Страница 1 от 1

Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 07 апр 2013, 20:36
от sloter
Здравейте,
съединителя на Фиестата е за смяна и да купя комплект, но някъде ми казват, че съединителя няма аксиален лагер и ми предлагат компекти без лагера, на други места ми казват, че има аксиален лагер и незнам какво да купя :?:
Бихте ли помогнали - колата е Форд Фиеста 4-та генерация, фейслифт /1999 или 2000година/, двигателя е бензинов, 1,25 кубика, колата е с 3 врати
Същата е като тази от снимката:
комплект с аксиален лагер ли да купувам или без?
Изображение
Имате ли човек във форума, който да продава нови съединители с някакви отстъпки?
Благодаря предварително!

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 07 апр 2013, 21:15
от ЯЛТА
Ето тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=61916
и по VIN номера,-/двигател-шаси/, търговеца ще намери какъв е оригиналният съединител.
Успех.

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 08 апр 2013, 17:43
от sloter
Днес най-после разбрах каквото ме интересуваше.
Да, колата има аксиален лагер. Само дето се продава отделно от комплектите съединител и цената му е около или над на к-т съединител. Нов съединител на Luk е да кажем около 200лв средно, а лагера е около 160-180 според зависимост от магазина. Така че ще се поръчва комплект без лагера и ще стискам палци да не е заминал и той.

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 08 апр 2013, 21:46
от HACKO
Така рискуваш след 5-10 000км да текне и пак да сваляш кутия. Старите лагери спокойно издържаха 2-3 съединителя, ама тези, хидравличните, не са така.

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 08 апр 2013, 22:25
от bateto_toshko
sloter написа:Днес най-после разбрах каквото ме интересуваше.
Да, колата има аксиален лагер. Само дето се продава отделно от комплектите съединител и цената му е около или над на к-т съединител. Нов съединител на Luk е да кажем около 200лв средно, а лагера е около 160-180 според зависимост от магазина. Така че ще се поръчва комплект без лагера и ще стискам палци да не е заминал и той.
Да и при мен цената беше същата за същата марка и в момента съм с него вече около 6-7 хил.км.Рано е за отзиви , но за сега проблеми няма , разликата е по-мекия и по-долу отделящ педал на съединителя.Аксиалният лагер тук е хидравличен(лагер-помпа).Въпрос на руска рулетка е дали да смениш стария лагер, защото ако го оставиш много вероятно е да протече след време.Тогава хем си купуваш нов , хем даваш още 150 лв за смяната му , които си спестяваш ако го монтираш още сега с другите части.Този лагер както казахме е помпа и тъй като използва спирачната течност при протичане те оставя на предавката на която си...т.е. оставя те на пътя.Спорно е какво се случва със спирачките в такъв момент :roll:
http://drive.bg/index.php?ModelId=5736& ... 0150_10154

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 01 май 2013, 23:57
от sloter
Благодаря за мненията, колеги. Смених само съединителя /преди 2-3 седмици/. Успях да намеря комплект съединител на марката LUK само за 136лв, за труда ми взеха 80 - това за инфо ако на някой друг му предстои смяна го казвам.
Сега стискаме палци лагера да изкара... :) Благодаря още един път.

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 20 ное 2014, 01:33
от sloter
За жалост след около 15хил км започна да се чува странен звук при натискане на съединителя... Майстора ми казва, че е въпросния аксиален лагер. Явно играта на руска рулетка няма да я спечеля. Каза, че в момента е в много начален стадий на 'чупене', но както писа и колегата bateto_toshko замине ли ме оставя на пътя.
Кофти тръпка...

Re: Въпрос относно аксиален лагер на Форд Фиеста 1999

Публикувано: 20 ное 2014, 19:37
от dreadx
Дали не може да се бръкне отнякъде и да се полее лагерът със смазка, преди да е заминал?
Един така беше написал, че си е решил проблема без сваляне на кутията.
Само не помня, дупчица ли беше пробил..(ама трябва да знаеш какво има вътре и къде точно се намира.)