Страница 1 от 1

Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 27 сеп 2012, 22:02
от chino_
Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател зна`и когато е студена колата пали като луда като загрее и все едно нещо я стяга карам я така ве`е доста време но това стягане не из`езва а и друг проблем не се появява, реших `е поне нещо ще стане или ще се с`упи да знам защо я отварям или ще се разработи . Сменени сегменти , Биелни лагери и разпределителен вал - поневе моя нямаше гърбици

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 28 сеп 2012, 13:13
от Miri4
На този ЕСЦОРТ трябва да му се ограмоти стопанина и ще се оправи.

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 28 сеп 2012, 13:22
от nikolovvd
Miri4, колегата явно пише от телефон.
По темата.
Ако правилно съм разбрал, на двигателя е правен основен ремонт, така да се каже. При подобни ремонти винаги има един момент, в който се пропуска някой куплунг да се включи или не е включен добре - не е набутан плътно и до край, докато щракне. В този ред на мисли си провери нещата, като първо наблегнеш на клапъна за празен ход, дебитомера и датчика за температурата на двигателя. Възможно е и някоя от вакумните магистрали да ти прави проблем.

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 28 сеп 2012, 14:08
от opex
В добавка към Николов - да се провери и ламбдата, не само дали е включена, ами и дали работи. На моя ескорт беше заминала и отчиташе все бедна смес като е включена, което автоматично кара компа да налива още и още - което е добре, когато е студена, тогава аванси и режими позволяват да изгаря добре, но като се затопли колата почва да се дави, с ефекти като твоя.
п.с. за това има компютърна диагностика.

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 28 сеп 2012, 23:41
от chino_
относно този който написа че съм неграмотен .i. , на колегите -благодаря ви , Явно тоя форум наистина няма кой да помогне а само мнения за упреци и подигравки ......... послепис
работя в сервиз от доста време и съм наясно с доста , просто реших да не гадая и да попитам . благодаря не съм пропуснал нещо ,мотора е карбуратор , няма дебитомер , няма сонда и такива потребители като тоя не са от полза !!! Аз ще си разхвърлям отново колата просто мислех че това е форум за помагане на феновете на марката - FAKE

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 28 сеп 2012, 23:52
от paci
На кого и за какво се сърдиш?
От така "добре" написаното на "български" и аз не разбрах какъв е проблема.
Ескортите имат навика като загреят да им се ебават стартерите.
Не разбрах дали трудно върти на стартер като загрее, какво се случва ...

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 29 сеп 2012, 01:10
от opex
chino_ написа:относно този който написа че съм неграмотен .i. , на колегите -благодаря ви , Явно тоя форум наистина няма кой да помогне а само мнения за упреци и подигравки ......... послепис
работя в сервиз от доста време и съм наясно с доста , просто реших да не гадая и да попитам . благодаря не съм пропуснал нещо ,мотора е карбуратор , няма дебитомер , няма сонда и такива потребители като тоя не са от полза !!! Аз ще си разхвърлям отново колата просто мислех че това е форум за помагане на феновете на марката - FAKE
Готин, не се пали толкова, без да коментирам 'упрека' на колегата първия ти пост не е като да няма къде да се вкара малко подобрение.
Както и основната голяма грешка, че си пропуснал да споменеш 'малката' подробност, че си с карбуратор.
Или иначе казано, тъй като сме в криза боба, който обикновено хвърляме, когато бабата със стъкленото кълбо е в командировка, за да гледаме какво желае даден юзър наскоро беше сготвен и изяден, е желателно да ревизираш входните данни и да подадеш малко повече ако искаш да останеш доволен и да не сипваш по форума, че за нищо не става. Иначе няма как да ти се помогне.

п.с. ако карах карбураторна кола каквато и да е, бих я оставил за настройка в ръцете на някой дядка, който е прекарал живота си около москвичи и лади. :)

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 13 фев 2013, 00:08
от chino_
Добре ще обясня отново колата е карбуратор проблема нее в това. Просто варти трудно и сабаря който и да е акомулатор за 1-2 завъртания и варти прекалено бавно от което няма вазможност да запали. Бях я зарязал но мразя да се отказвам от нещо запо4нато пиша с 4 заштото мие прецакана клавиатурата да не ме ограмотите пак като селянин. Сега вапроса ми е друг според вас понеже колата когатоя запаля било то на дърпане или на въртене с триста зора колата работи идеално огасям , пробвам , да вартя и няма всв едно е стегнала, а не е при- най лекото побутване за помощ и пали от рас , ако беше стягане досега трябваше да излопа мотора но уви и това не става поне да се уверя . Пробвах друг стартер , проверявахвси4ки кабели , маси , клеми и още си мисля може ли да е от токовете, признавам 4е сум малко скаран с тях разбрах от колега за проблеми в таблото но не виждам как те ще се появят при разлика в температурата на ДВГ-то необяснимо е .
_friends_

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 13 фев 2013, 13:06
от ЯЛТА
chino_ написа:Просто върти трудно и събаря който и да е акумулатор за 1-2 завъртания и върти прекалено бавно от което няма възможност да запали.
Това са признаци на повреден стартер- електромотор. Като му се износят втулките "харчи" много ток, и върти бавно като дърпа всичкия ток само за себе си. Следва пълна профилактика на стартера. Провери също дали мотора има добра и качествена "маса".

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 13 фев 2013, 14:00
от chino_
Благодаря това с масите го правих стартера го сменях с друг резултата беше същия , а моя го ремонтирах но не съм бутал втулките понеже видях @е и с другия е същото май ще го занеса този път вупреки @е е глупаво устроен някой да си каже мнението ве@е го носих веднъж но безрезултат дано да е от него @е един двигател 200 300 лв и мн занимание :(


Колега, ако обичаш оправи си правописа! Всички разбрахме, че пишеш от работа или където и да е там, но това няма никакво значение.
Приеми това като съвет, не като упрек.

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 18 фев 2013, 13:58
от chino_
За каква работа ми говориш казах КЛАВИАТУРАТА Е ПРЕЦАКАНА мисля ,че това е чист Български

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 18 фев 2013, 14:02
от chino_
Някой знае ли на 1.6 ЕФИ дали стартера е като на 1.6 карборатор и също така разпределителния вал от каде мога да си намеря нов защото предимно от това страдат едноваловите и този който си взех не ми вдъхва доверие или ще трябва да сменям и клапаните защото работата на двигателя пак не ми харесва. Ако някой има карбуратор от 1.6 с водния смукач да пише :)

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 18 фев 2013, 14:20
от HACKO
EFI е система за впръскване на гориво (инжекцион) а не модел д-л и по тази причина няма нито стартер, нито разпределителен вал.
Ако обаче питаш дали стартера и разпределителния вал на мотор CVH 1.6 със карбуратор и инджекцион са взаимозаменяеми, отговора е ДА, както и самите мотори са напълно еднакви.

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 18 фев 2013, 14:47
от chino_
Е двигателя е два вала а моя един , иблагодаря поне стартера ще пробвам но вече много се обърках след сменени сегменти , горивна помпа , рапределителен вал , свещи , кабели и ........ колата пак си бърка работата на моменти и ся като погледнах май пак ми е натикала бензин в маслото ,вече и аз не знам какво да бутам а не ми се отваря пак двигател

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 18 фев 2013, 15:00
от HACKO
След бензиновата помпа, главния заподозрян за бензина в маслото е автоматичния смукач или завишено ниво на бензина, заради износен иглен клапан на поплавъка, прелива във всмукателя и оттам неравномерна работа и масло в бензина. Не е от сегменти, кабели и свещи гарантирано.

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 18 фев 2013, 19:32
от amonev
Имам Сиера с карбуратор. Преди и след смяна на мотора, колата като загрееше спираше да пали от раз, чак след 3-4 сек. Оказа се че карбуратора прегрява и като спреш, горивото се изпарява и прави много богата смес, която навлиза през горивната камера и при опит за запалване допълнително удавя мотора. Оправих го с подлагане на по-дебела бакелитова плочка за руски карбуратор. Сега карбуратора е хладен на пипане, дори и при загрял двигател, иначе не можеше да се пипне.

Ти споменаваш обаче, че стартера върти трудно, което може би е симптом на друг проблем. :-/:

Re: Проблем с Форд есцорт мк5 при загрят двигател

Публикувано: 24 фев 2013, 18:13
от chino_
Ами карборатора сигорно ще го отварям или ще го сменя ама имам проблем със стартера намерих си рециклиран но е от 1.8 и не знам дали става за 1.6 ако някой има сигурен отговор ще съм много благодарен >:D<: