Форд Фокус 1.8 TDdi 1999 г. Пали трудно при студен двигател
Публикувано: 04 апр 2013, 13:39
форд фокус 90 коня 1.8 дизел TDdi.
Здравей те! Тук дано да е спасението на моите мъки от ходенето на сервизи*
Проблема е уникален за сервизите в моя град - Никой не можа да констатира със сигурност какво и е на колата.
Проблема започна с трудно палене при студен двигател след което стана почти невъзможно да се запали само чрез флакон за лесен старт или чрез дърпане.
Проблема е, че колата пали само като е студена запалиш ли я после докато е топла няма проблеми пали си от раз.
Ходих в сервиз на Форд - Еврокар и още три други след това, но само набутването ми с пари и нерви беше.
Смениха Свещите - мислеха, че е от тях първо.
След това смених акумулатора - не е и това!
Смених и масло с пистов ремък - не е това!
Тестваха е 3 пъти на комютър във Еврокара нищо не показа.
Ходих на Елкон - единственото нещо което не показа беше студеното палене на помпата и техника каза да ида на помпаджия тя е Bossh с номер накрая 02
Помпаджията е отвори без да я сваля много добър специалист ( доверен човек ) и каза че механиката е здрава и не вижда проблем в нея.Даде ми съвет, че може да е от сигментите.
Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
Мисля да закупя добавка за масло днес - Bardahl - Maxi Compression - Увеличаване на компресията, Bar-1030
Не съм слагал прозрачен маркуч до ГНП-то да видя дали дърпа въздух , но все пак и със въздух пак трябва да запали.
Ако се сетя друго какво съм правил ще допълвам тук.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или има предложение да пише тук - Темата няма да е допълвам следващите няколко дни не искам да преча на работата по колата!
Колата на 14.04.2013 е закарана при Жоро ( Специалиста ) Искам да благодаря на Жоро и тук за човечността и вниманието до сега!
Ще допълня само, че работата опря до ГНП-то
Колата е съживена както каза Жоро това е редакция на първия ми пост и смятам с това да заключа темата!
Здравей те!
Объркан-раздвоен от калта до победата нещо такова се случи с този автомобил Ford Focus
Тук ще опиша всичко което се случи през времето в което колата беше Умряла* до съживяването и.
Така в един слънчев или не толкова слънчев ден се свързах с Жоро ( Специалиста ) от Ямбол
Уговорихме се кога да е закарам колата до Ямбол и след няколко дни бях там.
Първото впечатление както казват хората е много важно,а то беше и, че този човек е човек и половина!
Посрещна ме в сервиза си преди това по телефона ми оказа данните подробно къде и кога да стигна до там.
Човека без да губи време веднага започна да разпитва какво съм правил по колата и без да губи време започна с диагностика на колата
Оказа се че първоначално колата показваше данни на закачения компютър доста различни от нормалните . Датчика за температурата показваше около 180 градуса което ако беше така щеше ламарината да се е стопила камоли двигател да работеше при тези условия.
Уговорихме се да оставя колата там и аз си хванах влака за насам.
С него поддържахме връзка по телефона и чрез ЛС тук.
Да ви напомня, че колата беше около месец при него след като я закарах там.
Последните дни той е разглобявал помпата на форда и една стара която му пратих която пък електрониката и беше скапана а механиката читава. Но след последните написани неща нямах много надажда от него, че ще имам успех с пратената втора помпа и със тази на колата да стане от двете една здрава!
И така до ония ден 25.05.2013 г. Прочетох Колата е готова! Боже викам си аз ли не виждам той ли се е побъркал от гробница метал той пак направи кола!.
Направил от двете помпи една и купил само комплект уплатнители нови и помпата била монтирана и колата работела нормално.
През това време в което беше там му казах да смени и агренажа и ролката към него - сменено е!
На 26.05 си хващам аз пак БДЖ след дълъг пък към Ямбол бях на седмото небе викам си пак имам кола да го е*а
И така стигнах в Ямбол след усложнения с БДЖ.
Взе ме от ЖП Гарата и направо в сервиза.
Гледам си аз колата то цял месец мина бях е забравил,че имам кола ( Базикам се).
Той с подаването на ключовете ми вика ти си ПАЛИ.
Викам си брей тая ламарина ся ако запали ще го черпя нещо - както и направих след това
Само подавам ключа и тя Бамм запали на 1/4 оборот викам това не е възможно да се случи от това което докара дето палеше с 2 до 5 минути въртене да запали от 1/4.
Направих кръгче с нея из околностите на сервиза колата си вървеше нормално.
Плащам му аз на жоро за работата ( Само да спомена че цената ме устройваше съвсем нормална беше за тази работа с помпата + агренажа и ролката и диагностика на колата ).
Тругвам си а щастлив от Ямбол.
Работата меко казано беше повече от добре изпипана с една дума човека си обича работата от сърце.
Отношението повече от човешко. От човека блика доверие не като в сервизите да си измият ръцете и да ти вземат парите при което ако могат повече да вземат, напротив платих даже по-малко от колкото си мислех.
Хората като Жоро са на изчезване!
Ако искате качество, човечност и приемлива цена това е Специалиста от Ямбол.
За последно ще кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ!
Вече имаш нов приятел и тук. !
*** Заключена тема ***
Здравей те! Тук дано да е спасението на моите мъки от ходенето на сервизи*
Проблема е уникален за сервизите в моя град - Никой не можа да констатира със сигурност какво и е на колата.
Проблема започна с трудно палене при студен двигател след което стана почти невъзможно да се запали само чрез флакон за лесен старт или чрез дърпане.
Проблема е, че колата пали само като е студена запалиш ли я после докато е топла няма проблеми пали си от раз.
Ходих в сервиз на Форд - Еврокар и още три други след това, но само набутването ми с пари и нерви беше.
Смениха Свещите - мислеха, че е от тях първо.
След това смених акумулатора - не е и това!
Смених и масло с пистов ремък - не е това!
Тестваха е 3 пъти на комютър във Еврокара нищо не показа.
Ходих на Елкон - единственото нещо което не показа беше студеното палене на помпата и техника каза да ида на помпаджия тя е Bossh с номер накрая 02
Помпаджията е отвори без да я сваля много добър специалист ( доверен човек ) и каза че механиката е здрава и не вижда проблем в нея.Даде ми съвет, че може да е от сигментите.
Дюзите са сваляни и тествани не са запушени, а компресията е мерена няколко пъти на студено 24,28,27,28 при загрял двигател 32,34,34,34 до колко е измерена коректно не знам.
Мисля да закупя добавка за масло днес - Bardahl - Maxi Compression - Увеличаване на компресията, Bar-1030
Не съм слагал прозрачен маркуч до ГНП-то да видя дали дърпа въздух , но все пак и със въздух пак трябва да запали.
Ако се сетя друго какво съм правил ще допълвам тук.
Моля, ако някой е имал подобен проблем или има предложение да пише тук - Темата няма да е допълвам следващите няколко дни не искам да преча на работата по колата!
Колата на 14.04.2013 е закарана при Жоро ( Специалиста ) Искам да благодаря на Жоро и тук за човечността и вниманието до сега!
Ще допълня само, че работата опря до ГНП-то
Колата е съживена както каза Жоро това е редакция на първия ми пост и смятам с това да заключа темата!
Здравей те!
Объркан-раздвоен от калта до победата нещо такова се случи с този автомобил Ford Focus
Тук ще опиша всичко което се случи през времето в което колата беше Умряла* до съживяването и.
Така в един слънчев или не толкова слънчев ден се свързах с Жоро ( Специалиста ) от Ямбол
Уговорихме се кога да е закарам колата до Ямбол и след няколко дни бях там.
Първото впечатление както казват хората е много важно,а то беше и, че този човек е човек и половина!
Посрещна ме в сервиза си преди това по телефона ми оказа данните подробно къде и кога да стигна до там.
Човека без да губи време веднага започна да разпитва какво съм правил по колата и без да губи време започна с диагностика на колата
Оказа се че първоначално колата показваше данни на закачения компютър доста различни от нормалните . Датчика за температурата показваше около 180 градуса което ако беше така щеше ламарината да се е стопила камоли двигател да работеше при тези условия.
Уговорихме се да оставя колата там и аз си хванах влака за насам.
С него поддържахме връзка по телефона и чрез ЛС тук.
Да ви напомня, че колата беше около месец при него след като я закарах там.
Последните дни той е разглобявал помпата на форда и една стара която му пратих която пък електрониката и беше скапана а механиката читава. Но след последните написани неща нямах много надажда от него, че ще имам успех с пратената втора помпа и със тази на колата да стане от двете една здрава!
И така до ония ден 25.05.2013 г. Прочетох Колата е готова! Боже викам си аз ли не виждам той ли се е побъркал от гробница метал той пак направи кола!.
Направил от двете помпи една и купил само комплект уплатнители нови и помпата била монтирана и колата работела нормално.
През това време в което беше там му казах да смени и агренажа и ролката към него - сменено е!
На 26.05 си хващам аз пак БДЖ след дълъг пък към Ямбол бях на седмото небе викам си пак имам кола да го е*а

И така стигнах в Ямбол след усложнения с БДЖ.
Взе ме от ЖП Гарата и направо в сервиза.
Гледам си аз колата то цял месец мина бях е забравил,че имам кола ( Базикам се).
Той с подаването на ключовете ми вика ти си ПАЛИ.
Викам си брей тая ламарина ся ако запали ще го черпя нещо - както и направих след това
Само подавам ключа и тя Бамм запали на 1/4 оборот викам това не е възможно да се случи от това което докара дето палеше с 2 до 5 минути въртене да запали от 1/4.
Направих кръгче с нея из околностите на сервиза колата си вървеше нормално.
Плащам му аз на жоро за работата ( Само да спомена че цената ме устройваше съвсем нормална беше за тази работа с помпата + агренажа и ролката и диагностика на колата ).
Тругвам си а щастлив от Ямбол.
Работата меко казано беше повече от добре изпипана с една дума човека си обича работата от сърце.
Отношението повече от човешко. От човека блика доверие не като в сервизите да си измият ръцете и да ти вземат парите при което ако могат повече да вземат, напротив платих даже по-малко от колкото си мислех.
Хората като Жоро са на изчезване!
Ако искате качество, човечност и приемлива цена това е Специалиста от Ямбол.
За последно ще кажа само едно голямо БЛАГОДАРЯ!
Вече имаш нов приятел и тук. !
*** Заключена тема ***