Проблем с C-max 1.8 TDCi 2006
Публикувано: 30 авг 2012, 09:29
Колеги, проявиха ми се няколко странни проблема с c-maxa , четох темите но нещо не мога да стигна до някви изводи.Дайте съвет...
Проблемите са следните - карам,карам стрелката на температурата изведнъж удря червеното, компютъра сигнализира и след минута две рязко отива пак в нормата.Когато го прави това вътре започва да мирише на влага и все едно климатика спира.Второто, което пък го прави от няколко дни е - температурата не се вдига...най вероятно е от уреда или нз... по някое време се вдигне до работните градуси и после пак рязко отива на 60. Другото е , че започна пък на моменти да работи на 1100-1300 оборота в изходен режим като през секунда две се форсира сам до 2500 оборота.Снощи след поредния такъв номер светна и лампата Check Engine на таблото, която угасна чак след откачане на акумулатора.Друго е , че като реши да прави този номер и започва да бие ток като я пипнеш...
Предварително казвам, прегледал съм всички букси които знам за съществени за мръсотия и дефекти, перката работи, антифриза се върти добре.Направи ми впечатление, че много леко сълзи от входа на една от дюзите, но е съвсем леко...
Проблемите са следните - карам,карам стрелката на температурата изведнъж удря червеното, компютъра сигнализира и след минута две рязко отива пак в нормата.Когато го прави това вътре започва да мирише на влага и все едно климатика спира.Второто, което пък го прави от няколко дни е - температурата не се вдига...най вероятно е от уреда или нз... по някое време се вдигне до работните градуси и после пак рязко отива на 60. Другото е , че започна пък на моменти да работи на 1100-1300 оборота в изходен режим като през секунда две се форсира сам до 2500 оборота.Снощи след поредния такъв номер светна и лампата Check Engine на таблото, която угасна чак след откачане на акумулатора.Друго е , че като реши да прави този номер и започва да бие ток като я пипнеш...
Предварително казвам, прегледал съм всички букси които знам за съществени за мръсотия и дефекти, перката работи, антифриза се върти добре.Направи ми впечатление, че много леко сълзи от входа на една от дюзите, но е съвсем леко...