Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
От както захладня сутрин след подгряването на първо завъртане двигателя сякаш запалва и като върна ключа угасва. Налага се да завъртя втори, понякога трети път и дори да задържа по продължително стартера за да запали. След това през деня си пали нормално. Проверени дюзи, гнп, компресия, акумулатор, подгряващи свещи. Всичко е ок. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да има идея какво може да е?
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Ами най-нормално е да са свещи, но казваш, че са проверени и са Ок!? Миналата година тук доста се пооплаквахме, че не палят лесно автомобилите, моята лично се оправи след сменени 2 подгревни свещи. Иначе друга идея - въздух в системата. А дюзите как ги проверихте точно ?p.hristov написа:От както захладня сутрин след подгряването на първо завъртане двигателя сякаш запалва и като върна ключа угасва. Налага се да завъртя втори, понякога трети път и дори да задържа по продължително стартера за да запали. След това през деня си пали нормално. Проверени дюзи, гнп, компресия, акумулатор, подгряващи свещи. Всичко е ок. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да има идея какво може да е?

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Клапанчета за обратна нафта, ако не държат налягане рейла гаси двигателя , провери магнитен клапан 

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Ами и четирите дюзи за рециклирани в Авел трейд - пловдив...MapTo_D написа:Ами най-нормално е да са свещи, но казваш, че са проверени и са Ок!? Миналата година тук доста се пооплаквахме, че не палят лесно автомобилите, моята лично се оправи след сменени 2 подгревни свещи. Иначе друга идея - въздух в системата. А дюзите как ги проверихте точно ?p.hristov написа:От както захладня сутрин след подгряването на първо завъртане двигателя сякаш запалва и като върна ключа угасва. Налага се да завъртя втори, понякога трети път и дори да задържа по продължително стартера за да запали. След това през деня си пали нормално. Проверени дюзи, гнп, компресия, акумулатор, подгряващи свещи. Всичко е ок. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем или да има идея какво може да е?
Клапанчетата за обратната нафта са сменени с нови... Кой магнитен клапан да проверя?Conan_1 написа:Клапанчета за обратна нафта, ако не държат налягане рейла гаси двигателя , провери магнитен клапан
Kолега, използвай бутона промени. Не публикувай мнения едно след друго.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Ами като питате нещо, давайте повече уточнения, биваше да кажеш, че си рециклирал дюзите. Аз съм за свещи - няколко изгорели имаш според мен, като въртиш все едно не пали всички цилиндри и за това задържаш повече ключа, същите симптоми имах, смених 2 свещи, които само затопляха едва едва и се оправи.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
MapTo_D и аз се съмнявам в подгряващите свещи, но вече 2 пъти ходих до МП в Търново и ме уверяват че подгряващите са добре... Дали да не ида и на друго място да ги проверя. Тази сутрин експериментирах и подгрях два пъти с интервал между подгряванията около 30 секунди и запали от първия път с леко задържане на стартера, но не повече от 2-3 секунди
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
- Модел на автомобила: Focus DI
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Виж си маслото и масленият филтър,почти никой не кара с правилните масла,а това сутрин на студено е от огромно значение!
Ако всичко което ти казаха колегите е наред,свещи,гнп,и тн значи сменяй! Дали в момента не си с някое 10W40? Независимо от марката ако е така не се чуди....тука си имат чудна темичка за маслото виж я...
Ако всичко което ти казаха колегите е наред,свещи,гнп,и тн значи сменяй! Дали в момента не си с някое 10W40? Независимо от марката ако е така не се чуди....тука си имат чудна темичка за маслото виж я...
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Мдаааа, за маслото не съм гледал наистина и май наистина е 10W40. Ще проверя и това и ще видим има ли резултат.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Това не е сериозно, колега ATF, не подвеждай човека.ATF написа:Виж си маслото и масленият филтър,почти никой не кара с правилните масла,а това сутрин на студено е от огромно значение!
Ако всичко което ти казаха колегите е наред,свещи,гнп,и тн значи сменяй! Дали в момента не си с някое 10W40? Независимо от марката ако е така не се чуди....тука си имат чудна темичка за маслото виж я...
1во, не сме зад полярния кръг;
2ро, човека казва че не пали, а не че стартера върти бавно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
За тоя двигател маслото е 5В30 , с по гъсто върти тегаво и триенето на сухо след старт е за по-дълго. Смени го следвашият път с 5-30 или 5-40. Свещите трябва да са еднакви не 2-3 вида , проверил ли си да са или не?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Имам същият проблем от миналата зима (първа за мен с фокуса). Тази сутрин едва запали, въпреки че темп. беше само -4гр., а съм му "капнал" към 6-7% бензин в дизела.
Къде в Пловдив да отида за проверка на свещите? И с какви препоръчвате да ги сменя, ако проблемът е в тях? Знаете ли цена?
Благодаря.
Къде в Пловдив да отида за проверка на свещите? И с какви препоръчвате да ги сменя, ако проблемът е в тях? Знаете ли цена?
Благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 28 ное 2012, 13:02
- Модел на автомобила: Focus DI
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Ами ето явно се само аз мисля,че маслото е важен елемент! Особено при -21,22C и когато производителят казва 5W30,моите уважения към НАСКО,но всеки сам решава! Винаги можем да побългарим ситуацията но това не е решение! Не мисля,че го заблуждавам някой а казвам...Маслото е важен елемент от вашият автомобил не го подценявайте!!!Conan_1 написа:За тоя двигател маслото е 5В30 , с по гъсто върти тегаво и триенето на сухо след старт е за по-дълго. Смени го следвашият път с 5-30 или 5-40. Свещите трябва да са еднакви не 2-3 вида , проверил ли си да са или не?

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Важен елемент да, но не може да бъде причина да не пали или да пали трудно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Да продължим с темата, днес ходих да проверя на друго място свещите и се оказа че една не работи ИЗОБЩО... утре ще я сменя и ще ви кажа какъв е ефекта!!!
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Ще е много по-добре от преди поне според мен, можеше и 4те комплект да ги смениш, но там вече сам си решаваш, при цена около 25лв. на свещ са си спестени 75лв от една страна, от друга може и другите скоро да изпушат, а може и още 5 години да изкарат... Цената е за колегата по-горе който пита, за марка - от моята свалиха BERU, сложихме същите такива.p.hristov написа:Да продължим с темата, днес ходих да проверя на друго място свещите и се оказа че една не работи ИЗОБЩО... утре ще я сменя и ще ви кажа какъв е ефекта!!!
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Вземи си Искра - най евтини са а другият ми ескорт до сега 3 години с тях е и не е мръднал. Иначе аз съм с бош от англия ги взех и до сега не е имал проблем да пали и на -21 мин зима на вилата сутринта !
Мини си акумулатора на товарна вилка за стойности и виж електролита как му е 


Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- GAZ66
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
- Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
2007 г си купих Искра Словенски 4 бр за 29 лв. до 20011г нямах проблеми и накрая колата я дадох на вторични с тях.Сега за този Форд се замислям дали да не си купя пак .
Няма утре,всичко е днес.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
Значи смених подгревната свещ и сега пали, обаче за около 3-4 секунди и след това падат оборотите и угасва ако не му подам мааалко газ колкото да държи около 1000 оборота за около 4-5 секунди. След това отпускам педала и си държи оборотите. Някакви идеи защо може да се получава това? Пречи ли че подавам газ макар и малко като запали? И това се получава само на първо палене при студен двигател, иначе си пали нормално.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 10 дек 2012, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 1.8 TDCI 115hp
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
След доста ходене по мъките се оказа, че стартера е зацапан(по точно колектора на ротора) и едната четка не прави добър контакт. След профилактика на стартера пали от раз и реално не я бях чувал да върти така. Така че ако някой има подобен проблем да проверява и стартера. На мен в МПФ на диагностика ми казаха че въртял добре ама се оказа че не е точно така.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на студено Фокус 1.8ТДЦИ
А сега гасне ли след 5 секунди?
И в двата случая няма нищо общо стартера!
И в двата случая няма нищо общо стартера!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта