Страница 1 от 1

Съединител отделя ниско

Публикувано: 13 яну 2013, 16:49
от LStefanov
Колеги, колата е Форд Ескорт 1.4i 93г. Съединителят отделя твърде ниско до самия под.
Въпросът ми е дали може да се регулира по някакъв начин или е за смяна?

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 13 яну 2013, 17:47
от ceco georev
Ако е с жило би трябвало като положиш на вилката примерно една гайка или 1-2 шайби да отделя по високо.

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 13 яну 2013, 18:00
от LStefanov
Да, с жило е. Това ли е единственият начин с подлагане на шайба или гайка на вилката?

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 13 яну 2013, 21:41
от OgiDogi
LStefanov написа:Да, с жило е. Това ли е единственият начин с подлагане на шайба или гайка на вилката?
Можеш да залегнеш при педалите и да провериш, дали няма тресчотка и ако има - дали не може да се натегне на 1-2 зъба. Напипваш полумесеца със зъби, по канала на който върви жилото, запъваш педала нагоре и опитваш с тресчотката да опънеш жилото (трябва да щракне, като натегне с един зъб). Още по-лесно е с помощник откъм двигателния отсек - да натисне с някакъв лост, за да отпусне малко жилото.

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 31 дек 2013, 15:10
от Emich
Аз вече на втори форд го имам тоя проблем. На първия ми ескорт мк4 отделяше на 2 пръста от ламарината(!) и никакви гайки и шайби не помогнаха. В един сервиз ми искаха 400 лв. да ми сменят съединитела и вилката. Така го продадох 2008-ма. Сега карам ескорт мк5 и пак отделя ниско, не е 2 пръста като на стария, ама не е на средата, пак е доста ниско. Предния собсвеник се кълнеше, че съединитела е сменен преди 20 хил. Какви варианти имам според вас? То и диференциала вие, ама това е за друга тема.

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 31 дек 2013, 20:33
от HACKO
Калпав притискател.

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 01 яну 2014, 09:13
от peigera
HACKO написа:Калпав притискател.
И аз съм на това мнение. Зависи колко ниско е все пак. Ниско отделяне е за нов съеденител износените отделят горе. Ако е с тресчотка дори и да е преместиш със зъб тя пак ще се върне в първоначалното си положение след натискането на педала 2-3 пъти. С подлагане пак ще го компенсира до положение в което е била. По добрия вариант е да си я караш тъка.

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 03 яну 2014, 06:40
от bateto_toshko
При мене на фиестата след като смених пълен комплект пак така отделяше почти до пода.Беше неудобно първите 2-3 дни после свикнах даже го намирах за доста удобно когато трябва да се изстрелям след ляв завой. :) Покарах няколко хил.км и сякаш сам се намести и почна да си отделя между пода и средата.Беше с лагер помпа ако това има някакво значение....повече отзиви не мога да дам тъй като колата е на скраб вече :(

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 03 яну 2014, 12:03
от Emich
peigera написа:
HACKO написа:Калпав притискател.
И аз съм на това мнение. Зависи колко ниско е все пак. Ниско отделяне е за нов съеденител износените отделят горе. Ако е с тресчотка дори и да е преместиш със зъб тя пак ще се върне в първоначалното си положение след натискането на педала 2-3 пъти. С подлагане пак ще го компенсира до положение в което е била. По добрия вариант е да си я караш тъка.
Еми така ще е. То аз и свикнах вече. Само като се кача в друга кола е молко "терсене" отначало:) Пък ако реша да я карам колата до грохване някой ден може и да ревизирам кутията и съединитела...

Re: Съединител отделя ниско

Публикувано: 03 яну 2014, 18:05
от Dimitar Mihov
По принцип идеята на лагер-помпата е сама да регулира отделянето на съединителя, не като по-старите с жило да се коригира. Ако самата лагер-помпа е отишла може да ти прави номера, но според мен докато не свърши съвсем не си играй да я сменяш. Другия вариант наистина е калпав притискателен диск, ама и при него е същата работа - караш докато вече съвсем не може. И двете неща не са скъпи по около 80-100 лв. всяко, хубави, не китайски или турски.