Силен теч на масло-транзит!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ribara
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 11 сеп 2011, 16:47
Модел на автомобила: пежо 406 2.0 16 форд транзит 83
Местоположение: Раднево-Сливен
Status: Извън линия

Силен теч на масло-транзит!

Мнение от ribara » 02 дек 2012, 13:54

След смяна на гарнитурата на главата, загре ли двг почва да хвърля маслото , най вероятно от семерингите на коляновия вал и валчето на делкото! Мотора е 1.6 бензин! Преди да сменя гарнитурата на главата немах тоя проблем, смених сите семеринзи и -загрее ли почва да избива маслото! Отдушника на двг съм го махнал и от там се усещат картерните газове ! За тоя отдушник имаше закачен маркуч вързан за смукателните тръби-некакъв вакум- тоя не е закачен ! На самия отдушник има клапанче което си отваря ,като го извадих ! Та тоя вакум беше вързан към това клапанче, но му се счупи тръбичката и не го вързах, но не мисля че от това може да избива това масло! Нещо ме съмнява да не съм запушил с гарнитурата на главата,макар че добре пасна!

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от Peet » 02 дек 2012, 15:07

Не става много ясно откъде точно тече маслото.

Потребителски аватар
ribara
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 11 сеп 2011, 16:47
Модел на автомобила: пежо 406 2.0 16 форд транзит 83
Местоположение: Раднево-Сливен
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от ribara » 02 дек 2012, 16:39

След измиването на двг със сигурност не е от капака на клапаните! Омазняването е некъде около шайбата на коляновия вал и валчето на делкото !Мисля че нема други места от който да може да потече масло!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от diesel1.6 » 02 дек 2012, 18:00

Май трябва да махнеш клапанчето от отдушника. Или да сглобиш оригиналната система.

Потребителски аватар
ribara
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 11 сеп 2011, 16:47
Модел на автомобила: пежо 406 2.0 16 форд транзит 83
Местоположение: Раднево-Сливен
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от ribara » 03 дек 2012, 09:46

Махнал съм го!

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от KOss » 03 дек 2012, 10:31

Вържи си отново картерните газове към колектора, виж дали тогава ще протече...

Потребителски аватар
ribara
потребител
потребител
Мнения: 78
Регистриран: 11 сеп 2011, 16:47
Модел на автомобила: пежо 406 2.0 16 форд транзит 83
Местоположение: Раднево-Сливен
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от ribara » 04 дек 2012, 22:18

Вчера го направих, и за мое учудване , спря да хвърля маслото! Не мога да си го обясня,при положение че го немаше клапанчето и пак,хвърляше маслото! Преди на жигулитата тия картерни газове отиваха във въздушния филтър ,и като се сдухаше мотора, маркуча се пускаше да духа навънка, да не цапа филтъра!
Благодаря на отзовалите се! _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Силен теч на масло-транзит!

Мнение от HACKO » 05 дек 2012, 21:20

Този мотор е малко по-нов от жигулския.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта