Страница 1 от 1
Съединителя ми изчатка и хлътна :(
Публикувано: 11 сеп 2006, 17:52
от xor
Здравейте, колеги!
Днес имах неприятно преживяване на едно кръстовище. Като натиснах съединителя нещо изчатка и той хлътна. Напоследък като го натискам се чуваше някакво скърцане, ама аз съм си виновен че не го закарах навреме. Като купих колата преди около 2 месеца таман и бяха сменили някаква тресчотка на съединителя, щото се била счупила, та се чудя дали не е пак това.
Ще ви помоля за някой съвет.
Публикувано: 11 сеп 2006, 18:04
от WarKiller
Според мен просто жилото е сдало богу дух ...
Публикувано: 11 сеп 2006, 18:10
от kurshuma
Абе и жилото може да е ама и трашчотката на педала не е за пренебрегване слабо място си е на фордовете и ако е била менте

Публикувано: 11 сеп 2006, 18:31
от xor
Утре ще се разбере. Издърпахме го до сервиза и сега чакане... А тая тресчотка не знам какво са я правили предния път, ама ... 2 месеца да не изкара
А това за жилото колко сериозен проблем е? (може тъпо да ми звучи въпроса ама от коли не разбирам много)
Публикувано: 11 сеп 2006, 18:34
от orlinm
Тресчотките са си проблем при нашите коли. НЕ един път се е случвало да се сменят пред няколко месеца, особено ако са били неоригинални.
Публикувано: 11 сеп 2006, 19:01
от kurshuma
Жилото мисля се сменява по лесно и от трашчотката но не съм сигорен но със сигорност проблема не е сериозен щом не е вътре в скоростите няма да те събличат много в сервиза

Публикувано: 11 сеп 2006, 22:24
от shark
Аз миналата седмица сменях жилото на съединителя. Процедурата е около 20 мин. струваше ми 5 лв. Ако имах канал щях сам да си го сменя. Много е елементарно. А на автомобилите с предно предаване е в пъти по-лесно.

Публикувано: 12 сеп 2006, 12:30
от WarKiller
Да ... Няма какво да се косиш ако е жилото.
Аз съм сменял на Рено 19 ... Наистина става бързо и лесно. За 15 минути работа беше.
Друг е въпросът, че търсихме ново жило 2 дена ...

Публикувано: 12 сеп 2006, 15:24
от xor
Аз още чакам майстора да се обади и да каже какво и колко. Явно жилото и тресчотката не трябва да ме притесняват много, ама той вчера взе да ми обяснява, че тресчотката компенсирала износването на диска на съединителя (ако съм го разбрал правилно) и общо взето почвали да се чупят по-често като наближи време да се сменя диска. Някой има ли идея колко струва комплект за съединител?
Друго което ме навежда на мисълта за нов съединител е, че подобно на някои сходни теми които открих във форума съединителя ми беше доста твърд и отлепяше "чак в кечето", така че явно няма да ми се размине :-/
Ама за сега ... чакам телефона да звънне

Публикувано: 12 сеп 2006, 18:13
от kurshuma
И на моя дизел дето го карах 50 хиледи км съединителя от самото начало си отделяше на кичето и ако стелката се мушне под педала ми хърка задна и първа се запъва по някои път
Иначе накрая преди да го продам заради едно мондео което така и не взех смених скорости и съединител притискател феродов и лагер към 100лв някъде бяха целиа ремонт скорости и съединител и работа струваха 600лв

Публикувано: 12 сеп 2006, 23:19
от xor
kurshuma написа:Иначе накрая преди да го продам заради едно мондео което така и не взех смених скорости и съединител притискател феродов и лагер към 100лв някъде бяха целиа ремонт скорости и съединител и работа струваха 600лв

600 лв

, че аз да взема отсега да го продавам :-/
Взех го от майстора. Пак тресчотката се била прецакала. Оказа се че предния път не са я сменяли ами я нагаждали нещо. Тоя път пак така се решил проблема, щото не намерили нова ?!... Чудя се кога ли ще ме остави пак.
Почвам да си мисля дали да не я закарам и на друго място да я погледнат, щото надали тресчотката е в дъното на нещата - все си мисля че нещо друго не е наред и заради него се чупи.
Публикувано: 13 сеп 2006, 10:08
от kurshuma
Може но едвали ще ти кажат нещо повече навсякъде са еднакви
а за тея 600лв не се впрягаи аз все пак сменях скоростна кутия

Публикувано: 13 сеп 2006, 17:13
от T punchev
ЕДвали е ресчотката,наи вероятно е жилото,аз съм имал подобен случаи с предишния ми ескорт ,педала се натискаше много трудно докато един прекрасен ден се случи като при теб,след подмяната на жилото педала се натискаше мноооого лесно!!!
Публикувано: 13 сеп 2006, 17:36
от xor
Именно по тая причина смятам да го закарам другата седмица на друг "майстор", щото ... майстори много. Цъкаше ми едно реле (то още си цъка в интерес на истината), закарах го на електричар да види от какво е и той взе че го махна - "Аз, досега не съм виждал там да има реле". Не си виждал, ама след като има място за реле явно си има причина. Като погледнах после в книжката какво пише и като видях "Контрол на впръскване. Закъснение запалване. Турбо дизел" и веднага го сложих, пък нека си цъка.
То стана малко оф-топик, ама мисълта ми беше, че няма да го оставя така
