Страница 1 от 1
Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 15:35
от Forester
Здравейте! Колата е Фокус 1.6 Zetec S , на 156 000 км. Чува се шум,свирене,като от лагер на съединител, като се натисне съединителя, шума изчезва, като се отпусне съединителя, се появява пак. Иначе съединителя е наред, отделя си нормално, не буксува. Кажете това свирене голям проблем ли е? Доколкото знам при Фокуса има лагер-помпа, тя ли свири така, както аксиален лагер при обикновен съединител с жило? Може ли да се кара така известно време и скъп ли е ремонта?
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 17:19
от HACKO
Ами за смяна си е, колко може да караш още, няма кой да ти каже. Лагер-помпата си е класически аксиален лагер, поставен върху хидравличен цилиндър, със безбожна цена, но за сметка на това се поврежда много бързо.
Цените са високи.
http://drive.bg/index.php?ModelId=9640& ... b76e4fee22
Като след сваляне на ск.кутия, най-вероятно ще се установи, че и съединителя е за смяна.
http://drive.bg/index.php?ModelId=9640& ... b76e4fee22
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 18:58
от Forester
Казваш бързо се поврежда, по-кратък живот ли има от съединителя? Наистина е скъпа, вероятно и цената за труд при смяната е висока. Освен това видях, че има още една помпа, която също не е евтина, и тя ли се поврежда бързо? Уплаших се от тия цени на съединител за Фокус. Въпросната кола ходих да я гледам да я купувам. Сега вече не знам какво да мисля. Иначе колата е стегната и запазена.
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 19:39
от varby
Ако ти харесва колата,опитай да чупиш от цената за която се продава.Защото за съединител к-т и лагер помпа ще трябва да отделиш едни 700-800 лв.
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 19:56
от viktor8881
Forester написа:Чува се шум,свирене,като от лагер на съединител, като се натисне съединителя, шума изчезва, като се отпусне съединителя, се появява пак. Иначе съединителя е наред, отделя си нормално, не буксува.
Forester написа:Доколкото знам при Фокуса има лагер-помпа, тя ли свири така, както аксиален лагер при обикновен съединител с жило? Може ли да се кара така известно време и скъп ли е ремонта?
Аз мисля, че не е лагер-помпата защото при отпуснат педал не се върти лагера, съмнявам се за лагер на някой от валовете.
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 20:35
от radorecord
И аз се хващам за колегата над мен.Ако беше аксиален лагер (лагер помпа в случая) при натиснат педал на съединителя,шума става още по-силен.
Работата отива към скоростна кутия,тогава няма въртящ момент към нея и няма какво да се върти и да вдига шум.
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 21:56
от Forester
Това е от друг форум:
"1.Проблем в аксиалния лагер - ако шума изчезне при обиране на луфта на вилката чрез леко натискане на педала на съединителя когато колата работи на място.
2. Проблем в скоростната кутия - ако шума изчезне при пълното ( докрай ) натискане на педала на съединителя когато колата работи на място. При отпуснат педал се чува стържещо румолене откъм скоростите особено когато е по студено на студен двигател."
Вярно ли е? Трябваше да опитам само леко да натисна педала, колкото да обере луфта, но не знаех тази подробност. Винаги съм мислил, че щом шума изчезва при натискане на съединителя, значи проблема е в аксиалния лагер. Две рена съм карал, стари, и при двете беше така - като натисна педала, шума изчезва. Едното рено още е в движение, утре ще опитам само с обиране на луфта.
Re: Лагер на съединител Фокус 1.6 Zetec S
Публикувано: 13 яну 2013, 21:58
от HACKO
Леле, който чете набързо как се излага

, не е лагера проблема е във ск.кутия. Остави я тази кола, не ти трябва, пазара е задръстен от коли, търси друга.