 tdi 95 г.)
И така започвам ремонта,като свалям цялата кутия на в.филтър,стигам до вилката махам е и слагам новата всичко до тук е точно.Понеже ми се стори мръсничко в филтърното помещение го изчистих старателно с влажен парцал и т.н. и си бях купил и нов филтър и го слагам а също и едно друго донапренено (старите са сменяни преди около 5000 хил.км ама реших да ги сменя сега за 10 лв...)
Слагам капака и тръбите там,но бях забравил черното малко маркучле от дясно което се набутва и ТОВА не го виждам в този момент..
Вече всичко готово,въртя да паля и запали без проблем и включвам 1-ва без да промени обороти и като тръгнах да пускам съединителя плавно колата загасна!
Помислих че нещо сме объркали с вилката и ще пробвам пак,да ама нещо не иска да запали изобщо,в този момент се осетих за това маркучле черното и тогава го сложих,но и след него пак не ще да пали.
На 2-3 пъти се опита но не стана.
От какво може да стане този проблем?
Това маркучле за какво служи? Възможно ли е като е било махнато да се подава някаква грешка в компютъра,че няма въздух и да спира подаването на нафта?Пробвахме с ръчно напомпване от едно копченце там ама то и преди не е ставало покачване на гориво от него след смяна на горивния филтър та тогава на дърпане запали..

Някой ако има някакви идеи да ги сподели,че се обърках много как от такова ремонтче се появи такъв проблем.?!?

Благодаря ви предварително!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето след смяна на вилка на съединител esc 1.8

Мнение от HACKO » 28 май 2012, 20:34

Все още се води спор има ли или няма компютър този мотор, но дори и да има (силно е да се нарече компютър, по-скоро контролер) няма толкова акъл, та да разбере нещо, а още по-малко да контролира притока на Нафта.
Проблема най-вероятно е много по-елементарен, докато сте ровили сте разбутали някой маркуч и сега оттам смуче въздух. Най-близко до вилката е подгревателя на Нафтата, малка кутийка (колкото кибрит), в която влизат две жици и два маркуча.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

warnmap
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 29 юни 2011, 21:33
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето след смяна на вилка на съединител esc 1.8

Мнение от warnmap » 28 май 2012, 22:56

Наско мерси за отговора!

Колата току що запали,след като налях 20 литра нафта (макар,че имаше около 10-15 литра и преди това в което съм абсолютно сигурен)в продължение на около 5 минути натисках копченцето за подкачване на нафта и след 2-3 врътни с почти до доло газта запали!
Нямаше изскочили маркучи огледах всичко внимателно.
Но все още не мога да разбера каква е причината поради която е паднало нивото на нафтата?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето след смяна на вилка на съединител esc 1.8

Мнение от HACKO » 29 май 2012, 13:07

Бързите връзки на маркучите, притискаш маркуча настрани и връзката се разхерметизира и гълта въздух, в най-добрия случай, като освободиш маркуча връзката се херметизира.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта