Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 сеп 2012, 13:28
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Здравейте .. Имам проблем с паленето когато двигателя не е загрял . въртя стартера по 10 пати . От какво е проблема . Мисля че наи-вероятно са подгревните свещи .. Някои ако има мнение да помага 

-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Виж какво напрежение се прилага до последната свещ. Ако е 12-11 волта, може да откачиш свещште и да ги измериш на омметър. Трябва да са под ом. Аз лично имах роблем миналата година с релето. Може да откачиш шината на 12в и да дадеш директно от акумулатора 12в. за малко и после да въртиш. Лошото ще е ако е от въздух, но тук трябва да се изкажат по-компетентни хора.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Не е от свещи, а е някой от характерните за комън рейл проблеми. Без диагностика няма да минеш, и колкото по скоро, толкова по добре.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 сеп 2012, 13:28
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
чесно казано не сам ги погледнал и свехтите охте но в събота хте се позанимавам малко с нея и мойе и да мина на една дигностика ... сутрин си пали с големи мъки , после като е загряла няма никакви проблеми с паленето
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Не съм съгласен с ЯЛТА. В такива случаи първо се започва от свещите,после стартер ,акомулатор,въздух в системата и чак накрая ако няма ефект се ходи на диагностика за дюзите. Но преди това е добре да се провери обратната нафта и ако не е добре се отива директно към ремонт на дюзите.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Свещите при Комън рейл, не играят точно същата роля, както при турбо дизел, или атмосферен дизел+ наличието на много и най различни датчици изпълняващи различни фукции. Иначе може и с дни да си играеш и да си правиш експерименти.
Аз залягам на слабо налягане в "рейла", но може от доста други неща да е.
Аз залягам на слабо налягане в "рейла", но може от доста други неща да е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
За първи път чувам че при различните дизели звещите играят различни роли.Нещо си се огелпил колега.Това е един реотан който има една единствена роля- да подгрере горивната камера за по лесно възпламеняване на горивото и нищо друго. Вярно ,че лятно време може и без свещи да запали / само от компресията/ но зимата няма да стане. За това посъветвах колегата да започне от тях като най-лесно.Не може да се хвърли направо на дюзите без да е проверил нещата за които му писах. Просто това е алгоритъма.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Еднаква роля, но в различни условия ! Като си реши проблема колегата, да пише, и ще се види кой познал, кой мечтал. Иначе може да си бърника човек по колата безкрайно, но после в сервизите не "лапат мухи", и мааааалко по скъпичко излиза когато ти оправят това което собственика е "усрал".Miri4 написа:За първи път чувам че при различните дизели звещите играят различни роли
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Miri4 написа:За първи път чувам че при различните дизели звещите играят различни роли.Нещо си се огелпил колега.Това е един реотан който има една единствена роля- да подгрере горивната камера за по лесно възпламеняване на горивото и нищо друго. Вярно ,че лятно време може и без свещи да запали / само от компресията/ но зимата няма да стане. За това посъветвах колегата да започне от тях като най-лесно.Не може да се хвърли направо на дюзите без да е проверил нещата за които му писах. Просто това е алгоритъма.
Пич,свещите наистина играят различна роля при предкамерните и моторите с директно впръскване(TDdi,TDCI).
Нали не вярваш че свещите са вълшебни и за една или две секунди правят така че мотора да запали лесно!?
Това не пречи производителя да се подсигури обаче за много ниските температури(арктически).
А защо ли след старт се включват и греят понякога и до 200 секунди????
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Добре де .Може да има някои дребни различия но основната им функция при всички дизели е да облекчи запалването при минусови температури. За това при трудно палене се започва от тях, а не от вряатата за краката.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
И сериозно си упорстваш. При TDDI , който е предишната модификация -мотор от TDCI свещите греят при температура по ниска от +7 градуса,- това е мотор с директно впръскване на горивото, не е с предкамерно запалване, а TDCI е още по нов ! Научил си нещо, но за онова време, не за това, образовай се още.Miri4 написа:Добре де .Може да има някои дребни различия но основната им функция при всички дизели е да облекчи запалването при минусови температури. За това при трудно палене се започва от тях, а не от вряатата за краката.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Ти ми запали дизел при - 20 гр. без подгрев и ми се обади. То ако ставаше така нямаше да се слагат изобщо подгревни свещи.Разбира се ако компресията е слаба и те няма да помогнат но това е друг проблем.Поздрави.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Еми обаждам ти се, като стане - 30 гр., да дойдеш да гледаш.Miri4 написа:Ти ми запали дизел при - 20 гр. без подгрев и ми се обади.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 18 сеп 2012, 13:28
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
колеги забравих направо да пиxа в@в форума ... целия проблем беxе единственно от свеxтите и четерите свещи бяха за смяна .. сега пали перфектно .. и аз знам че винаги се тр@гва от акумулатор и после свещи... на мен акумулатора ми е нов и нямаше как да е от него.. останаха свещите и проблема е решен >:D<:
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Късметлия си, бил е най малкия "дявол".vlado89y написа: останаха свещите и проблема е решен >:D<:
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Аз предната зима при -18-20 с 4 изгорели свещи я палих ама от 5-я път.Отначало даже схватки няма.Обача е.ах мамата на стартера
Здрав ли е мотора и акумулатора пали и без свещи с димна завеса
На моята като запали държи още около 20сек свещите.


-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 06 сеп 2012, 14:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Ето че идва зима и понеже колата ми е нова, днес реших да провера подгревните свещи дали работят. Свалих ги една по една и ги закачих на акумулатора. На горния връх там където се захваща клемичката допрях "+" , а на самия корпус на свеще добрях "–". Оказа се че всички свещи работят - стават червени за 2-3 секунди. Въпроса ми е това ли е правилният тест и има ли случай когато е необходима смяна въпреки, че свещите се зачервяват?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Да, ако се зачервяват много бавно и само част от върха на свещта. Желателно е да са еднакъв модел.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- nigga4life
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 07 апр 2014, 19:22
- Модел на автомобила: Focus 1.8 CDTI Ghia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Колеги, пиша в тази тема, понеже и аз имам същото оплакване, но при мен проблемът е, че съм замерил всички свещи, минах диагностика, която потвърди, че имам добра компресия, след което майсторът ми каза, че трябва да я държа пълна т.е. заредена винаги над половината резервоар и не вижда никаква причина да не пали. Зимата си мина, а днес, за пореден път, не пожела да запали при условие, че беше загряла, а резервоарът е пълен. Опитвам да паля над 15 пъти, при което ми пада акумулатора и искам ток от приятели 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето на Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Направи и диагностика, защото според мен въпроса отива около дюзи, или ниско налягане на горивото в рейла.nigga4life написа:Колеги, пиша в тази тема, понеже и аз имам същото оплакване
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта