Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
laluger
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 03 май 2012, 15:04
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Мнение от laluger » 08 окт 2012, 10:48

Здравейте,

Някой може ли да предположи каква най-вероятно е причината педала на съединителя извъднеш да спре да работи (т.е. мога свободно да го бутам с ръка нагоре-надолу и той си остава където го спра)? Проблема започна без предупреждение; около минута преди съвсем да се "откачи" педала спря да се връщна на изходна позиция, само се връщаше до около половината и трябваше със крака да го придърпвам нагоре. Известно време след като се откачи и докато карах към сервиза (потегляйки преди това на 1-ва без изключен съединител) пък просветна съобщение за ниско ниво на спирачната течност и след малко се махна. Спирачката си работеше добре през цялото време. Възможно ли е съединителя да си е заминал, или е по-скоро нещо по хидравликата?


Мерси

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Мнение от HACKO » 08 окт 2012, 11:01

Резервоара за спирачна течност е общ за спирачката и съединителя, затова е светнала лампата, имаш теч от хидравличната система на съединителя. Огледай откъде е теча и ще разбереш коя помпа е за сменяне. Ако тече вътре в купето до педала на съединителя, проблема е в главната помпа, сменя се бързо и лесно. Ако обаче теча е отдолу на скоростната кутия, тогава е заминал лагер-помпата, за да се смени се сваля скоростната кутия, трудна и скъпа операция.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

laluger
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 03 май 2012, 15:04
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Мнение от laluger » 08 окт 2012, 11:10

Наско, мерси за бързия отговор. Колко вероятно е да си е заминал и съединителя, ако проблема е в лагер-помпата?

И по принцип за кола на 160,000 километра (внесена лично от Германия, когато е била на 150,000) дали е време за нов съединител (в сервизните книжки не видях предишния собственик да го е сменял, не че е изключено да е станало...)?

А, и да добавя, че съединителя и двигателя не са ми правили изобщо никакви проблеми до сега.

мод: Използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Мнение от HACKO » 08 окт 2012, 11:42

laluger написа:Наско, мерси за бързия отговор. Колко вероятно е да си е заминал и съединителя, ако проблема е в лагер-помпата?
Като се свали скоростната кутия ще се види, няма смисъл да се гадае.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
radi1203
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 сеп 2012, 17:01
Модел на автомобила: FIESTA1.4TDCI
Status: Извън линия

Re: Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Мнение от radi1203 » 08 окт 2012, 18:16

Провери накладките на спирачките когато се износват намаля нивото на спирачната течност. Няма накладки,няма съединител >:D<:
smiley-transport03

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Потънал педал на съединителя (Форд Фокус 2008)

Мнение от DTM » 08 окт 2012, 22:12

radi1203 написа:Провери накладките на спирачките когато се износват намаля нивото на спирачната течност. Няма накладки,няма съединител >:D<:

Това не е вярно! Има си преграда в самото казанче, когато спирачната течност падне под определено ниво казанчето започва да работи като два отделни съда.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта