Страница 1 от 1
Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 05 ное 2012, 13:45
от dr. Svetlyo
Здравейте колеги!
Доста се рових из форума без да открия конкретната информация какъв е моделът свещи за горепосочения автомобил...
Живея в Германия и искам да купя оригинален комплект. Местният официален дилър на Форд логично отказва да даде НОМЕРА на частта, защото при него комплекта струва 123 евро, а в ebay.de оригиналните Motorkraft свещи се продават по 30-40 евро.
Моля колегите, които имат възможност, да направят справка кой НОМЕР на оригинални Форд част отговаря на моя VIN: WF0NXXGCANTC63805
Информацията, с която разполагам е за следните 2 комплекта оригинални FoMoCo Ford Motorkraft свещи:
7088988 (М4 резба) (Escort до 02.1996 и Mondeo до 08.1996)
1056857 (M5 резба) (Escort след 03.1996 и Mondeo след 09.1996)
Поздрави
Светльо
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 06 ное 2012, 07:05
от DTM
Колега, излизат само един вид подгревни свещи за този Ескорт.
Ето тези с Finis номер 7088988
Цената им в дилърство на Форд, трябва да е колкото пише в Микрокат т.е. 30,26 Euro Inc. VAT
Поздрави!
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 06 ное 2012, 07:47
от OgiDogi
По нашата програма, за Ford Escort 1.8 TD 01.1995-10.1998 (GAL, AAL, ABL) излизат следните съвместими свещи:
Beru: GV666 - 27.40 лв./бр.
NGK: DP3 / Y-910J - 22.20 лв./бр.
Champion: CH 147 - 15.00 лв./бр.
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 06 ное 2012, 12:17
от dr. Svetlyo
DTM и OgiDogi, много ви благодаря за съдействието и отделеното време!
Поръчах оригиналните Motorkraft свещи. Цена на комплекта от ebay.de, заедно с доставката от съседния Hannover, 30 евро.
Иначе цените на съответните Bosch, NGK и Beru са по-високи: съответно 40, 45 и 55 евро за комплект.
Сърдечни поздрави
Светльо
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 06 ное 2012, 19:59
от OgiDogi
На Мондео-то сложих NGK DP5, защото са с по-малък ток и съответно остава повече за стартера - да върти по-пъргаво. Нормалните Bosch/Beru/Champion са с ток около 14-15 А, докато DP5 на NGK са с двойна спирала и тръгват с около 10 А, след 8-10 секунди (докато изгасне лампата) пада на около 5.5-6 А. Толкова им дават по каталог, толкова премерих и с уреда. Предполагам, че и DP3 са с подобни характеристики и ако ти се наложи пак да сменяш - насочи се към тях.
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 07 ное 2012, 01:45
от dr. Svetlyo
Благодаря за съвета, OgiDogi! Искрено се надявам колата още дълги години да е в движение и да "излапа" още няколко комплекти свещи...
Винаги, когато мотора е студен (и често, когато е топъл), изчаквам не само лампата на подгрева да угасне, но също и релето да се изключи. То подгрява около 15-20 сек. Тогава със сигурност имам повече ток за стартера. Освен това ми е направило впечатление, че щом двигателят заработи, свещите отново подгряват за още 15-20 сек.
Дори и в момента на суровите им температури от 0*С, дори и с 2-3 работещи свещи, колата пали доста бодро. Е, разтриса се докато и 4-те цилиндъра заработят... Стартера върти смело - браво на близо 5 годишния Bosch Silver S5 74Ah 750A!
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 25 яну 2013, 23:35
от pepi_koev
Колеги имам изгоряла подгревна свещ и се заинтригувах от тези с двоината спирала колко ли йивот имат и дали ще мога да ги сменя сам - огледах ги наи са на 8мица ключе?
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 27 яну 2013, 19:18
от specialista
Гайките на шината са със 8 или 7 ключе!Свещите са със 12 ключе.Ползвай по възможност чашки от най-малкия комплект гедоре 1/4!
Успех!
Re: Подгревни свещи за Escort 1.8 TD 66 KW 05.1996
Публикувано: 05 яну 2016, 16:04
от dido1403
Извинявам се че ползвам темата на колегата но имам въпрос в същата тематика. Собственик съм на Форд Мондео МК1, който след като застудя все по трудно пали - с доста подгряване и стабилно претрисане при запалване. Та вероятно и моите подгревни свещи са аут. Моля за препоръка за подходящи подгревни свещи и евентуално дали ще мога да си ги сменя сам. На доста неудобно място са, а и май не са сваляни от доста време. Вероятно има ли някакви особености при демонтажа и монтажа.
Благодаря предварително на отзовалите се.