Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 03 яну 2013, 23:31

Здравейте! Имам следния проблем, колата пали доста трудно след като веднъж е угасена и колкото повече стои колата без да е палена, толкова по-трудно запалва. Някой път като се опитам да я запаля и почва да премигва лампичката за подгреващите свещи, а те са нови и не виждам причината да е от там. Иначе като запали си работи перфектно. Очаквам идеи от какво може да е :)

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от Conan_1 » 04 яну 2013, 10:26

Въздух в системата ми е първото предложение, при топъл двигател дупката където и да е ,се разширява и като загасиш смучи въздух в системата, опитай с прозрачен маркуч на нафтата, за да елеминираш тоя вариант!
Второ което ми идва е развален магнитен клапан, който не отваря и прави парчета.
Най-добре ако има как да я закачиш на диагностика , може тя сама да ти каже къде да търсиш.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от MapTo_D » 04 яну 2013, 11:08

Трето - сдаващи багажа инжектори, не може да направи достатъчно налягане в рейла и за това въртиш по много.
Четвърто - смени или на първо време елеминирай горивния филтър и виж как ще запалиш като пуснеш директно маркучи.

Като че ли най-правдоподобно ще е въздух както каза колегата, но една диагностика изобщо не ти е излишна, даже е задължителна.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от specialista » 04 яну 2013, 20:33

И на края ако не си в състояние да решиш проблема сам е крайно време да се довериш на някой и те така!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 04 яну 2013, 23:40

Утре ще ми пристигне кабел за диагностика и да видим дали ще се открие проблема. Като има напредък ще пиша пак :) Благодаря за съветите.
П.С. Между другото горивния филтър е сменен, резервоара го свалих и също го прочистих, а и забравих да напиша, че след като запали и в движение като се даде повече газ на педала на 4 или 5 и светва лампичката за подгрев.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от MapTo_D » 05 яну 2013, 01:05

Хмм, щом си сменял филтър и имайки предвид това което написа в последните 2 реда съм склонен да мисля, че инжекторите си заминават и това е причината за трудното първо палене и влизането в авариен режим в последствие...

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от Conan_1 » 05 яну 2013, 16:44

щом ти влиза в авариен или инжектори или гнп-то ще да е според мене!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 05 яну 2013, 21:41

Днес ходих да взема кабела и още не беше пристигнал и ще се чака чак до вторник... През това време мисля да се позанимавам с нея. По принцип имам резервна помпа, но мисля това да е като крайна мярка, защото работата е доста. А дали някой смята, че може да е от стартера, защото при бутане веднага запалва, обаче като че ли стартера си върти добре ?

men1977
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от men1977 » 05 яну 2013, 22:01

kawasaki750 написа: П.С. Между другото горивния филтър е сменен, резервоара го свалих и също го прочистих, а и забравих да напиша, че след като запали и в движение като се даде повече газ на педала на 4 или 5 и светва лампичката за подгрев.
Здр. колега едва ли ти е проблема в стартера,ами се моли да е малкият дявол,защото иначе както са ти казали колегите работата отива на зле,тоест дюзи или помпа,поне по симптомите,които описваш на там вървят нещата,но има и едно,НО което е също много вероятно,а именно "малкият дявол" или просто казано горивният филтър,ако тези номера е започнала да ги прави след смяната му , то това означава,че почваш от него провери го,смени го с нов и качествен и се моли да се оправи,ако ли не вече проблема е ясен 99% скъп ремонт :(

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 06 яну 2013, 14:54

Проблема си го имаше и преди и след смяната на филтъра. Ако са дюзи или помпа, не трябва ли след запалването на колата да работи неравномерно? Защото след като запаля и двигатела направо "пее" и си върви супер...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от specialista » 06 яну 2013, 16:01

Направи си теста със излишното гориво на дюзите.
Показателен е и дава ясното за някой неща!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 06 яну 2013, 16:38

Как се прави този тест ?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от specialista » 06 яну 2013, 18:32

Като се събира излишното гориво на всяка дюза по отделно за определен период от време.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 06 яну 2013, 20:17

Какво количество приблизително и за колко време е нормално ?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10864
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от ЯЛТА » 06 яну 2013, 20:31

Въпроса е не, какво количество, А КОЛИЧЕСТВОТО ДА БЪДЕ ЕДНАКВО, примерно за 2 минути. Има ли разлика в количеството на отделна дюза, значи има проблем с нея. Но се ремонтират и четирите, в противен случай, ремонтираната, товари другите, и пак се влиза в същия филм.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 09 яну 2013, 21:11

Здравейте, днес ми пристгна кабела за диагностика и ми изписа следните грешки:
PCM

P0622 Generator Field Terminal Circuit
P1632 Smart Alternator Faults Sensor/Circuit
P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)

HUD

B1318 Baterry Voltage Low
U1262 SCP (J1850) Communication Bus Fault B911, B912, ...B917 ?..
B1359 Ignition Run/Acc Circuit Failure

PCM

P1632 Smart Alternator Fault Sensor/Circuit
P1000 OBD Systems Readiness Test Not Complete

Търсих в мрежата да видя някъде дали ги има преведени, но не намерих. Ако някой знае какви са тези грешки и как могат да се оправят моля да пише :)

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 10 яну 2013, 20:20

Моля, помагайте :)

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 26 яну 2013, 23:16

Смених горивната помпа,в старата помпа в тръбичката за излишното гориво имаше метална частичка.С другата помпа (2-ра употреба) положението е още по-зле,много трудно пали и много пуши черно.Като свалих тръбичките на дюзите имаше песъчинки с неизвестен произход,не мога да си обясня от къде са дошли.Пропуснах да спомена че купих колата със скъсана биела и две дупки на блока.Смених блока и като я запалих си работеше добре и постепенно взе да се влошава.
Очаквам мнения.
Благодаря предварително!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от specialista » 27 яну 2013, 18:56

И до кога смяташ да даваш пари за глупости?
С тази програма можеш ли да гледаш живи данни? В същност какъв е този кабел и колко струва? Опиши го!
Ако има живи данни ще те насоча какво да гледаш!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kawasaki750
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 30 дек 2012, 21:15
Модел на автомобила: Ford Transit Connect 1.8 TDCi 90Ps
Status: Извън линия

Re: Пали трудно... Ford Transit Connect 1.8 tdci 90ps

Мнение от kawasaki750 » 05 фев 2013, 13:09

Да, има живи данни...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта